کد مطلب: ۵۹۷۱۷۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پخش سریال خاتون موقتا متوقف شد / تکلیف اشتراک‌های خریداری شده چیست؟

پخش سریال خاتون موقتا متوقف شد / تکلیف اشتراک‌های خریداری شده چیست؟

پخش سریال خاتون از پلتفرم نماوا به طور ناگهانی متوقف شد و کاربران زیادی برای دنبال کردن این سریال اشتراک‌های هفتگی و ماهانه تهیه کرده بودند. با این حال با توقف موقتی پخش این سریال، نماوا نباید اشتراک مخاطبان خود را برای مدتی به‌ صورت رایگان تمدید کند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در شبکه‌های نمایش خانگی و پخش فیلم از جمله فیلیمو و نماوا، پخش برخی از سریال‌های ایرانی متوقف می‌شود که این موضوع باعث گلایه‌‌مندی کاربران آن‌ها شده است.

در حالی که معمولا کاربران شبکه‌های نمایش خانگی به طور هفتگی یا ماهانه، هزینه‌هایی بابت تماشای فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود پرداخت می‌کنند، در این صورت توقف یک سریال و تمدید نکردن اشتراک‌های کاربران، باعث انتقاد کاربران شده است.

مشکلات به وجود آمده در تیم تولید و تهیه‌ می‌تواند یکی از مهمترین دلایل نیمه کاره رها شدن آثار شبکه نمایش خانگی باشد. اما مخاطبان بابت تماشای این سریال‌ها هزینه‌ای را پرداخت می‌کنند که با توقف یک سریال معمولا دیگر از اشتراک خود استفاده نمی‌کنند.

تکلیف اشتراک‌ها چیست؟

چندی پیش پخش سریال خاتون به دلیل فرا رسیدن اربعین به‌ مدت یک هفته به تعویق افتاد که باعث اعتراض‌های فراوانی از سوی مخاطبان این سریال شد. به تازگی نیز پخش این سریال در نماوا برای مدت زمانی طولانی، به طور ناگهانی متوقف شده است.

آنچه در ادامه می‌آید واکنش برخی از مخاطبان به توقف پخش این سریال است.

«من داشتم سریال خاتون رو میدیدم. چرا یه دفعه متوقف شد؟»

«اگر بخواهم ماهیانه ۹۹ هزار تومن بدم به اشتراک، تا فیلم‌های دست خورده و سانسوری با دوبله‌های درجه دو ببینم می‌روم هزینه اینترنت میدهم. نماوا که وسط سریال خاتون رو یکهو قطع می‌کند که جای خود دارد.»

«نماوا رسما هیچی نداره، فقط برای تماشای سریال خاتون اشتراکش را گرفتیم آن هم متوقف شد.»

«تکلیف اینایی که اشتراک طولانی‌مدت نماوا گرفتن برای یه سریال مثل خاتون و الان وضعیتش اینجوریه، چیه دقیقا؟ اون پول تکلیفش چیه؟ کسی جوابگوست؟»

«پلتفرم نماوا بعد از انتشار ۷ قسمت از سریال خاتون، حالا اعلام کرده با انتشار قسمت هشتم، نیمه فصل اول سریال به پایان می رسه! چرا مخاطب رو مسخره می‌کنید؟ حیف پولی که برای خرید اشتراک دادم… »

سازندگان و پلتفرم عرضه‌کننده این سریال، دلیل توقف پخش این سریال را مبتلا شدن عوامل این مجموعه به بیماری کرونا عنوان کردند. اما تکلیف اشتراک‌های خریداری شده توسط مشترکان نماوا، چه می‌شود؟ آیا اشتراک مخاطبانی که فقط برای دیدن این سریال اشتراک خریدند هم تمدید می‌شود؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این سریال به دستور کشور روسیه متوقف شد….‌‌چون بر علیه روسها بود و خیانت روسها را در تاریخ به مردم ایران نشان میداد…..

  • ناشناس

    متوقف نشده! بصورت نیم فصل ساخته شده بوده و در حال تولیده. و اطلاع دادن از ۶ دی مجدد پخش میشه

  • ناشناس

    جا ی حساسش بود وما منتڟر بودیم که متاسفانه دیگه پخش نشد