کد مطلب: ۷۵۹۰۲۰

راه‌اندازی سایت ۴۰۳ ویژه برنامه‌نویسان برای دور زدن تحریم‌ها

راه‌اندازی سایت 403 ویژه برنامه‌نویسان برای دور زدن تحریم‌ها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه‌اندازی سایت 403 که ویژه برنامه‌نویسان است، خبر داد و اعلام کرد که این پلتفرم برای دور زدن تحریم‌ها است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزیر ارتباطات از راه‌اندازی سایت 403 که ویژه برنامه‌نویسان است خبر داد. این پلتفرم به برنامه‌نویسان کمک می‌کند که تحریم‌های خارجی را برای ادامه فعالیت دور بزنند.

عیسی زارع‌پور، در توضیح راه‌اندازی سامانه مخصوص برنامه‌نویسان گفت: «وعده‌ای برای حل مشکل برنامه‌نویسان داده بودیم، چرا که بخشی از سایت‌های مورد نیاز برنامه‌نویسان، محققان و دانش‌پژوهان به دلیل تحریم برایشان غیرقابل دسترس بود و آنها به نوعی ما را فیلتر کرده بودند.»

او ادامه داد: «از امروز با کمک بخش خصوصی سرویسی راه‌اندازی شده که امکان دسترسی به تمام سایت‌های تحریم شده برای برنامه‌نویسان را با حداکثر سرعت می‌دهد. این سرویس به آدرس 403.online در دسترس است. نام این سرویس هم به این خاطر ۴۰۳ گذاشته شده که هنگام دسترسی به آنها با آی پی ایران ارور ۴۰۳ داده می‌شد.»

زمانی که برنامه‌نویسان به سایت 403 مراجعه می‌کنند، در آن توضیح داده شده که: « ۴۰۳ پلتفرمی برای برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان عزیز کشورمان است که امروزه با انواع تحریم و اختلال در توسعه پروژه‌های مورد نظرشان مواجهه هستند. این پروژه با پشتیبانی از پروتکل‌های مختلف به کاربران این امکان این را می‌دهد که حذف مشکلات موجود به کتابخانه‌ها و وبسایت‌هایی که برای توسعه نیاز دارد دسترسی داشته باشند. این سایت به مرور زمان توسط خود بازخورد کاربران تکمیل می‌شود تا تمام مشکلات این جامعه گرانقدر را رفع کند.»

منبع: همشهری آنلاین

مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های مربوط به حوزه تکنولوژی و استارتاپ را در صفحه اختصاصی اخبار استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.