کد مطلب: ۵۳۲۸۹۹

در گفتگو با یک کارشناس مطرح شد:

کارشناسان در رابطه با بیت‌کوین چه می‌گویند؟ / بیت‌کوین سقوط می‌کند؟

کارشناسان در رابطه با بیت‌کوین چه می‌گویند؟ / بیت‌کوین سقوط می‌کند؟

بعد ریزش بیت‌کوین به زیر ۵۰ هزار دلار نگرانی‌ها برای ریزش بیشتر این ارز زیاد شده است. کارشناسان در رابطه با آینده بیت‌کوین چه می‌گویند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، سناریو نزولی بیت‌کوین همچنان پابرجاست و احتمال ادامه روندی نزولی بیت‌کوین و به تبع آن بازار کریپتوکارنسی‌ها قوی‌تر شده است. اما اصلاح تا کجا ادامه دارد؟

حسین مریدسادات، مدرس و تحلیلگر بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با شرایط بازار کریپتوکارنسی گفت: در حاضر شرایط بازار اصلا پایدار نیست و بسیاری از ارزهای دیجیتال خط روند صعودی خود را از دست داده‌اند و روند نزولی در پیش گرفته‌اند. بازار وارد فاز اصلاحی شده و فعلا باید صبور بود.

این کارشناس در رابطه با اخبار فاندامنتال گفت: اخبار خوبی برای بازار کریپتوکارنسی به گوش نمی‌رسد و کلاهبرداری دو صرافی در ترکیه اعتماد را نسبت به این بازار خدشه‌دار کرده است.

این کارشناس در رابطه با بیت‌کوین گفت: در حال حاضر کف حمایتی بیت‌کوین ۴۷ هزار دلار و و محدوده مقاومتی این ارز ۵۱ هزار دلار است و اگر محدوده ۴۷ هزار دلار را از دست بدهد ریزش بیشتر خواهد بود. اما اگر این ارز از محدوده ۵۷ هزار دلار عبور کند قله جدید از قله قبلی بالاتر بسته می‌شود و می‌تواند روند صعودی خود را دوباره در پیش بگیرد.

مرید در توصیه‌ای به فعالان بازار گفت: فعلا به کسانی که می‌خواهند وارد بازار شوند پیشنهاد می‌کنم صبور باشند و به کسانی هم که از قبل سرمایه‌گذاری کردند توصیه می‌کنم حد ضرر داشته باشند تا سرمایه خود را از دست ندهند. چرا که اولویت اول در بازارهای مالی حفظ اصل سرمایه است.

امیر گودرزی، کارشناس بازارهای مالی هم عقیده دارد ممکن است اصلاح بیت‌کوین در وهله اول تا محدوده ۴۲ هزار دلار و بعد از آن اگر این محدوده راحفظ نکند تا کانال ۳۰ هزار دلار ادامه داشته باشد.

همچنین مریم محبی، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی عقیده دارند بیت‌کوین فاند قوی ندارد و ریزش از یک محدوده حمایتی باعث می‌شود ریزش‌ها ادامه داشته باشد. این کارشناس اصلاح بیت‌کوین تا محدوده ۳۷ هزار دلار را محتمل می‌داند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    میشه خواهش نظرندهید،ونظرانتان رابرای بورستان بگذاریدبهتراست،،روزی که بورس میخواست ریزش کندنظرنمیدادید،حالاشدید اش دهن سوز ارزها؟

  • ناشناس

    میخوان چراغ کور بورس را دوباره روشن کنید اما دیگه نمیشه. کارشناس نماها هم کارشون تمومه و گوشی بدهکار حرفای اونا نیس

  • علی

    به هیچ عنوان ریزش ندارد و این اخبار جعلی است که قیمت پایین می آید . چون نهنگ ها از این فرصت برای خرید استفاده خواهند کرد

    • ناشناس

      فعلا که دیدید به ٣٧هزار رسیده