کد مطلب: ۳۳۳۴۴۴

حواشی توئیتری اسنپ همچنان ادامه دارد

حواشی توئیتری اسنپ همچنان ادامه دارد

حواشی اسنپ در فضای مجازی تمام‌نشدنی است و هر بار ماجرای جدیدی این اپلیکیشن را درگیر حواشی اعتراض کاربران می‌کند. این بار کاربران اسنپ به چه نکته‌ای معترضند؟

در روزهایی که در زمینه خدمت‌رسانی و سرویس‌دهی همه انتظار بالاتر و بهتری از اسنپ دارند؛ ضعف‌های این اپلیکیشن یک گام جلوتر از حرکت‌های مثبتش حرکت می‌کند و رد پای انتقادات ریز و درشت زیادی در صفحات مجازی جا گذاشته است.

یکی از مشکلات کاربران این روزهای اسنپ عدم قبول سرویس راننده‌های این مجموعه است. در ساعاتی مثل اول صبح و ساعات پایان کار ادارات که ساعات اوج استفاده از این اپلیکیشن‌ها است و عدم قبول سرویس راننده‌ها یکی از مشکلاتی است که کاربران به آن اشاره دارند.

به گفته برخی کاربران بارها زمانی معادل بیش از 20 تا 25 دقیقه کاربران در انتظار قبول سرویس توسط راننده‌ها تلف شده است. این ضعف در سرویس‌دهی سبب شده انتقاداتی به سمت این اپلیکیشن در فضای مجازی سرازیر شود.

مصطفی در این رابطه در توئیترش نوشت: «اسنپ خان فکر نکن وقتی چند روز پیاپی درخواست‌های ما رو بدون جواب میذاری، ما همچنان دنبال شما میاییم. خیر میریم سراغ رقیبت تپسی که این روزا سریع به ما پاسخ مثبت میده! اره داداش فکر نکن یکه‌تاز میدون هستی.»

یکی دیگر از دلایلی که کاربران را مجاب به استفاده بیشتر از اپ‌های دیگر کرده است، اضافه کردن تماس ناشناس به قابلیت‌های اپلیکیشن رقیب اسنپ، تپسی است. با استفاده از این امکان، هنگامی که برای هماهنگی سفر با راننده این اپلیکیشن تماس می‌گیرید، اطلاعات تماس طرفین نمایش داده نشده و به جای آن، یک شماره ثابت به هر دو طرف نمایش داده می‌شود.

حواشی اسنپ در توییتر

به نظر می‌رسد همچنان ماجرای حواشی اسنپ همچنان ادامه دارد!

علیرضا در این رابطه توئیت کرده است: «مرحبا به تپسی، از بخشی از نگرانی‌ها و چالش‌های جدی احتمالی جلوگیری می‌شود. منتظر بهبودهای جدیدتر در تپسی هستیم.»

پوریا یکی دیگر از کاربران توئیتر در توئیتش این گونه نوشت: «هر چقدر از تپسی خوشم بیاد به همون اندازه از اسنپ تنفر دارم. این حس اهمیت رو به مخاطب نشون بدیم، مخاطب به ما وفادار خواهد بود.»

موضوع جالب بحث دیگر بالا رفتن نرخ قیمت‌های اسنپ است که کاربران نسبت به آن معترض هستند. بالا رفتن نرخ قیمت‌ها در ماه‌ها و هفته‌های اخیر باعث شده کاربران توئیت‌های زیادی در این رابطه با بقیه به اشتراک بگذارند.

نگین در این رابطه در توئیتر نوشت: «چرا مسیری که هر هفته میانگین بین ده تا دوازده تومان می‌روم، امروز باید ۱۷ تومن باشه؟ در حالی که ترافیک نیست و زمانی که می‌خواستم بگیرم ۱۲۵۰۰ نشون می‌داد و یه‌دفعه ۱۷ تومن شد!»

ظاهرا حواشی اسنپ در ماه‌های اخیر تمام‌نشدنی است. هر بار با ماجرایی جدید و نو سوژه محافل می‌شود و هر بار کاربرارن بیشتری را از دست می‌دهد و راه را برای رقبا باز می‌کند. باید دید در آینده ماجراهای حواشی اسنپ به کجا ختم خواهد شد؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من خیلی اسنپ میگیرم درکل توجه کردم به ساعتا به ترافیک بارندگی شب یا روز واقعا هیچ معیاری واسه قیمت گذاری ندارن

  • ناشناس

    […]اسنپ در هر صورت […] می ارزه به تپسی و بقیه.چه واسه راننده ها و چه واسه مسافران.
    […]

  • ناشناس

    عدم پشتیبانی اسنپ از مسافران چیزی بود که من شاهدش بودم.[…]