کد مطلب: ۷۱۹۳۸۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

گوگل استارتاپ Alter را با قیمت ۱۰۰ میلیون دلار خرید

گوگل استارتاپ Alter را با قیمت 100 میلیون دلار خرید

گوگل استارتاپ هوش مصنوعی Alter را با قیمت ۱۰۰ میلیون دلار خریداری کرد. این خرید به عنوان بخشی از تقویت محتوای بازی و رقابت با پلتفرم  TikTok است.

به گزارش تجارت‌نیوز، گوگل Alter را که یک شرکت استارتاپ آواتار هوش مصنوعی است، خریداری کرد.

خرید بی‌سروصدای استارتاپ Alter

TechCrunch گزارش داده است که غول فناوری این شرکت را با قیمت حدود ۱۰۰ میلیون دلار (تقریباً ۸,۲۲,۸۷,۷۰,۰۰۰ روپیه)، خریداری کرد. گفته شده این اتفاق حدود دو ماه پیش و در سکوت رسانه‌ای انجام شده است.

براساس این گزارش، این خرید به عنوان بخشی از تقویت محتوای بازی و رقابت با پلتفرم TikTok است. این موضوع توسط سخنگوی گوگل نیز تایید شد.

در حالی که این خرید تقریبا دو ماه پیش تکمیل شد. با این حال، هیچ یک از شرکت ها به طور عمومی اعلامیه رسمی ندادند. در این گزارش همچنین اشاره شده است که برخی از کارمندان Alter پروفایل های Linkedin خود را مبنی بر پیوستن به Google بدون هیچ اعلام رسمی به‌روز کرده‌اند.

Alter چیست؟

استارتاپ Alter به سازندگان و مشاغل کمک می‌کند تا آواتارهای مجازی را مبتنی بر هوش مصنوعی برای بیان هویت مجازی خود ایجاد کنند.

با این حال، این شرکت هرگونه اظهار نظر در مورد شرایط مالی این معامله را رد کرد. تا جایی که به Alter مربوط می شود، این یک شرکت مستقر در ایالات متحده و چک است که با Facemoji شروع به کار کرد، که به توسعه دهندگان اجازه می داد سیستم های آواتار را در برنامه یا بازی خود که بعدا به Alter تغییر نام داد، ادغام کنند.

در همین حال، گوگل به تازگی ایموجی‌های سفارشی جدیدی را برای چت خود عرضه کرده است تا تجربه شخصی‌سازی شده را به کاربران ارائه دهد. این ویژگی در حال حاضر برای مشتریان Google Workspace، G Suit Basic و Business در دسترس است. در صورتی که سازمان اجازه دهد، آن‌ها می‌توانند شکلک‌های سفارشی را در نسخه‌های وب Chat و Gmail ایجاد کنند.

اجرای Meet بر روی سایر پلتفرم‌های گوگل

چندی پیش نیز، گوگل اعلام کرد که Meet را در چند پلتفرم از جمله زوم در اواخر سال جاری اجرا خواهد کرد. این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد، اتاق‌های زوم و دستگاه‌های Google Meet هر دو می‌توانند مستقیماً از تقویم اتاق زوم یا دستگاه Google Meet یا با وارد کردن کد جلسه به جلسات Google Meet بپیوندند.

Meet مبتنی بر ChromeOS، Zoom interop در همه دستگاه‌ها در دسترس خواهد بود. البته پشتیبانی برای موارد بیشتر بعدا ارائه خواهد شد.
در همه پلتفرم‌ها، Google Meet interop در همه اتاق‌های Zoom فعال خواهد شد. اینتروپ برای دستگاه‌های ثبت‌شده می‌تواند توسط سرپرستان فعال شود و به دستگاه‌های مورد اعتماد اجازه می‌دهد بدون ضربه زدن به تماس‌های بین پلتفرمی بپیوندند.
این شرکت گفت: «در محیط کار ترکیبی، سازمان‌ها در تلاش هستند تا اتاق‌های کنفرانس خود را به همکاران در سازمان‌های مختلف پلتفرم متصل کنند.

مشتریانی که قبلاً دستگاه‌های Poly یا Logitech مبتنی بر Android دارند، می‌توانند از سرمایه‌گذاری خود استفاده کنند و به سادگی با خرید مجوز Meet برای این دستگاه‌ها، به Meet بروند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.