کد مطلب: ۵۷۶۳۴۵

توضیح روابط عمومی اوانو درباره مجوزهای خدمات مالی:

اِوانو مجوز پرداخت یاری از بانک مرکزی را دارد/ فرآیندهای مالی اوانو با مجوزهای رسمی انجام می‌شود

اِوانو مجوز پرداخت یاری از بانک مرکزی را دارد/ فرآیندهای مالی اوانو با مجوزهای رسمی انجام می‌شود

روابط عمومی اپلیکیشن اِوانو که یکی از نسل‌های جدید نئوبانک‌ در کشور است، در خصوص مجوز فعالیت خود توضیحاتی را ارائه داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به مطرح شدن موضوع کارت‌های نئوبانکی، اپلیکیشن اِوانو که یکی از این نئوبانک‌ها در کشور است در خصوص مجوز فعالیت خود توضیحاتی را ارائه داده است.

در این اطلاعیه آمده است:

اپلیکیشن اوانو محصول شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند بوده و این شرکت تحت نظارت همراه اول فعالیت می‌کند و فعالیت‌های مالی این اپلیکیشن با مجوزهای رسمی از نهادهای مربوطه از جمله مجوز پرداخت یاری از بانک مرکزی انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اوانو، پایگاه تحلیلی خبری تجارت نیوز در تاریخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۰ در گزارشی با عنوان « از کارت‌های نئوبانکی استفاده کنیم؟ / بلوبانک یا اِوانو؟ » به موضوع مجوز پرداخت یاری اپلیکیشن اوانو اشاره کرده و اعلام کرد پیگیری‌های خبرنگار تجارت‌نیوز از بانک‌مرکزی این مجوز را تایید یا رد نمی‌کند.

روابط عمومی اپلیکیشن اوانو در خصوص این گزارش تاکید می‌کند اپلیکیشن اوانو محصول شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند بوده و این شرکت به عنوان بازوی دیجیتال همراه اول فعالیت می‌کند و مجوز پرداخت یاری از بانک مرکزی را در اختیار دارد.

بر همین اساس فعالیت‌های مالی این اپلیکیشن با مجوزهای رسمی از نهادهای مربوطه از جمله مجوز پرداخت یاری از بانک مرکزی همراه بوده و فرآیند خرید و پرداخت برای کاربران اوانو در این فضا انجام می‌شود که گام بلندی در راستای ارائه خدمات نوین مالی و بانکی به کاربران است.

گفتنی است مجوز پرداخت یاری شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند در وبسایت رسمی شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) به آدرس https://www.shaparak.ir و در بخش شرکت ها و برنامک های مجاز قابل مشاهده است.

هم اکنون اوانو با فراهم ساختن زیرساخت های لازم به منظور ارائه خدمات منحصر به فرد، بخش عمده نیازهای مالی کاربران خود را برطرف کرده و در تلاش است تا در گام های بعدی بتواند تمام نیازهای مالی و بانکی کاربران خود را برطرف کند.

برای دریافت اطلاعات در مورد کارت‌های نئوبانکی خواندن گزارش « از کارت‌های نئوبانکی استفاده کنیم؟ / بلوبانک یا اِوانو؟ » پیشنهاد می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.