کد مطلب: ۳۱۶۶۵۳

نگرانی تپ‌سی از سهمیه‌بندی بنزین / تاکسی‌های آنلاین سهمیه‌ای نخواهند داشت

نگرانی تپ‌سی از سهمیه‌بندی بنزین / تاکسی‌های آنلاین سهمیه‌ای نخواهند داشت

هومن دمیرچی یکی از هم‌بنیان‌گذاران تپسی در توییتر با انتشار سه توییت از مشکلات بنزین که تاکسی‌های آنلاین را تهدید می کند ابراز نگرانی کرده است.

هومن دمیرچی یکی از هم‌بنیان‌گذاران تپسی در توییتر با انتشار سه توییت از مشکلات بنزین که تاکسی‌های آنلاین را تهدید می کند ابراز نگرانی کرده است. دمیرچی در این توئیت‌ها چنین نوشت:

«طبق اخبار منتشر شده، سهمیه‌بندی بنزین بعد از اربعین انجام می‌شود و ظاهرا قرار نیست سهمیه به تاکسی‌های آنلاین اختصاص داده شود. این تصمیم فشار اقتصادی بسیار زیادی به رانندگان تاکسی‌های آنلاین و خانواده‌های آنها که بیش از دو و‌نیم میلیون نفر هستند وارد و معیشتشان را سخت خواهد کرد. از سوی دیگر در این شرایط درصدی؛ افزایش قیمت اتفاق خواهد افتاد و باعث افزایش هزینه‌های بخش بزرگی از جامعه که کاربران تاکسی‌های آنلاین هستند خواهد شد. سهم بزرگی از حمل و‌نقل درون شهری به عهده تاکسی‌هی آنلاین است و امیدواریم مسیولئن تبعات اقتصادی و اجتماعی این تصمیم را در نظر بگیرند. واقعیت این است که بهترین جا برای ارایه سهمیه سوخت و جلوگیری از ایجاد رانت و سو‌استفاده تاکسی‌های آنلاین هستند چرا که ما اطلاعات دقیقی از رانندگان، تعداد سفرها و حتی کیلومتر طی شده توسط تک تک آنها داریم؛ کدامیک از سیستم‌های سنتی چنین زیر ساخت‌ها و اطلاعاتی داند؟»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.