کد مطلب: ۵۸۳۲۴۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چرا سریال خاتون پخش نشد؟ / نماوا اشتراک‌ها را تمدید می‌کند؟

چرا سریال خاتون پخش نشد؟ / نماوا اشتراک‌ها را تمدید می‌کند؟

نماوا در این هفته به دلیل فرا رسیدن اربعین؛ پخش این سریال را به تاخیر انداخت که با واکنش‌‌های منفی از سوی کاربران خود مواجه شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در چند ماه اخیر، افزایش هزینه‌ اشتراک ماهیانه سرویس‌های پخش آنلاین فیلم مانند فیلیمو و نماوا موجب اعتراض بسیاری از کاربران شد و برخی از کاربران نیز حاضر به تمدید اشتراک نبودند.

با این‌ حال بسیاری کاربران برای دیدن و دنبال کردن هفتگی سریال‌های ایرانی از این سرویس‌های پخش آنلان فیلم، اشتراک ماهانه تهیه می‌کنند.

یکی از دلایل خرید اشتراک فیلیمو و نماوا از سوی مردم تماشای محتوای ایرانی جذاب و به‌روز عنوان شده است. سریال خاتون نیز یکی از سریال‌های ایرانی جدیدی است که با استقبال مردم روبه رو شده است.

بسیاری از کاربران برای دیدن این سریال اقدام به خرید اشتراک ماهانه کردند تا بتوانند هر هفته فقط این سریال را دنبال کنند. اما نماوا در این هفته به دلیل فرا رسیدن اربعین؛ پخش این سریال را به تاخیر انداخت که با واکنش‌‌های منفی از سوی کاربران خود مواجه شد.

اشتراک‌ها تمدید می‌شود؟

در حالی که نماوا با به تاخیر انداختن مجموعه خاتون با انتقاد‌های زیادی رو به رو شد، اما هنوز مشخص نیست که اشتراک‌های کاربران را برای جبران این اتفاق تمدید می‌شود یا خیر؟

یکی از کابران در انتقاد به این اقدام نماوا در توییتر نوشت: «نماوا‬⁩ پخش خاتون رو به دلیل اربعین یه هفته به تاخیر انداخته! سوالم اینه: آیا اشتراک رو هم یه هفته تمدید می‌کنید؟ ‏درستش این نیست حداقل با یکی دو روز تاخیر پخش کنید؟ ‏این یه هفته تاخیر، برای شمایی که تنها به دلیل ⁧‫#خاتون‬⁩ اشتراکتو می‌گیریم دزدی از جیب کاربران محسوب نمی‌شه؟.»

کاربر دیگری نوشت: «برای یک ماه هفتاد تومن اشتراک نماوا می‌خریم که هفته‌ای یه بار خاتون ببینیم،ب عد پخش نمی‌کنید! اولا که پخشش چه منافاتی با اربعین داره؟ثانیا،خب فردا پخشش کنید. ‏بابا دیگه هر جور که می‌تونید دارید از جیبمون می‌زنید.»

«اصلا مگه ما برای این شبکه پول پرداخت نکردیم؟ به چه حقی به خودشون اجازه میدن سریال رو پخش نکنند اونم سریالی با این حجم از غم، این دیگه رسما دزدیه، می‌تونن فردا نشون بدن، پست آخر اینستاگرامشون پر از انتقاد شد، پست رو پاک کردند و کامنت‌هاشون رو لیمیت!»

«نماوا‬⁩ دیگه شورش رو درآورده. ‏اون از اجبار برای دیدن تبلیغ اول برنامه‌هاش در حالیکه داریم پول اشتراک میدیم، این هم از یه هفته عقب انداختن پخش سریال به بهانه اربعین. ‏اشتراک‌هارو هم یه هفته تمدید می‌کنین؟»

با توجه به واکنش‌های کابران به نظر می‌رسد هنوز نماوا توجیه مناسبی برای قانع کردن کاربران خود ارائه نداده و درباره اینکه آیا اشتراک‌های هدر رفته کاربران را جبران می‌کند نیز چیزی اعلام نکرده است.

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عماد

    متاسفانه شما هیچ توجهی به اعتراض گیلک‌ها به این سریال نمی‌کنید ، هزاران نفر اعتراض خودشون رو ثبت کردند ولی دریغ از یک پاسخ ، واقعاً متاسفم

    • حرف حق رو زدی بخدا

  • ناشناس

    چرا اشتراک میخرید تو روبیکا ببینید رایگانه

  • سحر شیرازی فر

    ما شدیم مسخره ی کارگردانا و تهیه کننده ها … اول سریال هارو پخش میکنند و تا میبینن مخاطب جذب شده رهاش میکنن … ایرانه دیگه … ولی خانم پاکروان بدون که بدجور به مخاطبات توهین کردی .. من یکی دیگه هیچ کاری از شما نمیبینم و به دیگرون هم توصیه میکنم نبینن .. والسلام

    • چیشده؟

  • ناشناس

    زود تر پخش شه فقط

  • امیر

    سلام اصلا کلا این سایت ها دزدن نخرید بزارید جمع کنن دزدیهاشونو تو تلگرام کل کانالهای سریال داره میزاره با همه کیفیت ها رایگان

  • F

    فقط واسه اینکه عادت به حروم خوری ندارم همش از این دو تا سایت اشتراک میخریدم تا اینکه دیدم در واقع اینا دارن حق ما رو میخورن. هر وقت دلشون میخواد به بهانه مناسبت ها سریال ها رو یه هفته دو هفته پخش نمیکنن و اشتراک ما سوخت میشه. جدیدا که دیگه هر سریالی میسازن کلا فقط پخش میکنن که بعدش متوقفش کنن و سانسور کنن ‌. یهو میبینی چهار هفته یه قسمت جدید نمیاد. بعدم یه چیزی که واقعا رفت رو مخم و دیگه هرگز و هرگز هیچ وقت اشتراک از این سایت ها نمیخرم این بود که برای سریال های ایرانی تصویر خانم ها رو تیره میکردن جوری که واقعا با سیاه و سفید شدن یه درجه فاصله داشتن. همش رنگ لب های بازیگرهای زن رو تغییر میدادند و تقریبا طرف صورتش خاکستری میشد. انگار مثلا زن ها حرومن یا نجسن. تا اون شاهکار آخر که کلا الناز حبیبی فقط صدا بود. سریال دراکولا و عاشقانه اینا تصویر خانما تیره بود. حتی یه بار شاهکاری کردن که یه تیکه شال با کامیپوتر به شال ساره بیات اضافه کردن. ضمن اینکه سریال ها بیشترشون واقعا چرت هیتن مثل همین عاشقانه یا ملکه گدایان. واقعا حیف هزینه و وقت.

  • بیننده مردمی

    همین کارها را می‌کنند که مردم سراغ فلش مموری میرن و همان سریال را آفلاین و با قیمت نازل تماشا می‌کنند. تازه داشت حق کپی رایت توسط مردم رعایت می‌شد. تبلیغ اول هر فیلم و سریال و این جابجایی های بی مورد موجب میشه کابران اینترنتی و آنلاین تبدیل به آفلاین بشوند .

    • مهدی

      مشکل شمایین که اشتراک میخرین برین روبیکا ببینین برین تلگرام و…خودتون باعث میشین دزدی کنن

  • ناشناس

    لطفا هر چه سریعتر ادامه این سریال بزارید بابا منتظریم

  • اعظم

    نکین اینکارا رو مردم چی بگن

  • ناشناس

    واقعا متاسفم این دزدی تو روز روشنه.چند روز پیش از نماوا برام پیامک امد که اشتراکم را تمدید کنم و من هم امروز تمدید کردم که خاتون را ببینم.امیدوارم جوابی برای این کار زشتشون داشته باشند.