کد مطلب: ۵۷۲۱۷۳

پای دوج‌کوین به لیگ برتر باز شد

پای دوج‌کوین به لیگ برتر باز شد

بازیکنان تیم فوتبال واتفورد در لیگ برتر انگلیس با لوگوی دوج‌کوین روی آستینشان در اولین هفته این مسابقات به میدان رفتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازیکنان تیم فوتبال واتفورد در لیگ برتر انگلیس با لوگوی دوج‌کوین روی آستینشان در اولین هفته این مسابقات به میدان رفتند.

بر اساس اعلام خبرگزاری اتلتیک، اسپانسر آستین پیراهن ورزشی تیم واتفورد در فصل ۲۲-۲۰۲۱ رمزارز دوج‌کوین خواهد بود. قرارداد همکاری میان واتفورد و دوج ارزشی معادل ۹۷۰ هزار دلار دارد.

در جریان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دوج‌کوین روی آستین بازیکنان واتفورد خودنمایی می‌کرد. این دیدار با برتری ۳-۲ واتفورد در برابر آستون‌ویلا به پایان رسید.

1 Premier League Soccer Team to Wear Dogecoin Shirts in Upcoming 1

باشگاه واتفورد در ماه جولای اعلام کرده بود که یک قرارداد همکاری با سایت STAKE.COM امضا کرده است. این قرارداد که از فصل ۲۲-۲۰۲۱ آغاز شده است، بزرگترین قرارداد همکاری باشگاه واتفوردی است که امسال مجددا به لیگ برتر بازگشته است.

علاوه بر این، بر اساس اطلاعیه باشگاه، در این قرارداد ابتکاراتی در حوزه رمزارز هم وجود دارد که شامل اهدای ۱۰ میلیون دوج‌کوین به باشگاه است.

پیش از این، باشگاه واتفورد قراردادی را با اسپرت‌بت امضا کرده بود که بر اساس آن، برند اسپرت‌بت روی پیراهن و تصویر بیت‌کوین روی آستین لباس‌های این باشگاه حک شده بود.

روند بازار دوج‌کوین

در حال حاضر دوج‌کوین در محدوده ۳۳ سنتی معامله می‌شود و ارزش بازار آن به بیش از ۴۳ میلیارد دلار رسیده است.

روز گذشته هم ایلان ماسک و مارک کوبان دو میلیاردر فعال در حوزه رمزارزها با حمایت از دوج‌کوین، آن را مناسب‌ترین ارز دیجیتال برای پرداخت دانستند.

تحلیل‌ها همچنین نشان می‌دهد که دوج‌کوین چشم به اهداف بالاتری دوخته است. یک نظرسنجی از کارشناسان نشان می‌دهد که قیمت دوج‌کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۱٫۲ و تا سال ۲۰۳۰ به ۳٫۵ دلار می‌رسد.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.