کد مطلب: ۵۳۶۹۳۸

برندگان و بازندگان شب گذشته بازار رمزارزها / افت قیمت بیت‌کوین

برندگان و بازندگان شب گذشته بازار رمزارزها / افت قیمت بیت‌کوین

در حالی که در ۲۴ ساعت گذشته اتریوم کلاسیک توانست حدود ۵۰ درصد بازدهی داشته باشد، بیت‌کوین و اتریوم به ترتیب ۳ و ۲ درصد افت قیمت داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که در ۲۴ ساعت گذشته دوج‌کوین توانست بیش از ۵۰ درصد بازدهی داشته باشد، برخی رمزارزهای مطرح در این مدت بازدهی منفی ۳ تا ۱۰ درصدی را به ثبت رساندند. بیت‌کوین ۲۴ ساعت گذشته را با افتی ۲ درصدی پشت سر گذاشته و اتریوم نیز در محدوده صفر در حال معامله است. در میان ۱۰۰ رمزارز با بیشترین ارزش بازار، سلسیوس(CEL) طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷٫۵ درصد افت قیمت داشته است، اگر چه در یکی دو ساعت اخیر توانسته بازدهی مثبتی از خود به جای بگذارد. میکر کامپوند، انکر و پلی‌گان از دیگر ارزهایی هستند که بیش از ۴ درصد در یک روز گذشته منفی شده‌اند.

منفی رمزارز 1

بایننس‌کوین که به عنوان سومین رمزارز باارزش بازار شناخته می‌شود نیز در ۲۴ ساعت گذشته نزولی بوده و حدود ۲ درصد بازدهی منفی داشته است. ترون و ریپل نیز در برخی ساعات بازدهی منفی ۵ درصدی داشته‌اند اما حالا متعادل‌تر معامله می‌شوند.

مثبت 1

به نظر می‌رسد پس از روند صعودی چند روز گذشته بازار رمزارزها، کلیت بازار شب گذشته یک اصلاح قیمتی را تجربه کرد و حالا بازار به سمت تعادل بیشتر می‌رود.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را از صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.