کد مطلب: ۱۴۶۴۶۹

وزیر صنعت:

برای توسعه صادرات دست نیاز به سوی استارتاپ‌ها دراز می‌کنیم

برای توسعه صادرات دست نیاز به سوی استارتاپ‌ها دراز می‌کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه یکی از کارهای به زمین‌مانده استفاده از خدمات استارتاپ‌ها برای توسعه صادرات است، گفت: ما برای توسعه صادرات دست نیاز به سوی این مجموعه دراز می‌کنیم.

محمدرضا نعمت‌زاده روز یکشنبه در جمع شرکت‌های استارتاپی در نمایشگاه الکامپ 23 افزود: امروزه با روش‌های سنتی‌ نمی‌توانیم جایگاه والایی در صادرات داشته باشیم اما استارتاپ‌ها می‌توانند خلاقیت و نوآوری خود برای تحقق این کار استفاده کنند.

وی یکی از مزیت‌های مهم شرکت‌های استارتاپی را نوآوری و خلاقیت اعلام کرد و اظهار کرد که کشور شدیدا به این مقوله نیاز دارد.

نعمت‌زاده فعالیت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت را حدود 37 درصد تولید ناخالص ملی یا بیش از یک‌سوم اقتصاد کشور اعلام کرد و گفت: استارتاپ‌های ما می‌توانند در این زمینه نقش موثر داشته باشند.

وی ادامه داد که کسب‌وکار اعم از توزیع و خرید و فروش کالاهای داخلی، صادرات و مدرن کردن واردات از جمله بخش‌هایی است که این شرکت‌ها می‌توانند فعالیت داشته باشند.

در بخش صنعت و معدن نیاز به تحول و نوآوری داریم

وی با اشاره به اینکه در بخش صنعت و معدن نیاز به تحول و نوآوری داریم، گفت: ارتباط استارتاپ‌ها با صنایع اعم از کوچک، متوسط و بزرگ بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای کوچک بیشتر نیاز به خدمات شما دارند، اظهار کرد: این مجموعه‌ها می‌توانند موتور توسعه باشند و شما می‌توانید به آنها کمک کنید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز (1 مرداد ماه) در نمایشگاه الکامپ 23 حضور یافت و از سالن‌های دولت الکترونیک و استارتاپ‌ها بازدید کرد.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات، از 30 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران گشایش یافت و تا فردا 2 مرداد ماه ادامه دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.