کد مطلب: ۵۶۲۱۱۷

پیشنهاد ایلان ماسک برای استفاده از دوج‌کوین به عنوان سیستم پرداخت

پیشنهاد ایلان ماسک برای استفاده از دوج‌کوین به عنوان سیستم پرداخت

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا همچنان در حال صحبت درباره آینده دوج‌کوین است، او برای استفاده از دوج‌کوین به عنوان سیستم پرداخت پیشنهاداتی ارائه کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا همچنان در حال صحبت درباره آینده دوج‌کوین است. او در خصوص چیزهایی که این رمزارز برای حضور در جهان پرداخت دیجیتال باید بدست بیاورد، توضیح می‌دهد.

در این هفته، این میلیاردر حوزه تکنولوژی تفکرات خود را درباره چگونگی بهبود سیستم پرداخت دیجیتال دوج‌کوین در توئیتر به اشتراک گذاشت.

ماسک توییت کرد: « اگر دوج می‌خواهد یک لایه اصلی سبک‌تر و سریع‌تر ایجاد کند، صرافی‌های دیگر می‌توانند او را به هدف خود برسانند.» بر اساس گفته ماسک، این استراتژی می‌تواند شبکه دوج را بر شبکه‌های بیت‌کوین و اتریوم مقدم کند. « بیت‌کوین و اتریوم به دنبال سیستم معاملاتی چندلایه هستند اما نرخ تراکنش لایه اصلی آهسته و هزینه تراکنش آن بالاست.»

ماسک در پاسخ به این پرسش که شبکه دوج نیاز دارد تا تراکنش‌ها را را سرعتی مشابه با شبکه ویزا انجام دهد یا خیر، مدعی شد، دوج‌کوین قرار نیست با سرعت ویزا رقابت کند.

با این حال ویلی وو تحلیلگر آن-چین با رد فرضیه ماسک می‌گوید: « طرح ماسک برای دوج، جهان را به سمت دولت‌هایی با واحد پولی وابسته بازمی‌گرداند. به یاد بیاورید زمانی که آمریکا از استاندارد طلا جدا شد و یک عصر جدید در واحدهای پولی خلق کرد. »

این دقیقا همان چیزی است که ماسک با ایده «صرافی‌های تحت نظارت» به عنوان لایه دو پیشنهاد می‌دهد. اگر آنها ارز یا سکه‌ای نداشته باشند به اجبار به واحدهای پولی باز می‌گردند.

با وجود ریزش اخیر بازار، به نظر می‌رسد ماسک همچنان به توسعه دوج‌کوین علاقمند است. در اواخر ماه گذشته، ماسک از پیشنهاد تغییر در ساختار هزینه و سیاست‌های شبکه دوج حمایت کرده بود.

آخرین اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اینم هر روز میاد یه حرف مفت میزنه میره

  • ایلان الاف

    همون کار خودتو انجام بده
    چکار داری هی چپ و راست تویت بیت کوین و دوج کوین میزنی !

    • ناشناس

      ماسک ما رو …..

  • ناشناس

    از قدیم گفتن : آتشی که زود گر بگیره، زود هم خاموش میشه.تا دو سال پیش نه اسمی از تسلا بود و نه اسمی از ایلان ماسک. یهویی سر درآورد و از همه ثروت مندهای دنیا پیش زد و حالا خیلی زود داره خاموش میشه.
    ولی بیل گیتس (بلغیس خودمون) و وارن بافت و…. همچنان آهسته و پیوسته دارن میتازونن

  • ناشناس

    گاهی فکر میکنم که ایلان ماسک از طریق کسب درآمد از رمزارزها، داره هزینه سازمان و عملیات فضایی سفر به مریخ رو تامین میکنه!!
    چون این کارش با اون هزینه های سزسام آور ، مثل تولید خودرو تسلا نیست که بازدهی مالی داشته باشه!!لامصب در عرض دو سال یه ناسای دیگه خلق کرده

    • ناشناس

      دقیقا همینه که عنوان کردید

    • وحید

      کاملا درسته .
      انوقت از جیب مردم
      در ضما به قول شما اینا برای فضا هزینه گذاشتن که سود مالی نداره یعنی پولت سوخت میشه ولی با این تفکر هزینه اونو از جیب ملت ها برداشتن و باز هم برمیدارن

  • ناشناس

    بیبی دوج رو توییت کن چیکا به این چیزا داری مرتیکه

  • ناشناس

    الان مفته، شما بخر دوسال دیگه برداشت کن،

  • ناشناس

    این یه کلاشه کلاه برداره با بیتکوین پولدار شد الان دوج کین خریده میخاد ارزشش بره بالا بفروشه دو روز دیگه باز یه رمز دیگه

  • poya

    ایلان ماسک ارز جدیدی به اسم بی بی دوج رو راه انداخته که سیستم بروزی داره و سرعت تراکنشش ۱۰ برابر دوج هست و هزینه انتقالشم چند برابر کمتر امنیت بالاتر و ……

  • Lahdi

    قدیما طرافدارش بودم.
    واقعا یه فرد غیر قابل اعتماده داره فالوراشو به چنتا بیت کوین مسخره میفروشه.
    الانم داره یه دروغی میگه تا قیمت دوج کوین بره بالا بازم ایلان ماسک برنده بشه.
    خیلی کلاه بردار و فرد مزخرفی هستی آقای ماسک به امید شکست خوردنت.

  • ناشناس

    از وقتی کرونا اومد ما با ماسک آشنا شدیم