کد مطلب: ۲۸۱۷۸۷

افزوده شدن پیام صوتی به لینکدین

افزوده شدن پیام صوتی به لینکدین

به نظر می‌رسد که مایکروسافت می‌خواهد قابلیت ارسال پیام صوتی را به پلت‌فرم شبکه اجتماعی لینکدین اضافه کند.

اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی باشید که به منظور تکمیل رزومه کاری و تحصیلی خود به شبکه اجتماعی لینکدین سری زده‌اید و به باز کردن یک حساب کاربری برای خود اقدام کرده‌اید، با محیط و رابط کاربری این شبکه اجتماعی آشنایی کافی را دارید.

به گزارش تجارت‌نیوز ،همانطور که گفته شد، هدف مایکروسافت از تاسیس و راه‌اندازی این پلت‌فرم از ابتدا برقراری ارتباط سریع و راحت میان کاربران در فضای مجازی و کاری بود. بنابراین ممکن است بسیاری از قابلیت‌های فانتزی سایر شبکه‌های اجتماعی را نداشته باشد.

حالا مایکروسافت اعلام کرده که قصد دارد در هفته‌های آینده قابلیت ارسال و دریافت پیام صوتی را برای کاربران اپلیکیشن موبایل لینکدین بیفزاید تا آن‌ها بتوانند علاوه بر نوشتن و تایپ کردن، پیام‌های موردنظر خود را به صورت صوتی نیز برای مخاطبان مربوطه بفرستند.

طبق گفته‌های مسئولان مربوطه این شرکت، این قابلیت در ابتدا برای اپلیکیشن‌های موبایلی یعنی سیستم عامل اندروید و iOS منتشر خواهد شد و کاربران و علاقمندان باید به منظور استفاده از این ویژگی، اپلیکیشن لینکدین خود را آپدیت و به‌روزرسانی کنند.

به طور قطع می‌توان گفت که افزوده شدن قابلیت ارسال پیام‌های صوتی می‌تواند میزان و حجم پیام‌های ارسال شده در این پلت‌فرم حرفه‌ای و کاری را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد. از مهم‌ترین دلایل افزوده شدن این قابلیت به لینکدین می‌توان به سهولت ارتباط میان کاربران و افزایش مهارت‌های کلامی در محیط‌های حرفه‌ای و کاری اشاره کرد.

57718304

منبع:وب سایت Small Business Trends

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.