کد مطلب: ۷۵۶۹۴۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بهترین استارتاپ های خرید کادو در ایران کدامند؟

بهترین استارتاپ های خرید کادو در ایران کدامند؟

استارتاپ‌های خرید کادو و هدیه می‌توانند در انتخاب و خرید هدیه مناسب برای عزیزان‌تان به شما کمک کنند. بهترین استارتاپ‌های ایرانی در این حوزه کدامند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، استارتاپ‌ها با هدف تسهیل انجام کارهای روزمره روزبه‌روز درحال توسعه و تحول‌اند. در روزهایی که بیشتر مردم از کمبود وقت گلایه دارند و خرید هدیه برای عزیزان و نزدیکان نیز یکی از دغدغه‌هاست، استارتاپ‌های حوزه خرید کادو می‌توانند بهترین گزینه برای کمک باشند. در این گزارش به معرفی برخی از استارتاپ‌های ایرانی برای خرید هدیه می‌پردازیم.

کادوچی:
کادوچی یک استارتاپ خرید کادو است که هر هدیه‌ای که مدنظر داشته باشید را تهیه کرده، آن را به شکل زیبایی بسته‌بندی می‌کند و برای شخص موردنظرتان می‌فرستد. خودتان هم می‌توانید بسته را تحویل بگیرید و به کسی که دوست دارید هدیه بدهید.

کادونت:
کادونت یکی از خدماتی است که شرکت توسعه کسب‌وکار سرمد مهراد ارائه کرده است و کار خود را از سال 1396 آغاز کرده است. کادونت دیگر استارتاپ انتخاب و خرید هدیه برای مناسبت‌های مختلف است که با در نظر گرفتن سلایق هدیه گیرنده و خریدار به ارائه پیشنهادهای گوناگون می‌پردازد.

کافه کادو:
کافه کادو که از سال 1393 کار خود را آغاز کرده، پلتفرمی دارای دو بخش هیجان‌انگیز و مجزا است. شما می‌توانید لوازم خانگی، محصولات الکترونیک، بلورجات و صنایع دستی، مبلمان، لوازم آرایشی، گل و شکلات، لوازم آشپزخانه، پوشاک و … را بصورت مستقیم از تامین کنندگان و تولید کنندگان خرید کنید و در بخش «خیابان هنر»کافه کادو، هدیه خود را از میان دست‌سازه‌های هنرمندان ایرانی انتخاب کنید.

نزدیک:
«نزدیک» یکی از وبسایت‌های خرید هدیه است که از سال 1391 کار خود را آغاز کرده است. هدایای نزدیک شامل گل، کیک، سبد هدیه و یا حتی میزبانی مهمانی‌های مجلل از راه دوراست. نزدیک یکی از بهترین راه‌ها برای سورپرایز است.

بوکادو:
بوکادو با ایده جدید و منحصربه‌فردی که دارد می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی باشد که خاص بودن را دوست دارند. این وبسایت به شما کمک می‌کند تا کتاب خود را بنویسید و آن را به فردی که دوستش دارید هدیه دهید. شما می‌توانید هر محتوایی که دوست دارید ویا حتی خاطرات مشترک‌تان را در کتاب بنویسید. آموزش ساخت کتاب نیز در وبسایت بوکادو ذکر شده است.

آراهنر:
آراهنر در طراحی و تولید هدیه‌های اختصاصی برای سازمان‌ها فعالیت می‌کند. هدیه سازمانی به عنوان یک ابزار همواره در شرکت‌های برتر دنیا مورد توجه ویژه‌ای قرار می‌گیرد. چرا که سازمان‌های پیشرو، نسبت به مزایای آن در تحکیم روابط آگاه هستند. آراهنر نیز با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی دست‌ساز و ارائه‌ی محصولات صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته‌بندی‌های فاخر تاسیس شده‌است.

آخرین و مهم‌ترین اخبار حوزه فناوری را اینجا در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.