کد مطلب: ۵۱۵۱۳۸

نظرات مخاطبان تجارت‌نیوز در مورد آینده بازار رمزارزها

رشد شارپی بیت‌کوین ادامه دارد؟

رشد شارپی بیت‌کوین ادامه دارد؟

بازار رمزارزها، این روزها توجه برخی افراد را به خود جلب کرده است؛ برخی نسبت به آینده آن خوشبین هستند اما عده‌ای معتقدند رمزارزها پشتوانه‌ای ندارند و ممکن است بازار آنها سقوط کند. گروهی نیز می‌گویند مردم برای جبران خسارت خود در بورس چاره‌ای غیر از حضور در بازار رمزارزها ندارند.

تجارت‌نیوز ، در روزهای گذشته، گزارش‌هایی را با موضوع‌‎های آینده بازار بیت کوین و صرافی‌های آنلاین داخلی منتشر کرد.

این گزارش‌ها به احتمال رشد شارپی رمزارزها در سال ۲۰۲۱ و همچنین ضعف‌های موجود در بازار صرافی‌های آنلاین داخلی اختصاص داشت.

نظرهای گروهی از مخاطبان تجارت‌نیوز را در این مورد در ادامه می‌خوانید.

بیت‌کوین، پشتوانه ندارد

تعدادی از خوانندگان معتقدند بازار رمزارزها پشتوانه‌ای ندارد و ممکن است با ریزش مواجه شود.

- «سقوط بیت کوین صد در صد هست … رمزتو هک کنن تمام زندگیت میره. پولتون زیاده، ملک و املاک بخرید با خیال راحت.»

- «گولد کوییست، بورس، بیت کوین و این داستان همچنان ادامه دارد. نابرده رنج گنج میسر نمی گردد.»

- «برسه اون روزی که ملت بیان همین جا ناله سر بدن که ارز دیجیتال خریدیم بدبخت شدیم و به خاک سیاه نشستیم.»

- «هر چیزی که تنورش رو داغ می کنن باید منتظر یه افت شدید بود.»

- «دولتمردان باید بدانند اگر فکری به حال بورس و شرکتهای داخل آن نکنند، اغلب مردم از آن فرار کرده و به ارزهای دیجیتال پناه می برند که به مراتب ریسک بیشتری نسبت به بازار بورس داخل دارد.»

- «این رمزارزها اگر در آینده به مشکلی بربخورند، هیچ پایگاهی برای بررسی قضایی و حقوقی نخواهند داشت. ایلان ماسک هم جزیی از دست های پشت پرده بازار رمزارزها هست … این رمزارزها هیچ گونه پشتوانه پولی و مالی و….ندارند و صدای خالی کردن جیب یکسری انسان فریب خورده را در آینده می شنویم.»

- «پشتوانه بیت کوین چیه؟ نه بانکی نه دولتی نه طلا نه نقره!»

به فکر بورس باشید

برخی اما نسبت به بازار رمزارزها خوشبین‌تر هستند یا معتقدند در شرایطی که وضعیت بورس ایران چندان خوب نیست، مردم چاره‌ای غیر از رفتن به سوی این بازار ندارند.

- «الان مثلا بازار بورس خودمون چیکار کرده که می گین اینطوری می شه. الان چند سال بازار ارز دیجیتال تو ایران هستش و بورس ایران تازه مردم عادی رو جلب کرده که اولش برای بعضی ها خوب بود برای بعضی ها خوب نبود، مثل بازار ارز دیجیتال. بنظر بنده آدم باید قبل از اینکه وارد هرکدوم از این بازارها بشه، یکسری اطلاعات اولیه داشته باشه، چشم بسته وارد نشه…»

- «شماها فکر می‌کنید این بازار مثل بورس ما هست که یکسری با حقه بازی و یکسری شرکت‌های ورشکسته اسمش رو بورس گذاشتن و مردم رو بدبخت کنند.»

- «شما اوضاع بورس داخلی رو درست کن نمی خواد نگران خارجیش باشی.»

- «ملت دلشون خوش کردن که کلاه برداری توی بورس رو اینجا جبران کنند…ببینم می تونین اینجا هم نونشون رو آجر کنید.»

- «فعلا بازار بورس خودمون رو رونق بدیم بازار کریپتو و ارز دیجیتال پیشکش، عده زیادی از سهامدارا تو ضررند که اکثرشون هم با فراخوان دولت و بدلیل عقب نیفتادن از تورم روزانه قیمت ها و بی ثباتی ارزش پول ملی سراغ بورس اومدن، قطعا تعداد انگشت شمار وحرفه ای هاش، سراغ رمزارزها می رن.»

- «نه که تو بورس خیلی امنیت هست. اصلا می دونید چه خانواده هایی بیچاره شدن.»

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ی جوری نوشته پشتوانش چیه انگار بورس پشتوانه داشته که الان همه 70 درصد تو ضرریم

  • حسین خدایاری

    بلایی که بورس ایران سر مردم ایران آورد این بار بیت کوین بر سر کسانی میاورد که سمت این رمز ارز میروند.طمع و هیجانی شدن بدترین بلا رو بر سر انسان میاورد.در اوج قیمت خیلی مراقب باشید

  • ناشناس

    هیچ بازاری صعودی نیست بیت کوین هم زمانی به 20هزار دلار رسید و 80 درصد ریزش به 3 هزار خورده ای دلار رسید دو سال هم دارندگانشو نقره داغ کرد و تاریخ تکرار خواهد شد

  • ناشناس

    بیت کوین رو بد جور باد کردن میندازن تو سقف به مردم .بعد ناله میدم که پولمون رفت هیچ جا هم ضامنش نیست .باز بورس یه پشتوانه ای داره با آموزش میشه پولدار شد.من خودم خیلی آموزش دیدم تو بازار منفی هم سود کردم

  • ناشناس

    واقعا خجالت نمی‌کشید حتما انتظار دارید ملت هیچ جا سرمایه گذاری نکنند بیان تو بورس ایران سرمایه گذاری کننند. این دولت وقتی ببینه ملت جای سرمایه گذاری دیگه پیدا کردند و دست دولت رو تو دست اندازی تو مالشون کوتاه کردند و نفعی براشون نداره فورا جلوشو میگیره. بزودی دولت سایتهای صرافی رمز ارزها رو میبنده بعد مالیات وضع میکنه و بعد باز میکنه.

  • سید مصطفی

    بیت کوین پشتوانه ندارد بعد بورس ایران پشتوانه داشت ؟؟

  • ناشناس

    بازم تجارت نیوز و فضولی

  • ناشناس

    ضرباتی که از داخل ایران مثل بورس طلا دلار به ما ملت بدبخت خورد! هیچ کجای دنیا نخورد…