کد مطلب: ۶۹۴۵۳۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تصمیم جدید نتفلیکس برای ورود به حوزه بازی‌های ابری

تصمیم جدید نتفلیکس برای ورود به حوزه بازی‌های ابری

آگهی‌های جدید شغلی نتفلیکس، نشان دهنده تصمیم جدید این شرکت برای ورود به حوزه بازی‌های ابری است؛ گیمرها از چنین اخباری بسیار استقبال می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، غول استریمینگ نتفلیکس به بخش بازی‌های ابری چشم دوخته است و به دنبال حرفه ای هاست. این شرکت می‌خواهد حداقل ۵۰ عنوان بازی را تا پایان سال جاری عرضه کند. هیاهو شکل گرفته‌بر اساس پست‌های مربوط به فهرست فرصت‌های شغلی اخیر در وب‌سایت و لینکدین این شرکت است. به نقل از gadgets360 روز سه‌شنبه، نتفلیکس از راه‌اندازی جهانی نسخه انحصاری الهام گرفته از «سرها بالا!» خبر داد. بازیی که برای تمامی مشترکین آن در دسترس خواهد بود. نتفلیکس اعلام کرد این بازی با دک‌های جدیدی از سریال‌های محبوب از جمله Stranger Things، Squid Game، Bridgerton و Shadow and Bone عرضه خواهد شد.

استخدام کارکنان مرتبط با بازی‌های ابری

طبق پست شغلی LinkedIn، این شرکت به دنبال یک مدیر محصول امنیتی با تجربه در مدیریت «چالش‌های بازی‌های ابری» است. پست روی وب‌سایت نتفلیکس می‌گوید که در جستجوی یک مهندس رندرینگ است که بتواند از «سرویس بازی ابری» نتفلیکس پشتیبانی کند.

نتفلیکس می‌گوید همیشه‌دنبال استعدادهای قوی است و دائما در حال بررسی فرصت‌های محصول جدید برای افزایش تجربه‌اعضای خود هستند. البته از جزئیات این اقدام اخیر چیزی به‌اشتراک نگذاشتند.

تجربه در بازی‌های موبایلی

این شرکت استریمینگ قبلاً وارد بازی های موبایلی شده‌بود، اما این عنوان محبوب نشد. حالا امیدوار هستند که یک سرویس بازی ابری توجه گیمرهای بیشتری را به خود جلب کند.

طبق پروتکل‌ها، بازی‌های ابری به نتفلیکس این امکان را می‌دهد تا بدون اتکا به کنسول‌های بازی، بازی‌های خود را روی صفحه تلویزیون بیاورد. همچنین نتفلیکس آخرین مرکز داده‌خود را در سال ۲۰۱۶ تعطیل کرد و تمام زیرساخت های خود را به‌فضای ابری منتقل کرد و به یکی از اولین محرک‌ها در این زمینه تبدیل شد.

این شرکت به‌پتانسیل رشد عظیم در بازار بازی‌های ابری چشم دوخته‌است که به کاربران امکان می‌دهد بدون پرداخت هزینه‌سخت افزار گران به بازی‌ها دسترسی داشته‌باشند. بر اساس تحقیقات بازار Research and Markets، اندازه بازار بازی‌های ابری تا سال ۲۰۳۰ به ۲۰٫۹۴ میلیارد دلار خواهد رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.