کد مطلب: ۳۰۵۲۱۹

کتاب الکترونیک خود را بسازید

کتاب الکترونیک خود را بسازید

این روزها بر میزان محبوبیت کتاب‌های الکترونیک (ای بوک‌ها) افزوده شده و بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند در اوقات فراغت خود به جای ورق زدن کتاب‌های کاغذی، نمونه‌های دیجیتالی آن را ورق بزنند. اما آیا راهی وجود دارد که بتوانیم کتاب‌های مورد علاقه خود را به نمونه‌های دیجیتالی تبدیل کنیم؟ در پاسخ باید گفت Anthemion Software Jutoh یک نرم افزار مؤثر در این زمینه است و با کمک آن می‌توان کتاب‌های الکترونیک ایجاد کرد.

با کمک این نرم‌افزار می‌توانید کتاب‌های مورد علاقه خود یا پروژه‌هایتان را به صورت دیجیتالی در بیاورید و آن را در سایت‌های مختلف به فروش برسانید. لازم به ذکر است که این نرم افزار نیازی به دانش فنی و طراحی خاصی ندارد و کاربر می‌تواند از بین قالب‌های آماده، برای کتاب الکترونیک خود یک کاور انتخاب کند یا اینکه به طراحی نمونه‌هایی جدید بپردازد.

به گزارش تجارت‌نیوز، امکان اضافه کردن سریع متون به داخل نرم افزار و خروجی گرفتن، یکی از ویژگی‌های این نرم افزار است و کاربر می‌تواند بدون هیچ خللی، به ویرایش سریع فایل‌ها بپردازد. از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار، سرعت بالای آن به‌دلیل برنامه‌نویسی توسط زبان C پلاس است.

همچنین این نرم افزار نسخه‌های مختلف لینوکسی، مک و ویندوز دارد تا کاربر بتواند یک فایل را در هر پلتفرمی اجرا کند.

سرعت بالا در اجرای دستورات و خروجی گرفتن سریع نرم افزار و همچنین بررسی نهایی فایل‌های خروجی مبنی بر نبود مشکل و باگ، در صورت اتصال به اینترنت از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار است.

اگر شما هم می‌خواهید این نرم‌افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را از وب سایت P30world.com به صورت رایگان بارگذاری کنید.

منبع: روزنامه ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.