کد مطلب: ۴۶۸۵۴۲

توضیحات اسنپ در مورد امنیت سفر مسافران

توضیحات اسنپ در مورد امنیت سفر مسافران

روابط عمومی اسنپ، توضیحاتی را در مورد تمهیدات امنیتی این شرکت برای تجارت‌نیوز ارسال کرده است. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، روابط عمومی اسنپ، تامین امنیت کاربران را اولویت اصلی این شرکت دانسته و تاکید کرده است: برای این کار همکاران ما در واحد پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند. همچنین در صورت نیاز، مسیر سفر در سامانه اسنپ قابل ردیابی است.
این مجموعه افزوده است: از طرفی کاربران راننده ناوگان اسنپ، دارای گواهی عدم سوءپیشینه و تاییدیه از پلیس ناجا هستند. همچنین شما می‌توانید برای اطمینان خاطر بیشتر جزئیات سفرتان را با خانواده یا دوستانتان در طول سفر به اشتراک بگذارید.
در ادامه این پاسخ آمده است: ضمنا با استفاده از قابلیت «تماس امن» اسنپ (فعال‌سازی از طریق ارسال کد ۲۰۰ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ از طریق پیامک) کاربر مسافر و کاربر راننده می‌توانند شماره تلفن خود را پنهان کنند.
روابط عمومی اسنپ تاکید کرده است: به طور کلی سفر با اسنپ دارای خاصیت بازدارندگی و پیشگیری از وقوع مشکل است، چرا که حتی اگر فردی تصمیم به سوءاستفاده از این بستر را داشته باشد، آگاهی از اینکه مشخصات او و کلیه سفرها و موقعیت مکانی‌اش ثبت و ضبط می‌شود احتمال این موضوع را به حداقل می‌رساند.
این پاسخ می‌افزاید: ما تمام موارد شکایات را دسته‌بندی کردیم و هر مورد نسبت به میزان حاد بودن به واحدهای مرتبط ارجاع داده می‌شود. در موارد حاد تمام کارشناسان مرکز تماس سریعا تماس را به تیم SOS انتقال می‌دهند و کارشناسان تیم SOS تا رسیدن کاربر مسافر به مقصد یا یک محل امن او را با مواردی مثل اعلام توقف خودرو به کاربر رانننده، درخواست خودروی جدید برای کاربر مسافر و غیره پیگیری می‌کنند.
روابط عمومی اسنپ ادامه داده است: در طول این اقدامات، تیم SOS با کاربر مسافر در ارتباط است. اگر کاربر مسافر قصد پیگیری قانونی داشته باشد با تمام احترام ایشان را راهنمایی می‌کنیم تا پروسه سریع‌تر به نتیجه برسد و کاربر راننده هم سریعا به منظور انجام تحقیقات بیشتر و تا مشخص شدن نتیجه نهایی غیرفعال می‌شود.
این پاسخ تاکید می‌کند: همچنین برای دلجویی از کاربر مسافر کد تخفیفی به او اختصاص داده می‌شود و اگر مبلغی هم برای سفر پرداخت شده باشد به او عودت می‌دهیم.
پیش از این، تجارت‌نیوز در گزارشی با موضوع امنیت تاکسی‌های اینترنتی به این موضوع پرداخته بود.
آخرین اخبار حوزه استارتاپ را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیلی شرم آور نوع جذب راننده شون
    و خیلی بیشتر شرم آور هست نوع تضاد برخورد راننده بیچاره آدم نیست که با این همه مسافر خوب و بد سرکله میزنه
    خودم چقدر پیش اومده که با مسافر خطرناک روبرو شدم
    گوشی یکی از بچه‌ها رو مسافر چاقو گذاشته زیر گلوش زد
    کی پاسخگوی هست
    متاسفانه ما عادت کردیم یه طرفه به قاضی بریم
    اینجا دیگه باید سیستم قضایی و انتظامی وارد بشه