کد مطلب: ۳۰۷۹۵۴

مدیرجدید اینستاگرام معرفی شد

مدیرجدید اینستاگرام معرفی شد

فیس‌بوک یک هفته پس از استعفای ناگهانی دو موسس اینستاگرام، آدام موسری را به‌عنوان مدیرجدید این شبکه اجتماعی بزرگ برگزید.

پس از استعفای ناگهانی دو نفر از موسسان اینستاگرام (کوین سیستروم و مایک کریگر) در هفته گذشته، گمانه زنی‌ها برای انتخاب آدام موسری معاون شبکه‌های اشتراک ویدئویی این شبکه اجتماعی به‌عنوان جانشین احتمالی شدت پیدا کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، فیس‌بوک برای عادی‌سازی وضعیت پیش آمده خیلی سریع‌تر از آن چه پیش‌بینی شده بود مدیر جدید اینستاگرام را معرفی کرد.

معرفی موسری 35 ساله با سابقه 10 ساله کار در فیس‌بوک در این مقطع حساس مهر تأییدی بر گمانه زنی‌های متعدد چند روز گذشته بشمار می‌رود.

آدام موسری کار در شبکه‌های اجتماعی را در سال ۲۰۰۸ میلادی آغاز کرده و به‌عنوان طراح محصول مشغول به کار شد. وی در مارس 2009 به‌عنوان مدیر طراحی محصول و مدیر جشنواره تلفن همراه مشغول به کار شد.

موسری در ماه فوریه سال 2012 به‌عنوان مدیرعامل در بخش تلفن همراه منصوب شده و از ماه اوت 2012 تا ماه مارچ 2016 به‌عنوان معاونت بخش اخبار و تیم رابط کاربری فیس‌بوک مشغول به کار شد. این جوان 35 ساله در سال 2018 نیز به‌عنوان نایب رئیس محصولات این شرکت در اینستاگرام مشغول به‌کار شد.

موسری از دو بنیانگذار پیشین این شبکه اجتماعی ستایش کرده و نوشت: تاثیر کار این دو مرد بزرگ در شبکه طی هشت سال گذشته باورنکردنی بود. من قدردانی ویژه از تمامی زحمات آنها کرده و درخواست می‌کنم که به من اعتماد کنند تا آمال‌های آنها را به سرانجام برسانم.

سیستروم و کریگر نیز با انتشار بیانیه‌ای از واگذاری رهبری اینستاگرام به موسری ابراز خرسندی کرده و نوشتند: خوشحالیم که سکانداری این شبکه اجتماعی به فردی رسیده که سابقه زیادی در طراحی داشته و می‌تواند روی سادگی و هنر این پلتفرم تمرکز کند. همین امر نیز اعتماد ما را به وی دو چندان کرده است.

منبع: روزنامه ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.