کد مطلب: ۵۱۲۳۳۶

نظر مخاطبان تجارت‌نیوز در مورد بسته رایگان همراه اول

ماجرای بسته رایگان همراه اول چه بود؟ / «اینترنت داخلی را تست می‌کنند؟»

ماجرای بسته رایگان همراه اول چه بود؟ / «اینترنت داخلی را تست می‌کنند؟»

در حالی که همراه اول می‌گوید بسته هدیه این اپراتور به مناسبت دهه فجر کار می‌کند و مشکلی ندارد، برخی مشترکان نسبت به عدم کارایی آن یا رایگان نبودن این بسته گلایه دارند؛ برخی دیگر هم می‌پرسند چرا فقط به ترافیک داخلی اختصاص دارد.

تجارت‌نیوز ، در روزهای گذشته، گزارشی را با موضوع بسته هدیه همراه اول منتشر کرد. این گزارش به ارائه بسته رایگان ٣ گیگابایتی از سوی این اپراتور تلفن همراه و گلایه‌های بعضی کاربران نسبت به آن اختصاص داشت.

روابط‌عمومی همراه اول اما در گفتگو با تجارت‌نیوز مدعی شد این بسته مشکلی ندارد و کاربرانی که با مشکل مواجه شده‌اند یا به اینترنت متصل نبوده‌اند یا فیلترشکن تلفن همراه آنها روشن بوده است.

نظر برخی مخاطبان در مورد این گزارش را در ادامه می‌خوانید.

نه کار می‌کند، نه رایگان است

بعضی از خوانندگان از اینکه این بسته هیچ کاربردی ندارد، حتی برای سایت‌های داخلی انتقاد کرده‌اند. برخی هم مدعی شده‌اند که بسته را فعال کرده‌اند اما رایگان نبوده و از شارژ آنها کم شده است.

- «بسته هدیه دهه فجر همراه اول را نصب کردم بعد از استفاده فهمیدم سرکاریه، از شارژم هفت هزار تومن کم شده بود. فیلتر شکنمم روشن نبود حالا این شارژی که از من کم شده چی می شه؟ همراه اول هدیه که نداد، بیشتر از هدیه اش هم از من شارژ کم کرد واقعا نمی دونم چی بگم.»

- سلام هدایای که خصوصا همراه اول می ده رایگان نیست، فعال نکنید. اگر خاطرتون باشه دوشنبه ها یا باشگاه فیروزه ای هدیه می ده همون روز نت قطع می شه و قابل استفاده نیست، اعتماد نکنید شارژ نقدی شما روهم مثل پمپ می کشه.»

- «همراه اول که خانواده من ۱۰ خط از آن را دراختیار دارند، همه شاکی بودند پس جوابشان درست نیست. همسرم تنظیم بود و دیتا فعال کرد و۱۰ هزارتومان از شارژ کم شد…»

- «تو سایت های داخلی هم خوب کار نمی کنه یا باز نمی کنه، من که ازش استفاده نمی کنم زیاد.»

- «قبل از استفاده از این نت‌ها به اصطلاح رایگان یا هدیه و داخلی، حتما قبلش باید طرح کنترل مصرف اینترنت آزاد رو بروی خطوط دائمی خود قطع کنید تا هزینه اضافه و سنگین متحمل نشید و فقط با خرید بسته و یا هدیه بتونید با خیال راحت استفاده کنید.»

- «ربطی به فیلتر شکن و عدم اتصال به اینترنت ندارد. مردم را بازی ندهید.»

- «من بسته را فعال کردم فعال نشد در عرض چند دقیقه ۱۶۰۰۰ تومان شارژم خورد منم فهمیدم اینم مثل بقیه کاراشونه فورا قطعش کردم.»

- «من نه فیلتر شکن دارم نه پیام رسان خارجی. پیام "فعال شد" هم برام اومد، اما شارژ پولی من رو کاملا صفر کرد.بهانه نیارید.»

- «ایرانسل هم برای روز مادر ۲ گیگ هدیه داده مثلا، نوشته اینترنت داخلی ولی حتی برنامه های داخلی رو هم باز نمی کنه، نه فیلترشکن دارم نه تنظیماتم مشکلی داره، چه همراه اول، چه ایرانسل و بقیه، محض رضای خدا موش نمی گیرند بعد بیان نت رایگان بدن؟»

چرا فقط ترافیک داخلی؟

بعضی از مخاطبان نیز از اینکه بسته هدیه همراه اول فقط به ترافیک داخلی اختصاص دارد، گلایه کرده‌اند.

- «اخه برنامه های داخلی چی داره که نت رو برای استفاده از اونا بخوایم.»

- «ملت رو موش آزمایشگاهی فرض کردن و اینترنت ملی رو دارن روی ملت تست می کنن تا زودتر بشیم کره شمالی»

- «این بسته فقط برای سایت های داخلی است و چون جستجوگر گوگل خارجیه در نتیجه از حساب سیم کارتت آزاد حساب می‌کنه که برای من ۱۱۰۰۰ تومان به حسابم افزوده شد یعنی عملا ازت پول برداشته می شه مگر فقط برای اپلیکشن های داخلی کاربرد داره.»

- «فکر می کنید لنگ ۳ گیگ شماییم؟ ما خوشمون نمی یاد وارد سایت های داخلی بشیم… فکر می کنید با این محدود کردنا می تونید جلو مردم رو بگیرید؟ تا کی می خوایید فیلتر کنید؟»

- «دوستان این اینترنت که داده شده فقط برای استفاده سایت و برنامه داخلی است هنگام فعال کردن بسته نوشته اینترنت داخلی یعنی فقط استفاده محتوای داخلی است برای اینترنت بین الملل نیست گول نخورید.»

- «فقط توی پیام رسان هایی مثل روبیکا و شاد کار می کنه حتی توی گوگل هم کار نمی کنه. الان هم من با وای فای وصل شدم. بسته ای رو هم که خریدیم اون رو تا زمان بسته هدیه غیرفعال می کنه.»

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا ازتون نگذره دزدی که شاخو دم نمیخواد

  • ناشناس

    متأسفانه هیچ کاری در جهت استفاده مصرف کننده انجام نمی دهند و همیشه با نقص فنی و سایر موارد مانع می‌شوند. کدوم محتوی داخلی!!!

  • محسن

    کارشون فقط همینه لذت میبرن از اذیت کردن مردم

  • ناشناس

    این هم یه مدل دیگه از کلاه برداریشون هست اینقدر ازمون خوردن سیر نشدن این یکی هم روش اگه کسی صدا در بیاد میگن شورشی هست میگن از طرف امریکا امده هیچی نگیم بهتره

  • ناشناس

    داداش هر چی فحش از خلقت ادم تا الان هر کی دادع همش نثار شما ک ذات ندارین

  • ناشناس

    چجوری استفاده میشه اینترنت داخلی ممنون میشم بهم بگین ،لطفا

  • مانول

    چرا برا نماشا یا اپارات استفاده نمیشه کرد ازش؟ اونا داخلین

    • احمد

      داخلی منطورش روبیکا

  • وحید

    سلام من بسته اینترنت۳۰گیگ داخلی دارم هیچ برنامه ای بازنمیشدمجبورشدم یه بسته دیگه بگیرم و برنامه داخلی نصب کنم برنامه داخلی نصب کردم ازبرنامه داخلی استفاده میکنم از۳۰گیگ اینترنت داخلیم استفاده نمیشه ازبسته خودم استفاده میشه نمیدونم بعدچرااین۳۰گیگ رودادن وقتی نمیتونم ازش استفاده کنم

  • احمد

    اینترنت داخلی میتوانید فیلم و سریال در روبیکا ببینید

  • ناشناس

    دیشب 15 گیگ خریدم. 15 هزار تومن. مثلا داخلی و. رایگان هست. اصلا هیچی رو باز نمیکنه حتی تلفن بانک

  • ناشناس

    اینترنت هدیه ی دولت فقط تو روبیکا کاربرد دارد
    حتی ایتا و بله و دیوار و....رو باز نمیکنه
    واقعا که همه ی کارها حقه بازیه حتی هدیه دادنشون