کد مطلب: ۶۵۵۱۲۰

شیائومی ۱۲ با دوربین سه بعدی TOF عرضه می‌شود؟

شیائومی ۱۲ با دوربین سه بعدی TOF عرضه می‌شود؟

شیائومی قصد دارد شیائومی ۱۲ اولترا را با دو نوآوری جدید به بازار عرضه کند. ظاهراً این شرکت قبلاً منابعی برای دوربین سه‌بعدی ToF و پردازنده سیگنال تصویر Surge C2 اضافه کرده است. هدف هر دو قابلیت جدید بهبود کیفیت تصویر در پرچم‌دار بعدی این شرکت خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شیائومی قصد دارد دو نوآوری جدید در شیائومی ۱۲ اولترا ارائه دهد.

این شرکت پیش از این منابعی برای دوربین سه‌بعدی ToF و پردازنده سیگنال تصویر Surge C2 اضافه کرده است که هدف هر دو بهبود کیفیت تصویر در پرچم‌دار بعدی این شرکت خواهد بود.

براساس گزارش زومیت ،‌ بررسی کد MIUI برخی از مشخصات ماژول دوربین شیائومی ۱۲ اولترا را فاش کرده است. طبق شایعات این گوشی هوشمند از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen1 Plus بهره می‌برد.

شایان‌ ذکر است کوالکام قصد دارد Snapdragon 8 Gen1 Plus را اواخر ماه جاری معرفی کند. پردازنده‌ای که این‌ بار به‌جای فرایند چهارنانومتری سامسونگ با فرایند چهارنانومتری TSMC تولید می‌شود.

NotebookCheck با اشاره به اسکرین‌شات‌های فاش‌شده از کد MIUI اشاره می‌کند که شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً به دوربین سه‌بعدی Time of Fligh (ToF) مجهز است.
از‌نظر تئوری شیائومی ۱۲ اولترا از این دوربین برای بهبود جلوه‌ی بوکه یا اندازه‌گیری مساحت و ارتفاع و عرض اجسام بهره می‌برد.

دوربین‌های ToF عمق و فاصله‌ی بین آنها و جسم معین را براساس سرعت معین نور اندازه‌گیری می‌کنند.

دوربین شیائومی ۱۲ اولترا چه قابلیت‌هایی دارد؟

شیائومی ۱۲ اولترا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. این دوربین به حسگر سونی IMX989 مجهز خواهد بود.

علاوه ‌براین، گفته می‌شود این گوشی به دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض مجهز است که احتمالاً هر دو آن‌ها از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز پشتیبانی می‌کنند.

کد MIUI با مشخصاتی مطابقت دارد که Shadow_leak قبلاً ارائه کرده بود.

افزون‌براین، منبع این گزارش مدعی شده است شیائومی ۱۲ اولترا از پردازنده‌ی سیگنال تصویر (ISP) Surge C2 بهره می‌برد. این محصول احتمالاً برای رقابت با Vivo V1 Plus عرضه خواهد شد.

استفاده از Surge C2 باعث می‌شود قدرت پردازشی Snapdragon 8 Gen1 Plsu فقط روی پردازش‌های اصلی و پردازش گرافیکی متمرکز باشد و درواقع، Surge C2 پردازش‌های مربوط به تصویر را انجام می‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.