کد مطلب: ۴۱۹۸۲۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کمک هزینه خرید بنزین برای رانندگان تاکسی اینترنتی افزایش یافت

کمک هزینه خرید بنزین برای رانندگان تاکسی اینترنتی افزایش یافت

رانندگان فعال در تاکسی اینترنتی اگر در هر کدام از شرکت‌های اسنپ و تپسی هفتگی بیش از هزار کیلومتر طی کنند، به ازای هر 100 کیلو متر بیشتر 20 هزار تومان کمک هزینه خرید بنزین دریافت خواهند کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت‌های تاکسی اینترنتی در اقدامی کمک هزینه خرید بنزین برای رانندگانی که در هفته بیش از 1000 کیلومتر در یکی از تاکسی‌های آنلاین طی باشند را افزایش دادند.

اسنپ هفته گذشته خبر داد به رانندگانی که بیش از هزار کیلو متر در هفته را طی کرده باشند به ازای هر 100 کیلو متر بیشتر 10 هزار تومان کمک هزینه خرید بنزین اختصاص داده است.

طبق اعلام روابط عمومی این تاکسی اینترنتی اسنپ، مبلغ کمک‌هزینه فوق دو برابر شده است تا رانندگان این سامانه بدون دغدغه بتوانند به کار خود ادامه دهند. به این ترتیب رانندگان عضو ناوگان اسنپ بابت هر ۱۰۰کیلومتر بیشتر، ۲۰ هزار تومان کمک هزینه خرید بنزین دریافت می‌کنند.

لازم به ذکر است که براساس این خبر کمک ‌هزینه فوق هیچ‌ محدودتی ندارد و هر هفته به اعتبار اسنپی رانندگان افزوده می‌شود.

دیگر شرکت تاکسی آنلاین یعنی تپسی نیز همین شرایط را برای رانندگان خود در نظر گرفته است، یعنی، به ازای هر 100 کیلومتر مازاد بر 1000 کیلومتر، ۲۰ هزار تومان از تپ‌سی هزینه بنزین دریافت می‌کنند.

این طرح از هفته گذشته با مبلغ ۱۵ هزار تومان کمک هزینه اجرا شده بود و از روز گذشته مبلغ این کمک هزینه به ۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

این سهمیه بدون سقف بوده و مازاد بر سهمیه‌ای است که پیش از این برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در نظر گرفته شده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عارفی

    متاسفانه من و خیلی از دوستانی که در تپسی مشغول به کار هستیم الان سه هفته است که سهمیه بنزین دریافت نکردیم و با اینکه مدارکمون کامل و بدون ایراد قانونی است، دوپیام مبنی بر مشکل در بنام بودن پلاک خودرو و مشکل در ثبت شماره کارت بانکی برای ما ارسال و بعد از آن به تپسی و پلیس +١٠ مراجعه کرده که هردو مرجع فوق، اعلام کردند هیچ مشکلی از نظر ما ندارید و مدارک تایید است، اما به گفته ی نماینده ی تپسی مشکل را وزارت گرفته و خلاصه ی مطلب ما از دریافت سهمیه ی سوخت بی نصیبیم و با این صفهای طولانی گاز و شلوغی خیابان‌ها، اجباراً به ادامه ی فعالیت مشغولیم و با اتمام گاز مجبوریم یا ساعتی را در عین خستگی در پمپ گاز صف بایستیم و یا به خانه برویم.
    بهرحال این رسمش نیست.
    متاسفانه در کشور ما بابت کار حلال فقط سنگ اندازی می‌کنند و متاسفانه ضعیف همیشه پایمال است، وبرعکس دلال و بنگاهی و واسطه، بدون دغدغه با سرمایه و پول مردم درحال خوشگذرانی و روی هم انباشتن سرمایه های کلانند. در واقع به مفت خور و دلال بیشتر از کارگر و راننده و قشر زحمتکش توجه و حمایت می‌شود.
    به امید دیدن روزهای بهتر

  • ناشناس

    ما روزی 30عزارتومن بنزین میزنیم بعد هر 100کیلومتر 20عزارتومن

  • ناشناس

    این خبر هم کذب است تعداد بیشماری در حال کار هستن متل خود بنده که در هفته چندین هزار کیلومتر پیموده ام ولی چیزی دریافت نکرده ام حتما مانند بقیه جاها لابی گری و رابطه ها کار خود را میکند

  • فریدون

    دروغ میگن
    سهمیه اولیه هم نمیدن چه برسه اضافه
    تماس هم میگیرم جواب نمیدن

  • قاضی

    سلام.خیلیامثل من شراکتی با ماشین شخصی کارمیکردم که گرونی بنزین بیکارمان کرد.