خبر مهم:

کد مطلب: ۶۰۳۱۸۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

دِلینو رقیب اسنپ فود می‌شود؟

دِلینو رقیب اسنپ فود می‌شود؟

اسنپ فود در حال‌ حاضر بزرگ‌ترین سرویس آنلاین سفارش غذا در ایران محسوب می‌شود. اما با وجود آمدن برخی مشکلات، برخی از کاربران معتقدند وجود رقیب لازم است تا انحصار در این حوزه باید از بین برود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در یک سال اخیر با از بین رفتن برخی از اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا اسنپ فود توانسته است که انحصار منحصر به فردی را در این بازار به دست آورد.

بازار آنلاین غذا یکی از بازارهای پرطرفدار در ایران است و پلتفرم‌های زیادی مانند لقمه یاب، الو غذا در یزد، دارچین و … در این حوزه تلاش می‌کنند تا نظرات مثبت کاربران را جذب کنند. دلینو یکی از این اپلیکیشن‌هاست که در حال رشد و توسعه در میان کاربران است.

اپلیکیشن سفارش آنلاین غذای دلینو از مدت‌ها قبل وارد این بازار شده است، اما به تازگی بیشتر توجه مخاطبان را به خود جذب کرده و به عقیده برخی این استارتاپ می‌تواند اسنپ فود را از عرصه انحصار سفارش آنلاین غذا، خارج کند.

عملکرد دلینو از نگاه کاربران

با وجود اینکه اسنپ فود توانسته است سهم بیشتری از بازار سفارش آنلاین غذا را به‌ خود اختصاص دهد، اما با وجود آمدن برخی از مشکلات مانند تاخیر در تحویل غذا یا لغو سفارش پس از ثبت سفارش باعث شده است که کاربران اپلیکیشن‌های دیگری برای سفارش آنلاین غذا انتخاب کنند.

برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی عملکرد دلینو را در حال حاضر بهتر از اسنپ فود می‌دانند: «اپلیکشن دلینو به مراتب از اسنپ فود بهتره از پشتیبانی تا سفارش..‌ واقعا عالیه…»

«دلینو الان تنها رقیب اسنپ فود هستش. فکر میکنم تارگتشون شهرستان‌ها هستش فعلا و گویا تو بعضی شهرها هم بد نبودن.»

«من نمیدونم کسی از عوامل تیم دلینو اینجا هست یا نه و توییت منو میخونن یا نه، ولی امروز متوجه شدم واقعا پشتیبانی تو ایران الکی نیست و میشه دلگرم بود. مرسی از همشون.»

«دلینو رو دوستم بهم معرفی کرد به نظرم سرویس خوبی میدن و کارشون رو خوب بلدن، میتونه گزینه خوبی باشه واسه کسایی مثل من که تجربه خوبی از سرویس اسنپ فود ندارن.»

«من هم مانند سایر دوستان اصلا از خدمات اسنپ فود راضی نیستم. و چندین بار هم مشکل خوردم و اکثر اوقات از دلینو استفاده می‌کنم. میشه گفت برنامه‌ خوبیه.»

با اینکه در حال حاضر اپلیکیشن دلینو در سراسر کشور در دسترس نیست، اما با توجه به نظرات کاربران دلینو توانسته است عملکرد نسبتا خوبی داشته باشد. این نشان می‌دهد که دلینو می‌تواند با توسعه و گسترش فعالیت خود، کاربران زیادی را به خود جذب کند و به انحصار یک شرکت در سفارش آنلاین غذا پایان دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این مطلب بیشتر جنبه تبلیغاتی دار تا خبری

    • ناشناس

      تبلیغات بازرگانی دلینو بود فقط چندتا عکس هم میذاشتی کامل میشد

  • ناشناس

    این گزارش بود یا آگهی ؟
    من دلینو رو نمیشناسم اما مدتهاست از اسنپ فود استفاده میکنم و فوق العاده هم ازش رضایت دارم.
    شما هم بهتره اگر قصد معرفی دلینو رو داری براش آگهی بدی و مزایاش رو ذکر کنی.
    از تجارت نیوز انتظار نداشتم !

  • علی

    اتفاقا اپلیکیشن ترکمن فود سفارش آنلاین غذا در گنبد کاووس است خیلی از اسنپ فود و دلینو کار می‌کنه و پشتیبانی خوبی همه میده در آینده ای نزدیک رقیب جدی هر دوی آنها میشه .

  • محمد

    دلینو خیلی کاربرپسند تر هستش و پشتیبانی بهتری هم داره

  • نیما

    دلینو الحق که خیلی بهتره, فرق هستش بین خوب بودن و خوب ماندن

  • متین

    من مدت زمان زیادی هست از دلینو استفاده میکنم
    به نظرم پشتیبانی و سرویس دهیشون عالیه فقط مشکلی که دارن پیک اختصاصی دلینو ندارن و به دلیل برند بودن اکثر رستوران ها قیمت های جامعه آماری رستوران هاشون معمولا متوسط رو به بالا هست ولی ارزش استفاده را داره

  • سعید میار

    برای همکاری با استارت‌آپ دهلی‌نو کجا باید مراجعه کرد من در مرکز مازندران امکاناتی دارم که حاضرم جهت همکاری با این مجموعه در اختیارشان قرار دهم

  • ناشناس

    من از اکثر اپلیکیشن ها غذا سفارش دادم اما هیچ کدوم مثل اسنپ فود نتونست منو راضی کنه
    کد تخفیف اسنپ فود توی تخفیف هات واقعا محشره. غذا نصفه قیمت بشه برات
    اسنپ فود از نظر من هیچ رقیبی نداره!

  • ناشناس

    من تو شرکتی هستم که از خدمات دلینو استفاده می کنه. واقعا کیفیت خدمات و پشتیبانی ضعیفی داره. اسنپ فود به مراتب بهتر از دلینو هست.