کد مطلب: ۵۹۹۴۸۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نارضایتی مشتریان از اسنپ‌فود / وجود رقیب لازم است؟

نارضایتی مشتریان از اسنپ‌فود / وجود رقیب لازم است؟

مشکلاتی از قبیل تاخیر در تحویل و لغو سفارش غذا از اسنپ فود باعث گلایه‌های فراوانی از سوی کاربران این اپلیکیشن شده که نیازمند نظارت بیشتر از سوی اسنپ فود بر روند سفارش غذا است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از مشکلاتی که در استفاده از سرویس اسنپ فود باعث گلایه بسیاری از کاربران شده است، تاخیر در ارسال برخی از رستوران‌ها و لغو سفارش غذا است.

این اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا با رستوران‌های زیادی در شهرهای کشور همکاری می‌کند و به نوعی معروف‌ترین اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا در کشور است؛ اما برخی کاربران به تجربه بد در این پلتفرم اشاره می‌کنند و نارضایتی‌های زیادی در این زمینه وجود دارد.

لغو غذا در اسنپ فود

براساس گزارش‌های به دست آمده از کاربران اسنپ فود، به تازگی سفارش‌های غذا بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه به دلالیل مختلف لغو می‌شود.

«اسنپ فود بارها با هزارو یک بهونه غذا رو نیاورده و پولو برگردونده به کیف پول. بعد من مجبورم پول اون غذارو دوباره بدم از جای دیگه بگیرم!»

« امشب از اسنپ فود غذا سفارش دادیم و بعد ۱۰ دقیقه زنگ زدن گفتن امکان ارسال سفارش وجود نداره. و بدون اینکه خنده شون بگیره گفتن اگه میخواین فردا شب براتون ارسال بشه. شام امشب رو فردا بخوریم؟»

«شب خسته از سر کار بیای، گرسنتم باشه، بعد وقتی با اسنپ فود سفارش غذا میدی بعد از یه ساعت زنگ میزنن میگن با عرض پوزش فلان مشکل پیش اومده کنسله! تازگیا از هر ده تا سفارش، ۹ تاش کنسل میشه!»

«۱۰ نفر آدم توی شرکت دو ساعته منتظر اسنپ‌فود بودن ناهار بخورن. اطلاع دادن غذا نیست و لطف کردن اعتبار رو برگردوندن به حساب. حالا اینکه ما داریم از گشنگی می‌میریم و چجوری قراره اسنپ‌فود از مشتری‌هاش دلجویی کنه مشخص نیست.»

تاخبر در ارسال غذا

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران اسنپ فود همواره با آن مواجه هستند، تاخیر در ارسال غذا و کلاهای این اپلیکیشن است.

«چند روز پیش غذای یخ کرده با دوساعت تاخیر دریافت کردم و انقدر گرسنه بودم که نای اعتراض هم نداشتم حداقل ۶ بار هم با اسنپ فود تماس گرفتم.»

«حقیقتا اسنپ فود اپلیکیشن سفارش غذاست؟، انقدر دیر سفارشتو میاره که تو این مدت میتونستی غذای کامل با تمام جرییات درست کنی بخوری و ظرفارم بشوری! اگه ما انقد وقت داشتیم که منتظر بمونیم که غذا رو سفارش نمیدادیم!»

«ما ساعت ۶:۴۵ از اسنپ‌ فود غذا سفارش دادیم و الان که ساعت ۹:۳۷ شب هنوز که قرار سفارش ما بیاد و نیومده!»

به نظر می‌رسد پشتیبانی اسنپ نسبت به تاخیر در ارسال رستوان‌ها نظارت لازم و کافی را ندارد، چرا که گلایه‌ها و اعتراض‌های کاربران این اپلیکیشن همچنان در شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد.

برخی از کاربران متعقدند اسنپ فود در فضای رقابتی نیست و در یک محیط انحصاری در حال فعالیت است به همین دلیل در راستای اصلاح برخی مشکلات تلاش لازم را نمی‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسام

    یکی دیگر از کلک‌های اسنپ فود این است که به کالایی را با تخفیف ارائه میده وقتی آن را به همراه چند چیز دیگر سفارش میدیم قبل از پرداخت، تخفیف برداشته میشه و بلافاصله جمع کل جدید به صفحه بانک هدایت میشه و آن را پرداخت می‌کنیم. بعد متوجه میشیم بجای مثلا ۲۵ درصد فقط ۵ درصد تخفیف اعمال شده. البته در بسیاری مواقع هم متوجه نمیشم. وقتی به تماس گرفتم گفتند سیستم خودش محاسبه کرده و دست ما نیست

  • ناشناس

    عصر، عصر برده داری مدرن و کثیفی ایست، کاملا واضح و مبرهن است وقتی هزینه ارسال برای پیک اسنپ فود مقرون به صرفه نباشد،، بیش از نود درصد درخواست ها انجام نمیشود
    اسنپ به دنبال رضایت مشتری و رانندگان ناوگانش نیست صرفا به دنبال افژایش ارزش سهام و در نهایت فروش خود میباشد،، اتحاد مردم در زمینه تحریم اسنپ شاید تنهایی راه باقی باشد

    • ناشناس

      کرایه پیک اسنپ فود و تاکسی مناسب و بعضا زیاد هم هست
      درآمد این فشر همین مقدار است

  • ناشناس

    لظفا در مورد تخلفات دیجی کالا هم بنویسید.

  • ناشناس

    یکم گشنه بشن درست کار میگنم فقط کسی نباید خرید بزنه

  • متورم از تورم

    ما که نفهمیدیم این سنپ مسافرکشه پیک موتوری هست وانت تلفنی داره روانپزشکه دکتره فست فود داره همبر ژغالی میفروشه دست تو هر سوراخی میکنه واسه پووووووووول

  • احسان

    دقیقا چند بار این اتفاق برای من افتاده و حتی پول غذا را چون اول دریافت می کنند باید پیگیر برگشت پولتون هم بشید ضمن اینکه فقط نظرات موافق و تعاریف از رستورانها را تایید می کنند و دیگر نظرات انتقادی و…حذف و مشتریان بدون اطلاع کافی از شرایط غذا می خرند و با توجه به نبود رقیب از فروشندگان هم پورسانتهای بالا می گیرند و دو طرفه استثمار می کنند

  • علی

    برای منم ۲ سال پیش چندبار همچین مشکلی پیش اومد، به پشتیبانی اسنپ فود پیام دادم شکایت کردم پشتیبانی چت رو بست، بلاکم کرد خخخخ دیگه از اون موقع برنامه رو کلا حذف کردم

  • ناشناس

    از سایت شاپ مارکت استفاده کنید.. عالیه برای سفارش غذا