کد مطلب: ۲۰۱۳۶۲

پردیس بهشت فن‌آوری ایران، میزبان سرمایه‌گذاری شهری

پردیس بهشت فن‌آوری ایران، میزبان سرمایه‌گذاری شهری

با هماهنگی شرکت عمران شهر جدید پردیس، پارک علم‌وفناوری پردیس و شرکت‌های پیشگامان توسعه جهانشهر و شیب راه تدبیر و مدرسه مجازی سرمایه‌گذاری، نشست دو روزه‌ای در شهر پردیس برای مذاکرات سرمایه‌گذاری شهری برگزار خواهد شد.

تالار مذاکرات سرمایه‌گذاری برای پروژه‌های شهری، روزهای 25 تا 26 بهمن 1396 در محل پارک علم و فن آوری پردیس - تهران با حضور صدها نفر از شرکت‌های داخلی و خارجی و مدیران شهری برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، داود ندیم، پدر سرمایه‌گذاری شهری ایران با اعلام این خبر گفت: شهرهای کشورمان فرصت‌های سرمایه‌گذاری متعددی در زمینه‌های مختلف دارند که برخی از آنها دارای مطالعات و طرح‌های قابل ارائه در بازارهای بین‌المللی هستند. از سوی دیگر در داخل و خارج کشور نیز شرکت‌ها و سرمایه‌گذارانی هستند که تمایل به سرمایه‌گذاری و یا همکاری در چنین پروژه‌هایی دارند. فلذا برای برقراری ارتباط این دو طرف با یکدیگر نیاز به برگزاری تالارهای مذاکره حضوری می‌باشد.

از این رو، با هماهنگی شرکت عمران شهر جدید پردیس، پارک علم‌وفناوری پردیس و شرکت‌های پیشگامان توسعه جهانشهر و شیب راه تدبیر و مدرسه مجازی سرمایه‌گذاری، نشست دو روزه‌ای در شهر پردیس برای مذاکرات سرمایه‌گذاری شهری برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این تالار دو روزه، تعداد شصت میز مذاکراتی برای شرکت‌های داخلی و خارجی و شهرداری‌ها پیش‌بینی شده است و تاکنون بیش از هفده شرکت خارجی فعال در پروژه‌های شهری از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی و آمریکایی برای حضور در این تالار اعلام آمادگی نموده‌اند.

ندیم افزود: مقرر شده است بلافاصله بعد از اتمام این تالار، ستادی از سوی بخش خصوصی برای پیگیری تفاهم‌نامه‌های منعقده در این تالار تشکیل شود تا روند اداری و اخذ مجوزها و تشریفات قانونی برای آنها طی شده و تبدیل به قرارداد قطعی شوند.

از کشورمان نیز تعدادی از استانداران و نمایندگان مجلس و بخش خصوصی و چندین شهردار مرکز استان برای حضور در تالار اعلام آمادگی نموده‌اند.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری که از سوی شهرهای جدید و برخی شهرداری‌ها در این تالار ارائه خواهد شد در زمینه نوسازی بافت فرسوده، شهربازی‌های روباز و سرپوشیده، ساخت هتل، انرژی‌های پاک، پسماند و بازیافت، شهر هوشمند، خودروهای هیبریدی و برقی، ساخت‌وسازهای شهری و… خواهد بود.

شایان ذکر است اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویداد در وب‌سایت مدرسه سرمایه‌گذاری و مشارکت به آدرس www.nadimiran.ir ارائه شده است.

photo ۲۰۱۸ ۰۲ ۰۲ ۲۱ ۵۲ ۵۷

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.