کد مطلب: ۷۵۰۹۲۵

اپل مک بوک‌های جدید خود را معرفی کرد

اپل مک بوک‌های جدید خود را معرفی کرد

امروز غول فناوری کوپرتینو از مک بوک‌های جدید خود رونمایی کرد. این محصولات چه قیمتی دارند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، ساعاتی پیش اپل مک بوک‌های جدید خود را معرفی کرد که می‌توانند با تراشه‌های M2 Pro یا M2 Max، قدرتمندترین سیلیکون اپل، خریداری شوند.

زمان ثبت سفارش مک بوک‌های جدید

به نقل از cnbc ، لپ‌تاپ‌های 14 و 16 اینچی مک‌بوک پرو را می‌توان با جدیدترین پردازنده‌ها پیکربندی کرد. غول فناوری مستقر در کوپرتینو همچنین از آپدیت کامپیوتر مک مینی خود با پشتیبانی از M2 Pro یا M2 Max خبر داد.

لوکا ماستری، مدیر مالی اپل در ماه اکتبر هشدار داد که فروش لپ‌تاپ‌های مک اپل در سه ماهه ابتدایی 2023 به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت. او همچنین اعلام کرد که این اتفاق ممکن است به دلیل تاخیر در ارسال لپ‌تاپ‌ها در زمان تعطیلات باشد.

به نظر می‌رسد مک بوک‌های به‌روز شده از قیمت بالایی برخوردار باشند و مشتریان فشار ناشی از تورم را احساس کنند. از طرفی اپل اعلام کرده قصد دارد میزان درآمد خود را اواخر ماه جاری گزارش کند. این شرکت در ژانویه 2022، درآمد سه ماهه دسامبر حاصل از لپ‌تاپ‌های مک را 10.85 میلیارد دلار گزارش کرد که این میزان نسبت به سال گذشته با افزایش 25 درصدی روبهرو بوده است.

قیمت لپ‌تاپ‌های مک نیز از 599 دلار شروع می‌شود در حالی که مک بوک پرو 14 اینچی جدید از 1999 دلار شروع می شود. مدل 16 اینچی هم حداقل 2499 دلار قیمت خواهد داشت. قابل ذکر است محصولات جدید اپل از 24 ژانویه در دسترس خواهند بود، این درحالی است که مشتریان میتوانند از امروز این لپ‌تاپ‌ها را سفارش دهند.

مک بوک‌های جدید، اولین محصولات 2023

برخی رسانه‌ها گزارش دادهاند همراه با چیپست قدرتمندتر، مک بوک پروهای جدید ممکن است اولین دستگاهی باشند که از Wi-Fi 6E بهره می‌برند. همچنین با این معرفی، اولین محصول اپل در سال 2023 منتشر خواهد شد.

این درحالی است که سال ۲۰۲۲ طرفداران مک بوک را ناامید کرد. زیرا تعداد مک‌های اپل در سال گذشته بسیار کمتر از آنچه مشتریان انتشار داشتند بود. در سال‌های اخیر، اپل عادت داشته مدل‌های جدید مک بوک پرو خود را در فصل پاییز عرضه کند. البته این اتفاق در سال 2022 رخ نداد.

آخرین و مهم‌ترین اخبار حوزه استارتاپ و تکنولوژی را اینجا در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.