کد مطلب: ۶۵۰۰۰۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شکایت‌های مردمی فروشگاه اینترنتی تیمچه را مجبو‌ر به تغییر کرد!

شکایت‌های مردمی فروشگاه اینترنتی تیمچه را مجبو‌ر به تغییر کرد!

شکایت‌های گسترده مردمی از فروشگاه اینترنتی تیمچه،این شرکت‌ را به مجبور به ایجاد تغییرات جدی در ساختار خود کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طی چند وقت اخیر روز به روز بر شمار کاربران ناراضی از فروشگاه اینترنتی تیمچه اضافه می‌شود. چرا که این فروشگاه ظاهرا نتوانسته آنطور که باید به کاربران خود خدمات‌ بدهد.

نارضایتی کاربران تیمچه تنها به عدم تحویل کالا محدود نمی‌شود. بسیاری از آنها می گویند در یک انتظار تکراری ثبت سفارش و عدم تامین کالا قرار گرفته‌اند و حتی برای پس گرفتن پولشان هفته‌ها و شاید ماه‌ها باید صبر کنند.

علی‌رغم نارضایتی مشتریان این فروشگاه اینترنتی، تامین‌کنندگان کالا‌های آن نیز از عملکرد تیمچه گلایه‌مند هستند. بنابراین به نظر می‌رسد که فعلا تیمچه به دلایل نامشخص نتوانسته‌‌است، رابط و واسط خوبی بین فروشندگان و مشتریان باشد.

همچنین, علاوه بر اینکه عملکرد ضعیف تیمچه در رسانه‌های فراوانی بازتاب پیدا کرد، نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) این شرکت به دلیل حجم بالای شکایت‌های مردمی تعلیق شد. تعلیق نماد اینماد نشان دهنده یک بحران بزرگ در این شرکت استارتاپی است.

تغییراتی در تیمچه رخ می‌دهد؟

مدیرعامل تیمچه در صفحه توییتر خود ضمن عذرخواهی از کاربران، از اعمال تغییراتی برای بهبود عملکرد این شرکت خبر داد.

روابط عمومی تیمچه حواشی اخیر این فروشگاه اینترنتی را تایید کرد و به تجارت‌نیوز اینگونه پاسخ داد: «این فروشگاه بعد از گذشت یک سال از آغاز فعالیت خود، روزانه بیش از هزار سفارش دریافت می‌کند.

تعداد زیادی از این سفارش‌ها بدون مشکل و در زمان مقرر به دست خریداران می‌رسد. اما به طور طبیعی تحویل برخی از سفارش‌ها با تاخیر روبرو می‌شود. ضمن عذرخواهی از مشتری‌های گرامی که با تاخیر در تامین سفارش روبرو شده‌اند. باید گفت تمام تلاش فروشگاه تیمچه در این است با استفاده از راه‌کارهای ویژه‌ای که در نظر بگیرد تا موارد خاصی از این قبیل را در سریع‌ترین حالت ممکن برطرف کند.

فروشگاه تیمچه با استفاده از تجربه یک‌ ساله خود در حوزه فروش آنلاین، راهکارهایی را برای بهبود عملکرد خود طراحی کرده‌است. در گام اول تیمچه در حال باز تعریف الگوریتم و رتبه‌بندی فروشنده‌ها است. با انجام این کار به طور کاملا هوشمند، فروشنده‌های برتر در در معرض دید خریداران قرار می‌گیرند. همچنین، فروشنده‌هایی که امتیاز پایینی دارند به طور خودکار از فهرست خارج می‌شوند.

در گام دوم تیمچه به عنوان یک مارکت‌پلیس و فعال در حوزه خرده‌فروشی آنلاین در تلاش است تا با شناسایی و پیش‌خرید بیشتر کالاهای پرتقاضا، میزان موجودی آن‌ها در انبارهای خود را با میزان تقاضای بازار متناسب کند. در نتیجه سرعت تحویل سفارش به سریع‌ترین حالت ممکن می‌رسد.

لازم به ذکر است شرکت تیمچه خود را متعهد به تامین و تحویل سریع تمام سفارش‌های ثبت شده توسط مشتری‌ها می‌داند. همچنین، گام‌های مهمی در این مسیر برداشته است که به زودی جزییات آن‌ اطلا‌ع‌رسانی می‌شود.»

با اعمال تغییرات و راهکارهای جدید به نظر می‌رسد که تیمچه قصد دارد تا عملکرد خود را بهبود ببخشد و اعتماد از دست رفته مشتریان خود را دوباره به دست آورد. بنابراین باید دید در آینده برای این فروشگاه اینترنتی چه اتفاقی خواهد افتاد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا حرف بی ربط میزنید؟؟
    شما نماد اعتماد تون تعلیق شده
    چند روز دیگه درگاه بانکی تون هم قطع میشه دیگه فروش تون صفر میشه اون وقت دارید از رتبه بندی فروشنده ها صحبت می کنید؟؟
    کدوم فروشنده؟؟ بابا ما یک ماه تستی کار کردیم با اینها هنوز که هنوز بعد از چند ماه از اون زمان میگذره پولمون رو ندادن
    اون وقت کدوم فروشنده حاظره با اینا کار کنه؟؟

  • ناشناس

    متاسفانه هنوز کلاهبرداریش ادامه داره…بعد از اینکه محصول ارسال نشد سریعا به اتحادیه کسب و کارهای مجازی همچنین پلیس فتا به شکل اینترنتی شکایت کنین تا پولو پس بگیرین…یک هفته ای پولو ازشون پس میگیرن…آدرساشون::::
    https://ecunion.ir/complaint
    https://comp.ecsw.ir/

  • صادقی

    خریده خودم و چند نفر دیگه بهشون پیشنهاد خرید رو داده بودم هم باز هم با تاخیر تحویل 2 ماهه و با کلی پیگیری و جنگ و دعوا وصول شد درواقع تیمچه هوا رو به مردم میفرشه جنسی که هیچ وجود خارجی نداره و همش هم میگه از طرف تامینن کننده مشکل داریم در صورتی که همه این اجناس به وفور در بازار پیدا میشه تیمچه فقط با پول مردم داره بازی میکنه فقط موندم چجوری مجوز کار گرفته

  • فاطمه چکین

    جدید ترین و به روز ترین کد تخفیف تیمچه شنیدم تو تخفیف هاته درسته؟
    چیمیشه یه کد تخفیف رایگان گیرم بیاد

  • ناشناس

    ماشین لباسشویی و تلویزیون سفارش دادم بعد ۳ ماه تحویل دادند هر بار تماس گرفتم ، میگفتند از طرف تامین کننده تامین نشده ، و یا اینکه می گفتند اول هفته ارسال انجام می گیرد ،
    خلاصه ۳ ماه علاف شدم ، هر روز تماس می گرفتم ولی فایده ای نداشت ، حرفهای تکراری تحویل می دادند

  • ناشناس

    سلام مااشتباه کردیم فروشگاه تیمچه انتخاب کردیم اولا که چند مدل کوشی بیستر ندارید هرگوشی انتخاب میکنیم نسبت به فروشگاه دیگه یک ملیون گرونتر میدید بعدش العان نظرات نگاه میکنم 3,ماه زمان برده وسیله‌ای که خریداری میکنی به دستت برسه

  • بهرام قربانپور

    سلام چرا قیمت کالا هاتون با جاهای دیگه فرق میکنه از همجا گرونتر قیمت میدین