کد مطلب: ۳۶۳۶۸۵

اسنپ و تپسی در تلاطم افزایش نرخ‌ها

اسنپ و تپسی در تلاطم افزایش نرخ‌ها

بالا رفتن قیمت خدمات اپلیکیشن‌های حوزه حمل‌ونقل عمومی برای چندمین بار واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در روزهای پایانی سال 97 کاربران تاکسی‌های اینترنتی از جمله اسنپ و تپسی به علت ترافیک زیاد با افزایش چشمگیر قیمت خدمات مواجه شدند. مثلا مسیر از تهران تا کرج به ۱۰۰ هزار تومان هم رسید. این روند نیز در روزهای تعصیل نوروز 98 هم ادامه داشت و کاربران فضای مجازی به افزایش قیمت اسنپ نیز باز هم واکنش نشان دادند. البته این اتفاق رضایت رانندگان را در پی داشته است و پیش از این گفته بودند که قیمت‌های پایین جابه‌جایی دیگر به‌صرفه نیست.

مهدی کاربر توییتر در واکنش به تفاوت قیمت اسنپ و تپسی نوشت: «تپسی مسیری که قبل عید 23 تومن میرفتیم رو 30500 زد کنسل کردیم و با اسنپ رفتیم 24 تومن.»

محمدرضا در واکنش به افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی در توییتی نوشت: «اسنپ و تپسي ريز ريز قيمت‌ها رو بالا بردن ترافيك هم نيست مسير ٩ تا ١١ هزار تومني شده تو اسنپ ١٦٥٠٠ و توي تپسي ١٩٠٠٠ الوپيك هم 13500 بود. الان دوستان ميان ميگند قيمتا براساس ترافيك هوشمند انتخاب ميشه»

پرستو یکی از کاربران توییتر نیز در واکنش به تفاوت قیمت اسنپ در شهرهای دیگر نوشت: «تو اردبیل سوار اسنپ شدم، ۱۵۰۰ تومن! کلا گرون‌ترین قیمت اسنپ ۲ تومن ایناس بعد ما بیچاره‌ها تو تهران برا همون مقدار مسیر، ۱۵ هزار تومن باید بدیم»

علی کاربر توییتر نوشت: «قبل از عید اسنپ میگرفتم از خونه تا مترو ۵۵۰۰ تومن. امروز صبح اومدم بگیرم شده ۹ تومن خیلی شیک و مجلسی»

این در حالی است که تا زمان تنظیم این گزارش، به نظر می‌رسد قیمت خدمات اسنپ و تپسی کاهش یافته و به نرخ‌های گذشته بازگشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.