کد مطلب: ۵۸۹۳۱۲

قابلیت جدید فیسبوک

قابلیت جدید فیسبوک

فیسبوک قبلا قابلیتی برای اشتراک‌گذاری استوری‌ها و ریلزهای اینستاگرام در فیسبوک معرفی کرده بود. این شرکت اکنون در حال آزمایش نقطه مقابل این قابلیت است تا پست‌های فیسبوک را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اینستاگرام اخیرا به قابلیتی مجهز شده که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌های فیسبوک خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. فیسبوک می‌خواهد با این قابلیت مطمئن شود که اینستاگرام هم محتواهای کافی دریافت می‌کند و در رقابت با تیک تاک و اسنپ‌چت قادر است رضایت کاربران به‌خصوص نوجوانان را جلب کند.

فیسبوک می‌گوید این قابلیت هنوز رسما معرفی نشده و فقط عده محدودی از کاربران به‌صورت آزمایشی به آن دسترسی دارند. اگر اکانت فیسبوک خود را به اینستاگرام وصل کرده باشید و این ویژگی در دسترس‌تان قرار گرفته باشد، می‌توانید گزینه مربوطه را در صفحه ارسال پست فیسبوک ببینید. این گزینه در کنار بخشی قرار گرفته که اجازه می‌دهد مخاطبان پست خود را تعیین کنید یا آلبوم بسازید.

در حال حاضر اشتراک‌گذاری همزمان پست‌ها در فیسبوک و اینستاگرام فقط برای تصاویر و ویدیوهای تکی یا آلبوم‌هایی با حداکثر ۱۰ تصویر ممکن است. سایر فرمت‌های محتوایی مثل گیف‌ها، نظرسنجی‌ها و آلبوم‌هایی که بیشتر از ۱۰ تصویر داشته باشند، نمی‌توانند به‌صورت همزمان از طریق فیسبوک روی اینستاگرام بارگذاری شوند.

منبع: دیجیاتو

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.