کد مطلب: ۵۶۵۶۳۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جلسه ایلان ماسک و میلیاردرهای دیگر در حمایت از بیت‌کوین

جلسه ایلان ماسک و میلیاردرهای دیگر در حمایت از بیت‌کوین

ایلان ماسک، جک دورسی و کتی وود شورایی را تحت عنوان بیت‌کوین ابزاری برای توانمندی اقتصادی تشکیل دادند و جلساتی با یکدیگر برگزار می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایلان‌ ماسک، میلیاردر معروف و مدیرعامل تسلا در جریان یک جلسه گفت که از بیت‌کوین و بازار رمزارزها مانند شرکت اسپیس‌ایکس حمایت می‌کند.

«حجم معاملات بیت‌کوین کم شده است و هزینه تراکنش این ارز هم بالاست اما به نظر من بیت‌کوین پتانسیل خیلی زیادی دارد و من از این ارز پشتیبانی می‌کنم چون من بیت‌کوین دارم، تسلا و اسپیس‌ایکس هم صاحب بیت‌کوین هستند.»

ایلان ماسک در گذشته اظهارات متفاوت زیادی در رابطه با بیت‌کوین داشته و خود را به این دلیل که تسلا ۱/۵ میلیارد دلار بیت‌کوین خریده حامی این ارز می‌داند اما بیت‌کوین را که به عنوان ارز پرداخت تسلا به کار می‌رفت به دلیل نگرانی‌های زیست‌محیطی حذف کرد. اما او طرفدار پروژه دوج‌کوین است.

ماسک به سمت پروژه‌هایی مانند اتریوم و دوج‌کوین متمایل شد اما همچنین تاکید کرد که مقیاس‌پذیری و توان بیت‌کوین می‌تواند از طریق سیستم عامل‌های لایه ۲ مانند شبکه رعد و برق بهبود پیدا کند. او همچنین گفت توانایی پرداخت خریداران تسلا با بیت‌کوین دوباره فعال می‌شود زیرا بسیاری از استخراج‌کنندگان از منابع انرژی تجدیدپذیر استفاده می‌کنند.

ماسک گفت: بیت‌کوین با سیستم‌ عامل‌های لایه دو می‌تواند تراکنش بیشتری انجام دهد. من می‌خواهم کمی بیشتری تلاش کنم تا تایید کنم که میزان مصرف انرژی تجدیدپذیر در بیت‌کوین کمی بیشتر از ۵۰ درصد است و بعد از آن می‌توان پرداخت‌ها با بیت‌کوین را از سر گرفت.

او همچنین اظهار کرد که تنها دارایی‌های او سهام شرکت‌هایش، بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین است. او گفت بیت‌کوین سودآورترین دارایی او بوده است.

ماسک گفت: «اگر قیمت بیت‌کوین ریزش کند من ضرر می‌کنم. اسپیس‌ایکس، تسلا و من بیت‌کوین داریم و ارزش بیت‌کوین‌های من بسیار بیشتر از ارزش دوج‌کوین‌ها و اتریوم‌هایم است.»

ماسک در سری جلسات «بیت‌کوین به عنوان ابزاری برای توانمندسازی اقتصادی» با جک دورسی ، مدیرعامل توئیتر، کتی‌وود، مدیرعامل مدیریت سرمایه‌گذاری ARK و استیو لی شرکت می‌کند و دیدگاه‌های سرمایه‌گذاری خود در بیت‌کوین را در یک جریان مستقیم با آن‌ها در میان می‌گذارد.

همه این افزاد که با یکدیگر در جلسات متعدد شرکت می‌کنند شورایی برای ایده‌پردازی و افزایش توان رمزارزها را تشکیل داده‌اند.

آحرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دوستی می‌گفت انسان از یک سوراخ چندین بار گزیده میشه تنها رنگ آنرا عوض کن .
    شیاد های بزرگ شعار خود را از فقرا بگیر بده به ثروتمندان را اکنون به از ثروتمندان بگیر و بده به اغنیا تغییر داده اند و ایلان ماکس به عنوان یک شومن این بازی تکراری را داره انجام.میده.و جوانان این مرتبه بازیچه آن هستند.