کد مطلب: ۶۷۰۶۳

افزایش ۴۰۰ هزار تومانی سیم کارت کد یک همراه اول + جدول

افزایش 400 هزار تومانی سیم کارت کد یک همراه اول + جدول

سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول همچنان گران‌تر از قبل در بازار به فروش می‌رسند. یکی از فعالان بازار سیم‌کارت در گفت و گو با تجارت نیوز  با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر برای خرید کد‌های یک در بازار نیاز است تا مردم حداقل سه میلیون تومان هزینه کنند قطعا این رقم براساس میزان رند بودن

85a8b4cc2c60f0f492f985ef3c6b3b72_XL.jpg سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول همچنان گران‌تر از قبل در بازار به فروش می‌رسند.
یکی از فعالان بازار سیم‌کارت در گفت و گو با تجارت نیوز با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر برای خرید کد‌های یک در بازار نیاز است تا مردم حداقل سه میلیون تومان هزینه کنند قطعا این رقم براساس میزان رند بودن شماره قابل افزایش است.
به گفته وی سیم‌کارت‌های کد دو همراه اول اکنون در بازار حدود یک میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسند.
همچنین کدهای سه با رقمی حدود بیش از یک میلیون و 100 تا یک میلیون و 200 هزار تومان فروخته می شود.
کدهای چهار همراه اول در حال حاضر در بازار قیمتی بالغ بر 850 هزار تومان دارند و درباره سیم‌کارت‌های کد پنج اکنون در بازار رقمی بالغ بر 700 هزار تومان برای فروش در نظر گرفته شده است.
همچنین کدهای شش و هفت هم از جمله سیم‌کارت‌های به نسبت قدیمی همراه اول هستند که رقمی بالغ بر500 تا 600 هزار تومان برای آن در نظر گرفته می‌شود.
سیم‌کارت‌های کد هشت هم در صورتی که صفر باشند با قیمتی حدود 450 هزار تومان به فروش می رسد.
سیم‌کارت‌های کد 9 همراه اول هم با قیمتی معادل 350 هزار تومان فروخته می شود، البته در حال حاضر تعداد سیم‌کارت‌های کارکرده کد 9 در بازار بسیار کم است، چرا که این کد از جمله کدهای جدید همراه اول به شمار می‌رود.
در حال حاضر کدهای صفر هم در بازار با قیمتی حدود 250 هزار تومان به فروش می‌رسند.
وی افزود: البته تمام کد‌ها همان‌طور که اشاره شد میزان رند بودن شماره در قیمت‌گذاری آن تاثیر بسزایی دارد.
همچنین بنابر گفته ی این فعال خرید و فروش سیم کارت، از ماه گذشته سیم کارت های دائمی 100 هزار تومان افزایش قیمت داشته است و تنها کد یک از 300 تا 400 هزار تومان قیمتش بالا رفته است.
به گفته وی بهای خط های اعتباری همراه اول کد 0910 خطوط اعتباری به قیمت 15 هزار تومان و دائمی این خط 150 هزار تومان به فروش می رسد، همچنین کد 0990 که یکی از خطوط اعتباری جدید همراه بشمار می رود قیمت 10 هزار تومان برای آن در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: کد اعتباری 0919 که از قدیمی ترین خطوط اعتباری همراه اول بشمار می رود در حال اتمام می باشد.
بنابر اعلام این فعال بازار خرید و فروش سیم‌کارت، در صورت خرید خطوط ایرانسل مردم برای یک خط اعتباری ایرانسل از 15 هزار تومان باید هزینه کنند و برای سیم کارت دائمی این خط از 120 هزار تومان در نظر گرفته شده است که البته این قیمت ها بسته به رند بودن سیم کارت مورد نظر دارد.
همچنین درباره خطوط رایتل می توان بهای 20 هزار تومان برای یک خط اعتباری در نظر داشت و خط دائمی این اپراتور 60 هزار تومان بفروش می رسد.
اپراتور تالیا هم به دلیل عدم توانایی با رقبای خود خرید و فروش خیلی پایینی دارد، زیرا مردم هیچ شناختی نسبت به این اپراتور ندارند و کم تر هم به سمت خرید این سیم کارت می روند.
فعالان بازار سیم‌کارت همچنان از رکود این بازار گله‌مند بوده و از بی‌رونقی بازار سیم‌کارت نسبت به سال گذشته می‌گویند.
قیمت سیم کارت های دائمی همراه اول را در جدول زیر مشاهد نمائید:

simsim912

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.