کد مطلب: ۵۵۶۰۳۵

دو سناریو برای پیش‌بینی بیت‌کوین / ریزش بیت‌کوین محتمل‌تر است یا صعود آن؟

دو سناریو برای پیش‌بینی بیت‌کوین / ریزش بیت‌کوین محتمل‌تر است یا صعود آن؟

سیگنال‌های موجود در بازار رمزارزها نشان می‌دهد که احتمال صعود بیت‌کوین به سطح ۴۰ هزار دلاری بیشتر از سقوط آن به کانال ۲۵ هزار دلاری است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت بیت‌کوین در این هفته کانال ۳۰ هزار دلاری را برای مدتی از دست داد ولی مجددا به بالای ۳۰ هزار دلار برگشت و حالا در محدود ۳۳ هزار دلاری معامله می‌شود. با وجود افت ۱۶ درصدی این رمز ارز در یک هفته گذشته معامله‌گران همچنان دست از خرید بر نمی‌دارند و بسیاری از فعالان بازار این افت قیمت را یک فرصت خرید می‌دانند.

با وجود شکسته‌شدن حمایت قدرتمند ۳۱ هزار دلاری، بیت‌کوین در حال حاضر مجددا از این سطح عبور کرده و این سطح حمایتی باز هم معتبر شده است. با این حال تحلیلگران معتقدند اگر این سطح دوباره از دست برود، سطح حمایتی قوی بعدی سطح ۲۵ هزار دلاری خواهد بود. از سوی دیگر بررسی تقاضا نشان می‌دهد اگر مانع تقاضا میان ۳۱ هزار و ۷۰۰ تا ۳۳ هزار و ۵۰۰ حفظ شود، بیت‌کوین می‌تواند تا ۳۷ هزار دلار هم بالا برود.

با درنظر گرفتن عوامی نظیر تقاضای کنونی صرافی‌ها برای بیت‌کوین و ورود سرمایه زیاد به شبکه بیت‌کوین در یک هفته گذشته، به نظر می‌رسد جو غالب بر این بازار صعودی باشد.

در یک هفته گذشته نزدیک ۱۲۰ میلیارد دلار پول وارد شبکه بیت‌‎کوین شده که این موضوع نشان می‌دهد سناریوی رسیدن بیت‌کوین به سطح ۴۰ هزار دلاری محتمل‌تر از سناریوی سقوط به کانال ۲۵ هزار دلاری باشد. علاوه بر این آمار صرافی‌ها هم نشان می‌دهد بیش از ۱٫۳ میلیون آدرس، حدود ۶۴۳ هزار بیت‌کوین خریدند که یک سیگنال مثبت برای این رمزارز به حساب می‌آید.

یکی دیگر از سیگنال‌هایی که احتمال روند صعودی بیت‌کوین را فراتر از ریزش بیشتر آن می‌کند این است که نهادها و حقوقی‌ها که سقوط قبلی اقدام به فروش بیت‌کوین کرده بودند در این افت اخیر مجددا اقدام به خرید کردند.

منبع: ambcrypto.com

آخرین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام ارزگرونه میشه دوباره

  • ناشناس

    درست فقط صبر

  • ناشناس

    تا دیروز میگفتید ریزش سنگین در راه است..الان میگید صعود در راه است شیش و هفت میزنید هاااا

  • رهگذر

    تشکر از تحلیل تبصره تان
    بلی من می خرم و می فروشم ولی هنوز رسک زیاد نمی کنم. چون خیلی آشنایی ندارم.
    دوستان لطفن پیش از ورود به این بازار معلومات و اطلاعات کسب کنید.
    به سفره پرنان برای همه انسانها

  • ناشناس

    دوستان فقط بخریدونگه داریدقطعادربازه نچندان درازمدت سودخوبی خواهیدکرد

  • ناشناس

    بلد مدتی فکر کنید

  • Adel

    نقد کنید رو ۲۲ هزار اردر خرید بزارید
    این یک توصیه مالی نیست ??

  • Ashi lo

    بیت کوین همیشه ۶ ما ه ول سال میلادی ریزشی بوده و همیشه تو ۶ ماه دوم روند سعودی داشته و اصلاح ۵۰ درصدی بیت کوین خیلی عادیه چون همین قدر ابتدای سال ۲۰۲۱ رشد کرد پس منتظر برگشت بازار باشید روند سعودی بیت کوین از شهریور استارت میخوره میتونید تحقیق کنید و بخونید

  • علی رضا جام

    واقعا کولر های داخل بانکها تا حالا توجه نکردم. بماند بنزین مصرفی ماشین کارمندان ماه گذشته پسرم 40م برداشت کرده خدا حفظ کنه کسی که اختراع کرد من نظامی بازنشسته حالا کیف زندگی میکنم خداوند روزی همه را بیشتر کند انشالا

  • ناشناس

    بیت کوئین رمز ارزها قمار زندگیست
    پشتوانه به هیچ عنوان نداره