کد مطلب: ۵۸۸۴۸۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جزئیات سیم‌ کارت دانشجویی همراه اول/ سیم کارت‌ رایگان نیست!

جزئیات سیم‌ کارت دانشجویی همراه اول/ سیم کارت‌ رایگان نیست!

همراه اول هر ساله با آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان سراسر کشور سیم کارت رایگان با سرویس‌های ویژه ارائه می‌دهد. آیا این سیم کارت‌ها واقعا رایگان هستند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، چند سالی می‌شود که اپراتور همراه اول در آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان و دانش آموزان سیم کارت اعتباری رایگان با خدمات ویژه، هدیه می‌دهد. آیا واقعا این سیم کارت‌ها رایگان هستند؟

این اپراتور تلفن همراه امسال نیز برای سال تحصیلی جدید این طرح را آغاز و اعلام کرده است که به همراه ارائه این سیم کارت‌های با تخفیف، سرویس‌های رایگان دیگری نیز در اختیار دانشجویان قرار داده است.

سیم کارت دانشجویی واقعا رایگان است؟

براساس اعلام همراه اول در طرح امسال اعطای سیم کارت دانشجویی با تخفیف ۵۰ درصد، این اپراتور به دانشجویان صد دقیقه مکالمه و صد عدد پیامک داخل شبکه و ۲۴ گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول در مدت زمان ۶ ماه در هر ماه ۴ گیگابایت هدیه می‌دهد. همچنین اپراتور همراه اول برای مشترکان سیم کارت دانشجویی ویژگی جشنواره رویایی جمعه‌‌ها رایگان را برای دانشجویان در نظر گرفته است.

احتمالا بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این خدمات ویژه سیم کارت‌های دانشجویی است، اما این اپراتور به مشترکان جدید و عادی خود نیز سرویس‌های رایگانی از جمله ۲۴ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می‌دهد و این نشان می‌دهد که سیم کارت‌های دانشجویی تفاوتی با سیم کارت‌های عادی همراه اول ندارند.

از طرف دیگر در حالی که همراه اول می‌گوید ارائه این سیم کارت‌ها کاملا رایگان است و خرید این نوع سیم کارت‌ها برای دانشجویان فقط ۱۰ هزار تومان هزینه دارد.

با این حال برخی از مشترکان در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر چیز دیگری می‌گویند: «‏همراه اول لینک زده ⁦‪سیم‬⁩ ⁦‪کارت‬⁩ رایگان ⁦‪دانشجویی‬⁩؛ بعد ۱۰ تومن باید برای سایت واریز کنی، ۲۰تومن هم موقع تحویل! ‏ببخشید این کجاش رایگانه؟!»

IMG 4098

به نظر می‌رسد ارائه این سیم کارت‌ها به طور کامل رایگان نیست و با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌شود، چرا که در حقیقت هزینه ثابت اولیه که فرد به همراه اول پرداخت می‌کند به علاوه هزینه ارسال سیم کارت خریداری شده برای کابر، تفاوتی چندانی با قیمت خرید سیم کارت عادی این اپراتور ندارد.

این در حالیست که همراه اول مدعی حمایت از قشر دانشجو است و این طرح را با هدف کاهش هزینه‌های دانشجویان کشور راه اندازی کرده است، اما به نظر می‌رسد هزینه‌ خرید و خدمات یک سیم کارت عادی همراه اول با سیم کارت دانشجویی برابر است.

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    برا منم فعال نشده کسی میدونه باید چیکار کرد؟

  • ناشناس

    میشه بگید چراااا فعال نمیشه ؟

  • joker

    سلام، خبرتون کاملا اشتباه هست، هزینه همون ۱۰ هزارتومان است و پرداخت دیگری ندارد و امکان تحویل درب منزل هم هست بدون هیچ هزینه ای
    دوستانی که سیمو دریافت کردن باید وارد سایت بشن و شماره سریالی که روی کارتی که سیم کارت نصب شده، وارد سایت کنن و فعالش کنن، در صورت راهنمایی بیشتر سرچ گوگل یا تماس با بگیرید

    • علی

      لطفا توضیح بدین کدوم قسمت سایت باید بریم چون من هرچی نگاه کردم گزینه ای نداشت که فعال کنم سیمکارتمو

  • ali setayesh

    سلام من امروز خودم از دفتر پیشخوان دولت سیم کارتم روتحویل گرفتم وهزینه فقط ده هزارتومان پرداخت کردم

  • اميري

    دوستان میدونید چطور میشه اینترنتش رو فعال کرد؟

  • گل آغا فایق

    سلام وقت تان بخیر جناب عالی قدر!
    بنده گل آغا فایق هستم دانشجوی دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) نسبت به عدم پول ام میخواهم سیمکارت دانشجوی اخذ نمایم.

  • آیدا

    جمعه های رویایی؟
    من ک خریدم چرا جمعه ها داخل شبکه رایگان نیست؟؟؟

  • آیدا ج

    جمعه های من رایگان نیست

    • ناشناس

      باید فعال کنید جمعه رویایی رو

  • ‍Ramin

    کسی می‌دونه شرایط دریافت این سیم کارت چیه؟ کارت دانشجویی میخواد؟ برای دانشجویان خارج از کشور تعلق میگیره یا نه؟ ممنون میشم اگه کسی جواب بده.

  • دانشجوى مظلوم

    سلام سیم کارت دانشجویی برای من رسید ولی زمانی که به امور مشترکین مراجعه کردم گفتند فعال نمیشه
    راهنمایی لطفا????