کد مطلب: ۳۰۴۴۶۶

کاریابی به سبک فناورانه

کاریابی به سبک فناورانه

برنامه نویسان یک اپلیکیشن به نام «استخدامچی» را طراحی کرده‌اند که تا حدود زیادی می‌تواند این مشکل کاریابی را حل کند.

اگر شما هم یکی از افراد جویای کار هستید مطمئنا به‌دنبال یک مجموعه جامع از آگهی‌ها می‌گردید که بتوانید با مراجعه به آن هرچه زودتر به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. برخی، روزنامه‌ها و صفحات آگهی مربوط به آن را زیر و رو می‌کنند ولی بیشتر کارجویان در عصر دیجیتال برای رسیدن به مقصود خود از فضای مجازی بهره می‌گیرند.

در همین راستا برنامه نویسان یک اپلیکیشن به نام «استخدامچی» را طراحی کرده‌اند که تا حدود زیادی می‌تواند این مشکل را حل کند. این اپ دو بخش ویژه برای کارجویان و کارفرمایان تدارک دیده و به آنها کمک می‌کند تا با یکدیگر ارتباط بگیرند.

کارفرما شرایط استخدامی خود از جمله میزان تحصیلات، سن، سابقه کار و… را در بخش ویژه‌ای به نمایش می‌گذارد و به این ترتیب افراد جویای کار می‌توانند بر حسب علاقه، میزان توانمندی و واجد شرایط بودن، با کارفرما تماس بگیرند و در نهایت شاغل شوند. البته کارفرما برای قرار دادن آگهی خود باید 15هزار تومان هزینه پرداخت کند.

کارجو هم می‌تواند یک رزومه برای خود بنویسد و آن را در فضایی مخصوص در این اپ قرار بدهد تا کارفرماها نیز با دیدن رزومه‌ها، بتوانند نیروی کار مورد نظر خود را پیدا کنند. در این اپ علاوه بر کارفرماهای شرکت‌های خصوصی، آخرین آگهی‌های استخدامی دولتی، بانک‌ها و… نیز به نمایش درمی آید تا کارجویان حق انتخاب گسترده‌تری داشته و از سوی دیگر مجبور نباشند به چندین منبع دیجیتال یا کاغذی مراجعه کنند. این اپ را می‌توانید از فروشگاه‌های اپلیکیشن داخلی به صورت رایگان بارگذاری کنید.

منبع: روزنامه ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.