کد مطلب: ۵۱۰۶۴۳

نظرهای مخاطبان تجارت‌نیوز در مورد اینترنت موبایل

گلایه‌ مردم از کیفیت و قیمت اینترنت / لوکس بودیم و خبر نداشتیم!

گلایه‌ مردم از کیفیت و قیمت اینترنت / لوکس بودیم و خبر نداشتیم!

اپراتورها و شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات اینترنت از لزوم افرایش تعرفه‌ها می‌گویند و حتی برخی از آنها معتقدند خدمات آنها در همه دنیا لوکس و گران است؛ در مقابل گروهی از کاربران از وضعیت اینترنت راضی نیستند و تعرفه‌ها را نیز بالا می‌دانند.

تجارت‌نیوز ، چندی پیش در گزارشی با موضوع « تعرفه اینترنت موبایل » پاسخ تعدادی از کاربران را به این پرسش منتشر کرده بود که آیا اینترنت موبایل در همه دنیا لوکس و گران محسوب می‌شود یا خیر؟

نظر برخی از مخاطبان در مورد این موضوع را در ادامه می‌خوانید.

دریافت هزینه زیاد برای خدمات نامناسب

خوانندگان شرایط اینترنت موبایل را در ایران قابل مقایسه با دنیا نمی‌دانند و معتقدند سرعت، کیفیت و هزینه اینترنت در کشور ما قابل قبول نیست.

- «کی گفته اینترنت تو کشورهای خارجی یه چیز لوکس حساب می شه… تو این ۲، ۳ ماه اخیر نمی دونم چی شده که وضعیت اینترنت خیلی خیلی بد شده، می خواین گرون کنید واسه چی… بابت این اینترنت که با کشورهای مثل سودان مقایسه می شه، از شماهایی که واسه یه ماشین در ماه ۶ لیتر بنزین در نظر می گرین هیچ انتظاری نمی شه داشت، پول بگیرید، نوش جونتون ولی در برابر، همون قدر هم کار انجام بدید…»

- جدیدا رو فورجی که می افته کلا هنگه … لوکسم بودیم نمی دونستیم.»

- «من یک روز زنگ زدم پشتیبانی محترم یکی از اپراتورهای موجود، قضیه افت و اخیر و کندی بیش از حد اینترنت در مختصات محل زندگیم را مطرح کردم. بعد از بررسی های همیشگی در سیستمشان، گفت که باید صبور باشید. خب صبور می شیم ولی خدمات لاکچری کشورهای دیگه ربطی به اینترنت ما نداره.»

- «اخه اسمش اینترنته! به زور باز می شه، نصف هفته هم به شدت کنده و اتفاقا خیلی گرونم هست، باید ارزون بشه.»

- «من یه دختر دارم یه پسر باید برای درس هاشون کلی پول بدم.»

- «دیگه همه چی گران شده اینترنتم گرون کنید از شما هر کاری بر می آید.»

- «می دانید سیم کارت های جدید شاتل که جدیدا داره واگذار می کنه و می گه هوشمنده، یعنی چی؟ ما در این آشفته بازار سرعت اینترنت، از روی نیاز داریم هی شبکه رو دستی عوض می کنیم و جهت داشتن اینترنت پر سرعت تر به صورت دستی از ۴جی می بریم ۳جی . بعد از مدتی که ۳جی افت می کنه دوباره برمی گردیم ۴جی . اینه احوال کنونی ما .حالا شاتل این کار رو اتوماتیک خودش انجام می ده و اسمش رو گذاشته هوشمند.»

- «بستگان من در آلمان و فرانسه هستن، همشون می گن اینترنت هم پرسرعت هست و هم ارزان.»

- «بلا استثنا روی سیم کارت باید بالای ۳ الی ۴ مگ به همه بدهند؛ نه اینکه پولش رو بگیرند بعد شیر اینترنت رو روی ۵۰۰ کیلو باز بذارند.»

آخرین اخبار و گزارش‌ها در حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه اختصاصی استارتاپ تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اتفاقا باید ارزونش کنند . این سرعتی که ما دریافت میکنیم باید ارزونتر از اکنون باشه مبلغش .

  • مهدی

    آخه داداشا چرا بعضی چیزا رو فیلتر میکنید مثل یوتیوب آخه موقه ای که فیلتر میکنید خب مردم فیلتر شکن روشن میکنن ور دارین اینو آخه من نیم ساعت باید صبر کنم فیلتر شکن وصل شه اونم با این اینترنت کند.کند نگو بلا بگو. اینترنت ایران خیلی تنبله

  • ناشناس

    مملکت نیست که تحویل هست � دو ماه پشت سر هم بسته خریدم هم برای اینترنت خونه هم برای اینترنت همراه اولم هیچ کدامش اینترنت نیاورد فقط یه ایرانسل خریدم بازم ایرانسل خوبه ولی هزینه‌اش بالا هست اینترنتش

  • ناشناس

    خیلی کمه توی ۳ مگبایت