کد مطلب: ۵۶۶۵۰۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رمزارزها در آستانه پرواز / وقت خرید بیت‌کوین است؟

رمزارزها در آستانه پرواز / وقت خرید بیت‌کوین است؟

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۱ درصد رشد کرده و بازار رمزارزها هم در پی رشد بیت‌کوین بیش از ۹ درصد رشد کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۱ درصد رشد کرده و بازار رمزارزها هم در پی رشد این ارز بیش از ۹ درصد رشد کرده است.

میترا تاتاری، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه پایان اصلاح بازار گفت: هنوز نمی‌توانیم بگوییم اصلاح تمام شده است و به نظرم برای پایان اصلاح اول باید محدوده ۴۰ هزار دلار را پشت سر بگذاریم. اگر مقاومت ۴۰ هزار دلار شکسته شود می‌توانیم بگوییم روند تغییر کرده است.

این کارشناس در ادامه گفت: اگر بیت‌کوین نتواند این محدوده‌ها را حفظ کند دوباره ریزش خواهیم داشت اما هنوز نشانی از خالی کردن نیست. شاید این رشد فقط نوسان باشد و به همین دلیل فعلا باید منتظر تایید ماند.

تاتاری در رابطه با تارگت ۱۰۰ هزار دلاری بیت‌کوین گفت: تارگت ۱۰۰ هزار دلاری بلندمدت است و اینگونه نیست که با شروع روند صعودی و پشت سر گذاشتن مقاومت ۴۰ هزار دلار بتوانیم تا ۱۰۰ هزار دلار رشد کنیم. فکر می‌کنم تارکت ۱۰۰ هزار دلاری برای ۳ سال آینده است.

مریم محبی، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی نیز عقیده دارد محدوده ۴۰ هزار دلار یک مقاومت روانی است و برای شروع روند صعودی بیت‌کوین باید بالای این قیمت تثبیت شود.

بازار از دیروز تا امروز

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته از ۳۴ تا ۳۸ هزار دلار رشد کرد و بازار رمزارزها به دلیل رشد بیت‌کوین نزدیک به ۱۰ درصد رشد کرده است.

بعد از برگزاری رویداد the B word ورق برگشت و سیگنال‌های میلیاردهای جهان برای بازار کارساز شد. از طرفی شایعه‌ دیگری مبنی بر پذیرش بیت‌کوین توسط آمازون شنیده می‌شود و این موضوع هم تاثیری زیادی بر رشد بازار داشت.

1

در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۹۰۰ میلیون دلار در بازار رمزارزها لیکوید شد و رشد ناگهانی بیت‌کوین به معامله‌گران کوتاه‌مدت ضربه زد.

در ۲۴ ساعت گذشته ارز دیجیتال AMP بیش از ۳۶ درصد رشد کرده و بیشترین بازدهی را داشته است.

آخرین اخبار را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.