کد مطلب: ۵۹۵۱۱۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نحوه جبران خسارت همراه اول و ایرانسل/ اینترنت رایگان در راه است!

نحوه جبران خسارت همراه اول و ایرانسل/ اینترنت رایگان در راه است!

براساس اعلام سازمان تعزیرات دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به دلیل افزایش هزینه‌های تعرفه بسته‌های اینترنتی ۱۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند. این دو اپراتور چگونه خسارت را به مشترکان خود برمی‌گردانند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته سازمان تعزیرات اعلام کرد که دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به دلیل افزایش تعرفه بسته‌های اینترنتی خود ۱۳۰۰ میلیارد تومان جریمه شدند.

با انتشار این خبر اسفنانی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره چگونگی بازگشت حق مردم و تکمیل شدن کار بزرگ و قابل تقدیر سازمان تعزیرات گفت: در صورتی که گران‌فروشی اپراتورها شاکی خصوصی داشته باشد، ما حتما به آن رسیدگی خواهیم کرد، اما با توجه به گسترده بودن تعداد مشترکان اپراتورها، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید ساز و کار بازگشت پول مردم را مشخص و اجرایی کند.

آن‌طور که مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران می‌گوید، احتمالا این اتفاق خوب شامل طرح‌هایی مانند اهدای بسته‌های رایگان اینترنت به مشترکان خواهد بود که باید در جلسات مشترک درباره آن تصمیم‌گیری شود.

البته چند ماهی می‌شود که مشترکان این دو اپراتور نسبت به ضعیف شدن اینترنت خود گله‌مند هستند. به نحوی که سرعت بسته‌های اینترنت روز به روز در حال کاهش یافتن است. گفته می‌شود مشکل اینترنت به کاهش پهنای باند مربوط می‌شود که زیرساخت‌های به‌روز نشده‌اند.

این موضوع روزانه هزینه بسیاری برای مشترکان تلفن‌های همراه به دنبال دارد.

گران‌فروشی خدمات اینترنتی در روزهای اخیر زیاد شده، در روز اختلال در سامانه سوخت نیز دو شرکت تاکسی اینترنتی یعنی اسنپ و تپسی کرایه سفرها را بالا بردند. با اعتراض مردم در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد که مازاد کرایه دریافتی به مسافر برگردد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • هاشم

    خداکنه اینترنت سرعت زیاد شه کن که تو پاپجی پینگ 350بازی میکنم

  • ناشناس

    معلومه، ما دانش آموزای بیچاره باید توی ماه کلی پول نت بدیم بعد بفهمیم از ما اینطوری کلاهبرداری می کنند حالا ببینیم چی میشه به قول اون دوست عزیز این نتی هم که می خوان بدن به ما یا سرعتش کمه یا مدتش کمه یا حشجمش ??????

  • ناشناس

    بسته یک ساعته رو کردن ۸۰۰ تومن از ۲۰۰ تومن حالا این هیچ بسته یه ماهه رو کردن ۴۰ تومن چه خبره ما نت رایگان نامحدود میخوایم اونم با سرعت بالا اگه این نمیشه پولمون برگردونین

  • محمد

    معذرت میخوام باید گفت بزک نمیر بهار میاد کمبزه وخیار میاد …قانون را اجرا کنید هیچ کس جرات گران فروشی وکم فروشی را ندارد والسلام

  • ناشناس

    خواهش به روستای مرزی اینترنت بدهید

  • ناشناس

    من شهرستان سلماس هستم خواهشن خیلی از روستاهای اصلن اینترنت ندارن خواهشن اینترنت به مابدهید

  • ناشناس

    هم سرعت اینترنت پایینه ، هم قیمت بسته ها ۳ برابر شده. ما این بازی های مسخره تون خسته شدیم از قصد گرون میکنید بعد الکی میگید ایرانسل و همراه اول جریمه شدن و این حرف های مسخره همیشگی? بعد میگید بسته رایگان میدیم . تا مردم ساکت بمونن واقعاً که متاسفم

    • علیرضا

      من متوجه تغییر قیمت ها نشده بودم!??

  • ناشناس

    چرا این دس اون‌دس میکنید خوب اگه واقعا به حرف خودتان متکی هستید چرا جریمه نمیکنید با این‌ حال مشتی پول از مردم میگیرند بابت اینترنت که اصلا بالا نمیاد این پول بشه دوا دکتری کسی که ار مردم با قیمت گران وپاین بودن ان‌است یه بسته یک ماه میگیری بعدش چند روری گذشته پیام میاد که اینقدر از اینترنت مصرف کردی که اصلا نت پاین است حرام خورا

  • کدو

    همش سر مردم رو کلاه میزارن??

  • کلاهبرداران

    اخرش میخوان بسته ۱ گیگ ۲ ساعته هدیه بدن دیگه