کد مطلب: ۵۷۳۹۲۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

دولت‌ها در مقابل رمزارزها / اتریوم از بیت‌کوین پیشی می‌گیرد؟

دولت‌ها در مقابل رمزارزها / اتریوم از بیت‌کوین پیشی می‌گیرد؟

اسکات ملکر، تحلیلگر برجسته و مجری برنامه گرگ وال استریت عقیده دارد بیت‌کوین در آینده نزدیک با تهدیدهای ناظران بازارهای مالی روبه‌رو می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اسکات ملکر، تحلیلگر برجسته و مجری برنامه گرگ وال استریت عقیده دارد بیت‌کوین در آینده نزدیک با تهدیدهای ناظران بازارهای مالی روبه‌رو می‌شود.

ملکر در مصاحبه‌ای با کیتکونیوز در رابطه با تهدیدهای نظارتی که احتمالا در آینده گریبان بیت‌کوین را می‌گیرد حرف زد و گفت: بیت‌کوین در آینده به دلیل فرار مردم از دسترسی دولت‌ها به سرمایه بزرگ‌تر می‌شود و همین موضوع دولت‌ها را به سمت قانون‌گذاری برای این بازار سوق می‌دهد.

«من فکر می‌کنم مقررات برای بازار خوب است و به نوعی این موضوع را اجتناب‌ناپذیر می‌دانم اما مقررات سنگین توسط کسانی که بیت‌کوین را نمی‌شناسند ضربه سنگینی به این ارز می‌زند و در کوتاه‌مدت قیمت این ارز کاهش پیدا می‌کند.

این تحلیلگر تهدیدهای نظارتی را به ماجرای خاموش شدن ماینرهای چینی تشبیه می‌کند.

«خاموش شدن ماینرهای چینی و شروع سرکوب رمزارزها توسط دولت چین در کوتاه‌مدت باعث ریزش بازار شد اما در بلندمدت کاهش استخراج باعث تاثیر مثبت روی قیمت بیت‌کوین شد. همه چیز به نوع نگاه شما در بازار بستگی دارد.»

ملکر عقیده دارد حتی شدیدترین مقررات دولتی نمی‌تواند بیت‌کوین را شکست دهد.

«با قوانین سنگین می‌توانیم به قیمت بیت‌کوین ضربه بزنیم و باعث کاهش سرمایه‌گذاری و کاهش قیمت شویم اما این شبکه متوقف نمی‌شود و به کار خود ادامه می‌دهد.»

اتریوم

ملکر عقیده دارد اتریوم شانس زیادی برای به دست گرفتن بازار رمزارزها دارد.

این کارشناس عقیده دارد اتریوم نمی‌تواند ارزش بیت‌کوین را کاهش دهد یا مانع رشد این ارز شود اما اتریوم کارایی زیادی دارد و مورد توجه شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه رمزارزها است.

«حجم معاملات اتریوم در چند ماه گذشته بیشتر از بیت‌کوین بود اما من فکر نمی‌کنم افزایش کارایی اتریوم باعث کاهش قیمت بیت‌کوین شود چون بیت‌کوین به عنوان یک دارایی با ارزش افزوده در میان سرمایه‌گذاران شناخته شده است اما اتریوم می‌تواند بازار را در بربگیرد و این موضوع باعث رشد قیمت این ارز می‌شود.»

در زمان نوشتن این مقاله ارزش بازار اتریوم ۳۸۴ میلیارد دلار و ارزش بازار بیت‌کوین یک هزار میلیارد دلار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بخدا ما فقیر بیچاره ها آخر از گرانی دیگر توان خرید نداریم از گرسنگی میمیریم خداوند فقط به داد ما برسد

  • ناشناس

    پیش بسوی بیتکوین ۲۰هزاری

    • ناشناس

      شتر در خواب بیند پنبه دانه

  • ناشناس

    عالی بود ??☘️?

  • ناشناس

    عالی بود