کد مطلب: ۱۴۵۰۳۱

برگزاری رویدادی استارتاپی در حوزه گردشگری

برگزاری رویدادی استارتاپی در حوزه گردشگری

چهارمین رویداد استارتاپ دمو به منظور جذب سرمایه برای استارتاپ‏‌های حوزه گردشگری و توسعه زیست‌بوم نوآوری از سوی مرکز فن‌بازار ملی ایران و با حمایت پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

چهارمین رویداد Startup Demo در نیمه مرداد ماه امسال در محل اتاق بازرگانی ایران با حضور سرمایه‌گذاران تخصصی این حوزه و استارتاپ‌های حوزه گردشگری به عنوان سرمایه‌پذیران برگزار خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، گردشگری مجازی، گردشگری و تفریح، گردشگری و صنایع دستی و گردشگری و اقامت محورهای اصلی این رویداد است.

هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبین ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در دو بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها) برگزار می‌شود و استارتاپ‌ها می‌توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند.

سرمایه‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ‌ها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب‌شده، حجم بازار و میزان فروش به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد، در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن‌‏بازار ادامه خواهد داشت.

مهلت استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا برای ثبت نام در این رویداد تا 28 تیر ماه تعیین شده است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت اینترنتی مرکز فن بازار ملی ایران به آدرس www.techmart.ir مراجعه کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.