کد مطلب: ۴۶۸۶۳۹

توضیحات تپسی در مورد امنیت سفر مسافران

توضیحات تپسی در مورد امنیت سفر مسافران

معاون عملیات تپسی  توضیحاتی را در مورد تمهیدات امنیتی این شرکت تاکسی اینترنتی برای تجارت‌نیوز ارسال کرده است. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، هومن دمیرچی معاون عملیات تپسی، تامین امنیت سفرهای شهری را یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های‌ این شرکت معرفی کرد و گفت: ما با توجه به اهمیت امنیت کاربران، سرمایه گذاری زیادی در این حوزه کرده‌ایم و گزینه‌های امنیتی مختلفی را برای مردم فراهم کرده‌ایم.
عضو هیات‌مدیره تپسی با اشاره به نحوه جذب رانندگان تپسی تاکید کرد: تایید صلاحیت رانندگان با کمک پلیس اماکن کشور صورت می‌گیرد و از زمان ثبت نام یک فرد تا زمانی که بتواند در تپسی مشغول به کار شود، فرایندهای دقیقی برای احراز هویت و تایید صلاحیت آنها صورت می‌گیرد.
وی درباره نحوه تایید صلاحیت سفیران تپسی توضیح داد: پلیس به صورت آنلاین، صلاحیت رانندگان و نداشتن سابقه کیفری موثر آنها را بررسی و نتیجه را به ما اعلام می‌کند.
عضو هیات‌مدیره تپسی ادامه داد: تمامی افرادی که در سطح شهرها از متقاضیان کار در تپسی ثبت‌نام می‌کنند، کارمندان شرکت تپسی هستند که پس از ثبت‌نام و دریافت مدارک، اطلاعات آنها را برای احراز هویت و بررسی صلاحیت به تیم امنیت تپسی تحویل می‌دهند.
وی افزود: تیم امنیت تپسی علاوه بر اینکه تاییدیه صلاحیت رانندگان را از طریق پلیس اماکن دریافت می‌کند، به صورت جداگانه، موضوع احراز هویت متقاضیان کار به عنوان سفیر تپسی را بررسی می‌کند.
دمیرچی تاکید کرد: ما برای اطمینان از عملکرد سفیران تپسی، به صورت مستمر از طریق سیستم امتیازدهی مسافران به سفیران و بررسی شکایت‌ها و نظرات آنها، اقدامات اصلاحی را در ناوگان تپسی انجام می‌دهیم و در صورتی که یکی از سفیران، امتیازی کمتر از میزان انتظار تپسی داشته یا نسبت به رفتار آنها شکایتی شده باشد، موضوع را بررسی و در صورت لزوم با آنها قطع همکاری می‌کنیم.

بسته امنیت سفر تپسی

دمیرچی افزود: با توجه به اینکه امنیت یکی از معیارهای اصلی شهروندان در سفرهای شهری است، ما تلاش کرده‌ایم تا با تهیه بسته امنیت سفر در اپلیکیشن تپسی، این دغدغه را به حداقل برسانیم و راهکارهای جدید فنی در این زمینه ارائه کنیم.
وی تاکید کرد: بسته‌ امنیتی تپسی، ویژگی‌های منحصر به فردی ارائه می‌دهد که تهدیدهای احتمالی هنگام سفر را به حداقل می‌رساند. «تماس اضطراری با واحد امنیت» یا SOS، راهکاری است که تیم تکنولوژی تپسی برای کاربران خود فراهم کرده است.
معاون عملیات تپسی افزود: با استفاده از این راهکار در اپلیکیشن تپسی، اگر مسافری هنگام سفر، به هر دلیلی احساس خطر کند، می‌تواند گزینه‌ «ارسال پیام اضطراری به واحد امنیت» را لمس کند و به تیم امنیت تپسی پیام کمک بفرستد. در این صورت تیم امنیت، به سرعت شرایط را بررسی می‌کنند و پس از شناسایی موقعیت مکانی، در صورت نیاز با پلیس تماس می‌گیرند و موقعیت مکانی راننده را در اختیار آنها قرار می‌دهند.
عضو هیات‌مدیره تپسی با اشاره به دیگر راهکارهای بسته‌ امنیتی این شرکت برای مسافران گفت: گزینه «اشتراک سفر» نیز یکی دیگر از راهکارهایی است که می‌توان با استفاده از آنها، آسوده خاطر با خودروهای این شرکت سفر کرد. از جمله اینکه مسافر می‌تواند با استفاده از آن، لینک سفر خود را برای یکی از اعضای خانواده یا نزدیکانش ارسال و آنها را از مسیر سفرش مطلع کند.
پیش از این، تجارت‌نیوز در گزارشی با موضوع امنیت تاکسی‌های اینترنتی به این موضوع پرداخته بود.
آخرین اخبار حوزه استارتاپ را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    راننده آدم نیست دیگه
    از ترس بعضی مسافرا از اول تا آخر سفر داریم دعا میکنیم
    آخرش نه کرایه میدن و هیچ امنیت جانی راننده نداره
    راننده تو شرایط خطر باید چیکار کنه

  • جاسم کاظم

    خدای راست میگه بهترین امنیت رافراهم کردن برامسافرهاتاباخیال راحت ترددکننداما صحبت ازکرایه که میشه هیچ حرفی نیست ازهفت حوض دریاچه چیتگر۳۱هزارمیده ۱۸درصدهم کمیسون برمیدارندمیمونه پول بنزین خرحمالی بیخودی کردم این درست نیست اگرمثل مردتمام رانندها چندروزی کارنکنندکرایه ها کمیسیون درست میشه

  • حمیدرضا

    سلام لطف بفرمایید درباره مسافرانی که کرایه پرداخت نمیکنن هم تصمیم گیری کنید البته شما که سرویس به سفیر میدید موظف به پرداخت هم هستید من چندی پیش مسافری از سهروردی به گلبرک رسوندم مبلغ کرایه 19000 هزار تومان بود که متأسفانه مسافر بدون دادن کرایه پیاده شد و من بارها به شرکت تپسی اعلام کردم و هیچ مبلغی به حسابم منظور نشد تازه کمیسیون پول نگرفته رو هم پرداخت کردم خیلی جالبه،اسنپ مسافرانش باکلاس تره و تا بحال نشده همچین مشکلی پیش بیاد درصورتی که در تپسی بارها این اتفاق افتاده

  • ناشناس

    نمیخواد به فکر امنیت باشید الکی شما به فکر سلامت راننده و مسافر برای کرونا باش و قیمت کرایه هاتونو درست کنید

  • داود

    نا امن ترین شرکت برای کار راننده اسنپ وتپسی هستن چراکه کافیه یک مسافر روانی و توهمی گیر راننده نگون بخت بیفته تا راننده سر از زندان دربیاره وقتی میاید توقع مسافر را برای خودشیرینی بالا میبرید وراننده رو برده مسافر میکنید آتشی به پا میکنید که دودش هم به چشم راننده میره هم خودتون مثال همین اتفاقی که درتپسی افتاده و مسافری که خودتون باعث شدید ازیک تاکسی بیشتر ازجابجایی مسافر توقع مستخدم هتل ۵ستاره داشته باشه با یک تهمت به رانندتون ابروی تپسی و امنیت تپسی رو ببره وبه بقیه مردم پیشنهاد پاک کردن اپلیکیشن تپسی رو ازگوشی هاشون بده حقتون هست مدیران تپسی ومطمن باشید بااین روشی که پیش گرفتید بزودی هم راننده ازدست میدید هم مسافر