کد مطلب: ۶۲۳۲۶۴

نیویورک تایمز بازی وردل را خرید / Wordle چقدر می‌ارزد؟

نیویورک تایمز بازی وردل را خرید / Wordle چقدر می‌ارزد؟

نیویورک تایمز بازی معروف وردل (wordle) را خریداری کرده است. این بازی در روز به بازیکن ۶ مرتبه شانس می‌دهد تا یک کلمه پنج حرفی را حدس بزند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نیویورک تایمز بازی معروف وردل (wordle) را خریداری کرده است. این بازی در روز به بازیکن شش مرتبه فرصت می‌دهد تا یک کلمه پنج حرفی را حدس بزند.

تایمز که روز دوشنبه خرید این بازی را اعلام کرد در حال افزودن یک بازی معمایی دیگر به سایر بازی‌های خود است. در ماه دسامبر ۲۰۲۱ نیویورک تایمز بیش از یک میلیون عضو بازیکن داشت.

نیویورک تایمز در اعلامیه خود بیان کرد: «هدف ما این است که عضویت در تایمز را به امری واجب برای هر شخصی که می‌خواهد با جهان و اخبار آن ارتباط داشته باشد تبدیل کنیم. بازی‌های ما نیز بخشی از همین استراتژی است. بازی وردل در تجربه روزانه مخاطب نقش خواهد داشت و باعث می‌شود مخاطب برای رفتن به نیویورک تایمز دلیل بیشتری داشته باشد و آنجا با اخبار روز و نیازهای زندگی نیز برخورد داشته باشد.»

بازی وردل در اکتبر ۲۰۲۱ توسط جاش واردل، یک مهندس نرم افزار در بروکلین ساخته شد و سریعا به محبوبیت رسید. به نقل از سی‌ان‌ان ، هم اکنون روزانه میلیون ها نفر بازی وردل را انجام می‌دهند. جاش واردل در توییتی خوشحالی خود را از موفقیت این بازی ابراز کرد.

تایمز این بازی را به قیمتی میلیون دلاری خریداری کرده است. در ابتدا این بازی برای بازیکنان قدیمی و جدید رایگان باقی می‌ماند.

تایمز فعلا برنامه‌ای برای آینده این بازی ندارد و فعلا تمرکز آن بر روی مخاطبان قدیمی و همچنین معرفی بازی‌های قدیمی خود به مخاطبان جدیدی است که به بازی‌های مربوط به کلمات علاقه دارند.

وردل در حال کار کردن با تایمز است تا مطمئن شود مراحل و پیشرفت بازیکنان بازی پس از انتقال آن به سایت نیویورک تایمز حفظ می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.