کد مطلب: ۵۹۴۳۷۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پکیج پولسازی بخریم یا نه؟ / «روزانه ۵ میلیون درآمد داشته باشید»

پکیج پولسازی بخریم یا نه؟ / «روزانه ۵ میلیون درآمد داشته باشید»

در شبکه‌های اجتماعی معمولا صفحاتی با مضمون خرید دوره‌ها و پکیج‌های کسب درآمد میلیونی وجود دارند. آیا خرید این اطلاعات منجر به موفقیت در کسب درآمد افراد می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، کاربران همواره در فضای مجازی، به خصوص در پلتفرم اینستاگرام با صفحاتی با مضمون «چگونه میلیونر شویم!» یا «فروش پکیج‌های کسب درآمد میلیونی» مواجه می‌شوند.

با توجه به شرایط اقتصادی نابسامان کشور، برخی از مردم به راحتی حاضر می‌شوند از این روش‌ها برای پول در آوردن استفاده کنند، اما آیا استفاده از اینگونه پکیج‌ها و دوره‌ها نتیجه می‌هد یا خیر؟

به راحتی پولدار نمی‌شوید

بسیاری از سایت‌ها و خیلی از افراد بدون داشتن تجربیات واقعی و صرفا با تکیه بر مطالعه چند کتاب کسب‌و‌کار، اقدام به آموزش‌ در این زمینه می‌کنند. صاحبان این صفحات ادعا دارند که در این پکیج‌ها، کاربران می‌توانند به راحتی و با انگیزه بالا و سرمایه‌گذاری خیلی کم در یک سری از بازارها و با روش‌های مختلف، روزانه درآمدهای میلیونی کسب کنند.

این افراد در ابتدا سعی دارند با هزینه‌های نسبتا کم، توجه مخاطب‌های خود را جلب کنند. کاربران در ابتدا گمان می‌کنند با پرداخت هزینه‌ خیلی کم می‌توانند به راز‌های کسب‌ درآمد دست پیدا کنند.

با وجود اینکه این افراد با خرید اولین پکیج کسب درآمد، برخی ترفندها و ایده‌های کسب درآمد را در اختیار مخاطب می‌گذارند، کاربر با خرید اولین پکیج ترغیب می‌شود برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، دور‌ه‌های بیشتری را تهیه کند، اما با قیمت‌های بسیار بالاتر!

IMG 5084

به نظر می‌رسد این دسته از افرادی که محصولات و پکیج‌های بی‌نتیجه برای کسب درآمد تولید می‌کنند، فقط به دنبال خالی کردن جیب مردم هستند. چرا که سازندگان این دوره‌ها معمولا ترفندهایی را به مخاطبان معرفی می‌کنند که مخاطبان به راحتی می‌توانند با جستجو در اینترنت به این اطلاعات دست یابند.

تنها انگیزه کافی نیست

عادل طالبی کارشناس کسب‌و کارهای مجازی در این رابطه به تجارت‌نیوز گفت: یک قاعده کلی وجود دارد اگر افراد ناامید باشند و تلاش نکنند، عدم موفقیت قطعی است. اما اگر انگیزه هدف داشته باشیم احتمال موفقیت بالا می‌رود، اما این احتمال آنقدر هم بالا نیست.

او ادامه می‌دهد: معمولا این پکیج فروش‌ها که به آن‌ها امید فروش هم می‌گویند، سعی بر این دارند که امید و رویای پولدار شدن را به افراد تزریق کنند اما معمولا در مسیر قول‌های دروغین می‌دهند.

طالبی با اشاره به اینکه آن‌ها همواره از تعداد کمی افراد که در این راه موفق شدند استفاده می‌کنند، گفت: پکیج فروش‌ها سعی می‌کنند که بگویند استفاده از پکیج‌های کسب درآمد نتیجه می‌دهد و افراد زیادی از این طریق جذب دوره‌های کسب درآمد آن‌ها می‌شوند. آن‌ها توجه نمی‌کنند که برای موفقیت فقط انگیزه لازم نیست، موفقیت نیازمند تخصص و شرایط مناسب هم هست.

به عقیده طالبی مشکل اصلی پکیج‌ها و دوره‌ها این که است که قسمت کوچکی از افراد موفق را معرفی می‌کنند و ۹۰ درصد از افرادی که با خرید این دوره‌ها پولدار نشدند را فراموش می‌کنند، همچنین تنها انگیزه و گوش دادن به کائنات برای موفقیت در کسب درآمد کافی نیست.

هر نوع کسب‌و‌کاری در دنیای امروزی امروز نیازمند داشتن دانش و تخصص فروش و بازاریابی است و با خرید پکیج‌های کسب‌ درآمد و چند ترفند ساده، امکان کسب درآمد بالا وجود ندارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من اینجور پکیجو خریداری کردم هیچی هم نصیبم نشد هرچی پیام دادم وجهمو پس بدین جواب نمیدن.

  • کیان

    لطفا راهی که موفقیت را حاصل میکند با دلایل منطقی به ما هم نشان دهید…