خبر مهم:

کد مطلب: ۲۹۸۳۳۵

حمایت مالی دانشگاه تهران و شرکت مخابرات از استارت‌آپ‌های حوزه فناوری

حمایت مالی دانشگاه تهران و شرکت مخابرات از استارت‌آپ‌های حوزه فناوری

رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران از امضای تفاهم‌نامه‌ این دانشکده با شرکت مخابرات ایران برای حمایت از استارتاپ‌های حوزه فناوری و ممانعت خروج آنها از کشور خبر داد.

محمدرضا زالی با اعلام این خبر گفت: بر اساس معتبرترین شاخص‌های علمی دنیا ایران جزو ۲۰ کشور دنیا است که نرخ استارت‌آپی بالایی دارد ولی عدم تامین مالی یکی از مشکلات استارت‌آپ‌های حوزه نرم‌افزار است.

به گزارش تجارت‌نیوز، رییس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران ادامه داد: به منظور برطرف کردن موانع برای کارآفرینان حوزه فناوری اطلاعات، تفاهم‌نامه‌ای را با شرکت مخابرات ایران به امضا رسانده‌ایم تا بدین وسیله از استارت‌آپ‌های حوزه فناوری حمایت کرده و مانع خروج آنها از کشور شویم.

وی افزود: امیدواریم با این تفاهم که بین دانشگاه تهران و توسعه اعتماد مبین انجام شده است، گام مهمی در جهت تامین مالی کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات همراه برداشته شود و استارت‌آپ‌های این حوزه در قالب شتاب‌دهنده‌ها به توسعه کسب‌وکار خود بپردازند.

زالی تصریح کرد: در این شتابدهنده‌ها، امکان بهره‌برداری خدمات از طریق زیرساخت‌های مخابرات ثابت و همراه با بیش از 50 میلیون مشترک، برای کارآفرینان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم شده است.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.