کد مطلب: ۷۵۹۲۳۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مدیرعامل شرکت «لاوان ارتباط»، دبیر کل سازمان نصر شد

مدیرعامل شرکت «لاوان ارتباط»، دبیر کل سازمان نصر شد

در جریان برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، آزاد معروفی به عنوان دبیرکل این سازمان انتخاب شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار شد که در جریان این مجمع، آزاد معروفی، هیئت‌مدیره نصر تهران و مدیرعامل شرکت «لاوان‌ارتباط» به‌عنوان دبیر کل سازمان نصر انتخاب شد.

علیرضا کشاورز، دبیر سازمان نصر تهران در نامه‌ای نسبت به همکاری با دبیر کل جدید اعلام آمادگی کرده و نوشته است: «دبیرخانه سازمان نصر تهران امید افزون‌تری برای حرکت سریع در راستای اهداف مشترک دارد و از این رو آمادگی کامل خود را برای همکاری اعلام می‌دارد.»

پیش از این صادق فرامرزی دبیر سازمان نصر کشور را بر عهده داشت.

شرکت لاوان ارتباط در سال ۱۳۷۹ با هدف اشاعه‌ی فرهنگ انفورماتیکی کشور در زمینه‌ی ارائه مشاوره، خدمات طراحی، پیاده‌سازی، نظارت و پشتیبانی مراکز داده و زیرساخت‌های شبکه‌های کامپیوتری ساخت‌یافته، فعالیت خود را آغاز کرد. در راستای تحقق این اهداف شرکت لاوان ارتباط در سه حوزه‌ی طراحی و اجرای شبکه‌های ساخت‌یافته و مراکز داده، تولید ملزومات مورد نیاز شبکه و زیرساخت‌های آن در صنعت ICT کشور و تامین تجهیزات پسیو با کیفیت بسیار بالا از شرکت معتبر اروپایی R&M سوئیس اقدام به ارائه خدمات کرده است.

سازمان نصر چند کمیسیون دارد؟

کمیسیون‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در سه رسته توسعه نرم‌افزار، سخت‌افزار و ارتباطات و خدمات فناوری اطلاعات فعالیت دارند.

رسته توسعه نرم‌افزار شامل کمیسیون‌هایی است که در زمینه طراحی، معماری و توسعه نرم‌افزارهای کاربردی و سازمانی فعالیت دارند. علاوه بر این هوش مصنوعی و علم داده نیز در این رسته قرار می‌گیرند.

رسته خدمات فناوری اطلاعات شامل کمیسیون‌های ارائه‌دهنده خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات از جمله آموزش و ارتقای نیروی انسانی، امنیت، احراز هویت، خدمات تجارت الکترونیکی و میزبانی وب‌سایت و خدمات مراکز داده و همچنین سرویس‌های مالی و پرداخت هستند.

رسته سخت‌افزار و ارتباطات شامل کمیسیون‌های فعال در زمینه تولید، واردات و به‌ طور کلی تامین تجهیزات سخت‌افزاری و زیرساخت فناوری اطلاعات و همچنین ارائه‌دهندگان فناوری‌های ارتباطی، شبکه و تامین پهنای باند می‌شوند.

مصوبه‌های هیات مدیره

گزارش عملکرد سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تا پاییز 1401 نیز نشان می‌دهد، مهم‌ترین مصوبه‌های هیات مدیره این سازمان به شرح زیر بوده است:
• طرح پرسش از وزیر ارتباطات پیرامون مسائل و مشکلات کسب‌وکارها ناشی از محدویت‌های اینترنتی
• تهیه گزارش آسیب‌های وارد شده به کسب‌وکارها و ارسال آن به مقامات
• مکاتبه با رئیس جمهور با امضای سایر تشکل‌های همسو در خصوص مشکلات موجود در زمینه اینترنت
• به‌روزرسانی گزارش خسارات کسب‌وکارها
• برگزاری تریبون آزاد برای بیان مشکلات اعضای صنف
• نحوه انتخاب داوران مرکز داوری سازمان
• انتخاب رییس کمیسیون حقوقی سازمان
• پیگیری مشکلات شرکت‌ها در اخذ رتبه شورای عالی انفورماتیک
• برگزاری نشست مشترک با رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره مشکلات اعضا ناشی از محدودیت‌های اینترنتی
• فراخوان به اعضا درخصوص مشکلات بوجود آمده برای ایشان ناشی از محدودیت‌های اینترنتی و پیگیری حل مشکل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، معاونت نوآوری، شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
• ادغام کمیسیون‌های بانکداری دیجیتال و پرداخت‌یاری و تشکیل کمیسیون جدید صنعت پرداخت
• تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به 31 شهریورماه 1401 با اکثریت آراء
• تاسیس مرکز پژوهش‌های سازمان و تهیه اساسنامه و شیوه نامه مالی مرکز

آخرین و مهم‌ترین اخبار حوزه فناوری را اینجا در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.