کد مطلب: ۵۳۵۵۳۸

در گفتگو با یک کارشناس مطرح شد:

قراردادهای آپشن بیت‌کوین را نجات داد! / رشد بیت‌کوین ادامه دارد؟

قراردادهای آپشن بیت‌کوین را نجات داد! / رشد بیت‌کوین ادامه دارد؟

شب گذشته قیمت بیت‌کوین به دلیل منقضی شدن قراردادهای آپشن حدود ۸ درصد رشد کرد و به محدوده مقاومت خود یعنی ۵۷ هزار دلار رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین از نظر بنیادی شرایطش تغییر نکرده و در حال حاضر تکنیکالی واکنش نشان می‌دهد و حالا با وجود اینکه بیت‌کوین محدوده مقاومت خود را شکسته هنوز سقف قبلی خود را پس نگرفته است و احتمال اصلاح وجود دارد. اما چرا بیت‌کوین رشد کرد؟

در ۲۴ ساعت گذشته، منقضی شدن قراردادهای اختیار ۴٫۲ میلیارد دلاری موجب شد تا بیت‌کوین برای اولین بار در دو هفته اخیر به سطح ۵۸ هزار دلاری برسد. منقضی شدن قرارداد اختیار از این نظر حائز اهمیت است که برخی از معامله‌گران را مجددا به بازار لحظه‌ای برمی‌گرداند و همین موضوع موجب افزایش تقاضا در بازار و بالارفتن قیمت می‌شود.

مریم محبی، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با دلیل رشد بیت‌کوین گفت: وقتی سررسید قراردادهای آپشن فرامی‌رسد باید تکلیف این قراردادها مشخص شود و به نوعی با منقضی شدن این قراردادها تقاضا در بازار افزایش پیدا می‌کند و به همین دلیل بیت‌کوین رشد کرد.

این کارشناس در رابطه با ادامه روند بیت‌کوین گفت: بیت‌کوین فاندامنتال قوی ندارد و تکنیکالی رفتار می‌کند و از این بابت که هنوز سقف قبلی خود را نگرفته است احتمال اصلاح هنوز وجود دارد.

همچنین حسین شیبانی عقیده دارد رشد ارزهای دیجیتال با واگرایی همراه شده که این موضوع نشانه خوبی برای بازار نیست و باید فعلا اصلاح را محتمل دانست.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • bbb

    با عرض سلام
    عذر میخوام که خیلی واضح یکراست به اصل مطلب اشاره میکنم.
    اولین نکته این هست که در ایران کارشناسان محترم خصوصا خانمها که ظاهرا مجموعه شما هم کسی رو در این حوزه بهتر از ایشون نداشته وبا توجه به مطلب بی سر و ته و صرفا تولید محتواکه بدرذ استفاده هیچ‌کس مطلبی که نوشتن نمیخوره و شخصا فکر نمیکنم حتی یکبار بیت کوین رو خریده یا فروخته باشن که تحلیلهای اینچنینی که اصلا برای عوام مناسب نیست، واقعا در اختیار ندارید؟
    هر شب یک اخبار متناقض از یک رسانه اینجا در مورد بیت کوینی که ممنوع هست خرید و فروشش در ایران میزارید.
    میشه دلیل این امر رو توضیح بدید البته به شرطی که کاربردی باشه

    • علی

      کی گفته ممنوعه ؟ فقط قانون گذاری نشده ولی ممنوع نیست.

  • علی

    خیالتون راحت هیچ کارشناسی تاحالا درست نگفته همه چرت میگن

  • محمود احمدی نژاد

    این ها از کی تا حالا نظریه پرداز شدند.

  • ناشناس

    خوب بود

  • مهرداد

    جون مادرتون نیازی به کارشناسی بازار کریپتو نیست شما بورستون را کارشناسی کنید با کارشناسی کردن بورس مردم ایران رو بدبخت کردید حالا مونده مردم دنیا رو بدبخت کنید ?