کد مطلب: ۴۹۳۸۸۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۵ اپلیکیشن ارائه‌کننده خدمات آنلاین

5 اپلیکیشن ارائه‌کننده خدمات آنلاین

استارتاپ‌ها و شرکت‌های متعددی در حوزه ارائه آنلاین انواع خدمات در حوزه اموری چون تعمیرات لوازم خانگی یا تاسیسات فعالیت می‌کنند. در این گزارش برخی از آنها معرفی شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این روزها که کرونا، برخی افراد را خانه‌نشین کرده است، شاید خیلی‌ها ترجیح دهند به جای خروج از خانه و مراجعه به مغازه‌های متعدد برای یافتن تعمیرکاران و ارائه‌کنندگان خدمات، به صورت آنلاین آنها را پیدا کنند.

اپ‌های مختلفی چنین خدماتی را ارائه می‌کنند که برخی از آنها در ادامه معرفی شده‌اند.

استادکار

استادکار، مرجع آنلاین خدمات است و در حوزه‌های مختلف از جمله دکوراسیون و تاسیسات ساختمان، وسایل نقلیه، اسباب‌کشی و باربری، لوازم خانگی، نظافت و بهداشت، دیجیتال و نرم افزار و پزشکی و سلامت فعالیت می‌کند.

شیوه کار به این صورت است که کاربران درخواست خود را در استادکار ثبت می‌کنند. متخصصان و تعمیرکارانی پیشنهاد قیمتی خود را برای افراد ارسال می‌کنند و آنها می‌توانند بر اساس نظرها، امتیازها و قیمت ارائه شده، یکی از پیشنهادها را بپذیرند.

این سایت در آلکسا که مرجعی برای مقایسه و رتبه‌بندی سایت‌هاست، رتبه 30 هزار و 940 جهان و 803 ایران را دارد.

استادکار در سه ماه گذشته، از نظر رتبه، تعداد صفحات بازدید شده در هر بار ورود به سایت و میانگین زمان ماندن کاربر در سایت بهبود داشته و در متغیر میزان خروج بازدید کنند‌گان از سایت بدون ورود به صفحات دیگر، افت کرده است.

کاربران، اپلیکیشن استادکار را تا کنون بیش از 50 هزار بار از کافه بازار دانلود کرده‌اند و میزان رضایت آنها 4،6 است.

سنجاق

سنجاق خود را «بازار آنلاین خدمات» معرفی می‌کند. این مجموعه در حوزه‌های مختلفی از جمله نظافت منزل، تعمیر تاسیسات، امور الکتریکی و برقکاری، تزئینات و دکوراسیون، کابینت‌سازی و قالیشویی فعال است.

شیوه محاسبه دستمزد در سنجاق به این صورت است که کاربر می‌تواند از پنج تعمیرکار پیشنهاد دستمرد دریافت و یکی را انتخاب کند.

این مجموعه در شهرهای مختلفی از جمله تهران، اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان،، سمنان، سنندج، شهرکرد ، شیراز ، قزوین ، قم، مشهد، همدان، کرج و کرمان خدمات ارائه می‌کند.

سایت سنجاق، در آلکسا، رتبه 42 هزار و 945 جهان و 1192 ایران را دارد. رتبه این سایت در 3 ماهه گذشته افزای داشته و از نظر تعداد صفحات بازدید شده در هر بار ورود به سایت، میانگین زمان ماندن کاربر در سایت و میزان خروج بازدید کنند‌گان از سایت بدون ورود به صفحات دیگر، نیز افت کرده است.

کاربران، اپلیکیشن سنجاق را تا کنون بیش از 20 هزار بار از کافه بازار دانلود کرده‌اند و میزان رضایت آنها 4،7 است.

آچاره

آچاره، یکی از سایت‌های خدماتی است که خدمات مختلفی را ارائه می‌کند؛ از نظافت و قالیشویی تا تعمیرات خانه و خدمات خودرو. آچاره همچنین در سایت خود آورده است که اقداماتی چون تست کرونا، ضدعفونی منزل و محل کار و خریدهای شخصی را نیز انجام می‌دهد.

پرداخت دستمزدها به این صورت است که برای مثال در بخش تعمیرات، در این اپلیکیشن هزینه حدودی درج شده اما مبلغ نهایی به توافق دو طرف بستگی دارد.

آچاره در سایت‌ خود شهرهایی را که در آنها خدمات ارائه می‌کند، درج کرده است که از از جمله شامل تهران، کرج، اصهفان، شیراز و مشهد می‌شود.

این سایت در آلکسا، که مرجعی برای مقایسه و رتبه‌بندی سایت‌هاست، رتبه 53 و 821 جهان و 1594 ایران را دارد.

در سه ماه گذشته نیز شرایط آن از نظر رتبه کمی افزایش داشته است اما از نظر تعداد صفحات بازدید شده در هر بار ورود به سایت، میانگین زمان ماندن کاربر در سایت و میزان خروج بازدید کنند‌گان از سایت بدون ورود به صفحات دیگر، رو به بهبود بوده است.

کاربران، اپلیکیشن آچاره را تا کنون بیش از 50 هزار بار از کافه بازار دانلود کرده‌اند و میزان رضایت آنها 4،4 است.

این استارتاپ چندی پیش توانست از حرکت اول، بازوی سرمایه‌گذاری اپراتور همراه اول، سرمایه جذب کند.

هوم سرویز

هوم سرویز، خدمات نظافتی، فنی و ساختمانی را به متقاضیان ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند برای امور مختلفی چون رایانه و تکنولوژی، جابجایی و حمل بار، بنایی و دکوراسیون، تعمیر خودرو، لوازم خانگی و لوله کشی و تاسیسات از این سایت استفاده کنند.

محاسبه هزینه‌های به این صورت انجام می‌شود که کاربران، درخواست خود را ثبت و همیاران پیشنهادات قیمتی و زمانی خود را ارائه می‌کنند. افراد می‌توانند پیشنهادی را که برای آنها مناسب است، انتخاب کنند.

سایت هوم سرویز، در آلکسا، رتبه 92 هزار و 283 جهان و 2644 ایران را دارد.

رتبه این سایت در سه ماه گذشته افزایش داشته اما از نظر تعداد صفحات بازدید شده در هر بار ورود به سایت، میانگین زمان ماندن کاربر در سایت و میزان خروج بازدید کنند‌گان از سایت بدون ورود به صفحات دیگر، رو به بهبود بوده است.

کاربران، اپلیکیشن هوم سرویز را تا کنون بیش از پنج هزار بار از کافه بازار دانلود کرده‌اند و میزان رضایت آنها 4،2 است.

سرویسکاران

سرویسکاران در حوزه امور خدماتی مانند نصب، سرویس و تعمیرات در محیط‌های خانگی و اداری فعال است. تعمیر و سرویس پکیج، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی، برقکاری و خدمات تاسیساتی از جمله حوزه‌های فعالیت این مجموعه محسوب می‌شوند.

برای محاسبه هزینه، تعمیرکاران باید به منزل کابران مراجعه و با بررسی حدود کار، دستمزد را مشخص کنند.

سایت سرویسکاران در آلکسا، رتبه 379 هزار و 15 جهان و 13 هزار 617 ایران را دارد.

رتبه این سایت در سه ماه گذشته افزایش داشته اما از نظر تعداد صفحات بازدید شده در هر بار ورود به سایت و میانگین زمان ماندن کاربر در سایت رو به بهبود بوده است.

کاربران، اپلیکیشن سرویسکاران را تا کنون بیش از هزار بار از کافه بازار دانلود کرده‌اند و میزان رضایت آنها 3،4 است.

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ولی استادکار خیلی بیخود و چرته. خدمات دهنده اش هم هیچی بلد نیست

  • پرستو

    عجیبه که از “خدمت از ما” چیزی نگفتین، به نظرم قشنگ یه یر و گردن از نظر خدمات از همشون بالاتر هست.

  • ناشناس

    والا من موندم استاد کار ۳ماه هستش که درخاست دادم بابت اینکه زیر مجموعش بشیم هر دفعه میگه نیاز نداریم صبر کنید تا خبر بدیم من موندم چند نفر زیر مجموعه داره که انقدر شکم سیره