کد مطلب: ۵۶۲۳۹۵

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین ۲۱ تیر ۱۴۰۰ / بیت‌کوین ۴۰ هزار دلاری چقدر محتمل است؟

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین ۲۱ تیر ۱۴۰۰ / بیت‌کوین ۴۰ هزار دلاری چقدر محتمل است؟

در حالی که بیت‌کوین در حال حاضر در محدوده ۳۴ هزار دلاری معامله می‌شود، پیش‌بینی می‌شود عبور از محدوده ۳۵ هزار دلار این رمزارز را به مرز ۴۰ هزار دلاری برساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت بیت‌کوین در یک هفته گذشته روندی نزولی داشته و پس از رسیدن به سطح ۳۵ هزار دلاری حالا در محدوده ۳۴ هزار دلاری معامله می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد در این هفته روند بیت‌کوین صعود باشد چرا که میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و ۱۰۰ روزه حالا سیگنال‌های حمایتی را نشان می‌دهند.

بسته‌شدن کندل ۴ ساعته بیت‌کوین بالای سطح ۳۴ هزار دلاری می‌تواند تضمینی برای حرکت صعودی بعدی این رمزارز باشد. شاید مهمترین مقاومت فعلی بیت‌کوین سطح ۳۵ هزار دلاری باشد. اگر این مقاومت شکسته شود، سرمایه‌گذاران نسبت به روند صعودی اطمینان حاصل می‌کنند. در حال حاضر شانس معامله بیت‌کوین در سطوح بالای ۴۰ هزار دلار در حال افزایش است.

اندیکاتور مکدی (MACD) که یک ابزار برای رصد روند یک دارایی و محاسبه مومنتوم آن است در حال رشد مداوم از قلمرو منفی به محدوده خط میانگین است. موضوعی که نشان دهنده چشم‌انداز صعودی است.

2 4

از سوی دیگر مکدی سیگنال خرید و فروش صادر می‌کند و به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا به روند صعودی یا نزولی بازگردند. در حال حاضر مسیر مقاومتی بیت‌کوین صعودی است. با توجه به میانگین متحرک نمایی (EMA) چشم‌انداز خوشبینانه بیت‌کوین تقویت شده است.

همچنین شاخص قدرت نسبی (RSI) از خط وسط بالاتر رفته و در حال رفتن به محدوده اشباع خرید است که نشان می‌دهد روند صعودی جدیدی در حال آغاز شدن است. با توجه به این اندیکاتورها، به نظر می‌رسد عبور بیت‌کوین از مقاومت ۳۵ هزار دلاری راه را برای رسیدن این رمزارز به کانال ۴۰ هزار دلاری هموار کند.

این تحلیل‌ها ترجمه اخبار خارجی است و تجارت‌نیوز هیچ توصیه‌ای برای خرید و فروش بر اساس آن نمی‌کند.

آخرین اخبار حوزه رمزرازها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.