کد مطلب: ۳۱۸۵۴۲

معرفی ۲۰ موبایل هوشمند برتر جهان

معرفی 20 موبایل هوشمند برتر جهان

بیزنس‌اینسایدر به تازگی در گزارشی به معرفی 20 موبایل هوشمند برتر در جهان پرداخته و برای اولین بار در این فهرست دو اسمارت‌‎فون با قیمت 1000 دلار دیده می‌شود. 

سال 2018، سال فوق‌العاده‌ای برای موبایل‌های هوشمند بود و شاهد جهش بزرگی در بازار اسمارت‎فون‌ها به جهت طراحی‌‌ بودیم. بیزنس‌اینسایدر به تازگی در گزارشی به معرفی 20 موبایل هوشمند برتر در جهان پرداخته و برای اولین بار در این فهرست دو اسمارت‌‎فون با قیمت 1000 دلار دیده می‌شود.

در این گزارش تجارت‌نیوز با 20 موبایل هوشمند برتر جهان در سال 2018 آشنا شوید.

20- بلک‌بری کی‌2

بلک‎بری کی‌2 به واسطه صفحه کلید فلزی‎ای که دارد، قطعا یکی از منحصربه‌فردترین اسمارت‌فون‌های این فهرست محسوب می‌شود. این مساله که بخشی از صفحه نمایش شما به صفحه کلید اختصاص داده شود برای برخی کاربران جذاب است اما برخی دیگر صفحه نمایش بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهند.

قیمت: 650 دلار

19- موتورولا موتو Z3

موتور زد3 یک مدل نسبتا ساده در میان اسمارت‎فون‎ها محسوب می‌شود که نسبتا باریک و از طراحی خوبی برخوردار است. پروژکتور، اسپیکر با صدای بلندتر و همچنین باتری بزرگ‎تر از دیگر ویژگی‌های این مدل است. همچنین این مدل مجهز به یک مودم 5G است که به گوشی امکان استفاده از نسل بعدی شبکه تلفن همراه را می‌دهد. تنها مشکل آن این است که استفاده از این قابلیت محدود به برخی از شهرهای جهان می‌شود.

قیمت: 480 دلار

18- موتو G6 پلاس

موبایل موتو G6 پلاس که ارزان‎قیمت‌ترین مدل از سری موتو جی 6 است، از نمایشگر 5.7 اینجی با رزولوشن +HD بهره می‌برد. دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی و یک سنسنور 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی از دیگر ویژگی‌های این مدل محسوب می‌شود.

قیمت: 250 دلار

17- اپل آیفون 6S / 6S پلاس / SE

هر سه مدل دارای دوربین‌های عالی و سنسور اثر انگشت تاچ‌آیدی هستند که برای کاربر این امکان را فراهم می‌آورند که مشخصات منحصربه‌فرد انگشت خود را برای موبایل ثبت کنند.

قیمت مدل اس‌ای: 350 دلار

قیمت 6‌اس: 450 دلار

قیمت 6‌اس پلاس: 550 دلار

16- اپل آیفون 7 پلاس

بیش از یک سال از عرضه هر دو مدل به بازار می‎گذرد. گوشی‌های اپل در حال حاضر اپلیکیشن‌ها و تجربیات بهتری در مقایسه با رقبای اندرویدی خود ارائه می‌دهند. برخلاف بسیاری از موبایل‌های اندروید شما می‌توانید آخرین به‌روزرسانی‌ نرم‌افزارها را مستقیما از اپل و به محضل انتشار دریافت کنید.

آیفون 7: 550 دلار

آیفون 7 پلاس: 650 دلار

15- گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس

هر دو مدل S8 و S8 پلاس گوشی‌های قدیمی‌تر در مقایسه با S9 هستند اما سامسونگ همچنان با تخفیف‌های مناسبی آنها را به فروش می‌رساند.

قیمت اس8: 500 دلار

قیمت اس8 پلاس: 590 دلار

14- ریزر فون

شرکت تولیدکننده این موبایل هوشمند در زمینه محصولات گیمینگ فعالیت می‌کند. ریزر فون دارای مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ 24 بیتی است و در قسمت جلویی از دو اسپیکر استریو با صدای دالبی اَتمُس بهره می‌برد و هر کدام از آنها آمپلی‌فایر مخصوص به خود را دارند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ریزر فون به‌ویژه برای کسانی که زیاد با موبایل خود بازی می‌کنند، ظرفیت باطری آن است. ریزر فون دارای باطری چهار هزار میلی‌آمپری است.

قیمت: 680 دلار

13- HTC پلاس U12

این مدل دارای طراحی منحصربه‌فرد است و برای کسانی که از رنگ‌های سنتی موبایل‌ها خسته‌ شده‌اند بسیار جذاب است. HTC پلاس U12 همچنین به صورت پیش‌فرص از دستیارهای دیجیتالی گوگل اسیستنت و الکسا پشتیبانی می‌کند.

قیمت: 800 دلار

12- هواوی میت 10 پرو

این مدل یکی از برترین موبایل‌های اندروید در سال گذشته میلادی بود. هواوی موفق شد با استفاده از یک صفحه نمایش آمولد کشیده و دوربین قدرتمند در این گوشی، توجه بسیاری را به خود جلب کند.

قیمت: 540 دلار

11- LG جی7

یک گوشی قدرتمند با تمام قابلیت‌هایی که می‌توان در یک اسمارت‌فوت خوب یافت.

قیمت: 750 دار

10- اسنشال فون

اسنشال فون یک گوشی هوشمند اندورید است که قابلیت‌های فنی بسیاری دارد. این مدل نمایشگر بدون حاشیه‌ای دارد که حاشیه‌های آن حتی در مقایسه با گلکسی اس8 و جی6 پلاس ال‌جی نیز باریک‌تر هستند؛ به‌گونه‌ای که حتی دوربین سلفی در لبه بالایی از طریق صفحه نمایش احاطه شده است.

قیمت: 344 دلار

9- اپل آیفون 8

آیفون 8 نسخه مقرون‌به‌صرفه موبایل‌های 2017 اپل است. تمام کاربران به دنبال موبایل‌های سبک و باریک نیستند؛ اما اگر این موارد از اولویت‌های شماست، آیفون 8 بهترین گزینه است.

قیمت: 700 دلار

8- گوگل پیکسل 2

گوگل پیکسل 2 ممکن است زیباترین گوشی اندرویدی نباشد که آن را خریداری می‌کنید اما به طور کلی موبایل‌های گوگل به خاطر نرم‌افزارهایشان است که شهرت دارند. در پنل جلویی این مدل شاهد نمایشگرهای کشیده و مدرن 18:9 هستیم که به کاربر فضای بیشتری را برای استفاده از موبایل می‌دهد. اما حاشیه بالا و پایین جلوی نمایشگر جلوه چندان زیبایی ندارد. با این حال گوگل با تعبیه دو اسپیکر قدرتمند و استریو در پنل جلویی، به خوبی از این فضای اضافی برای بهبود تجربه شنیداری کاربران استفاده کرده است.

قیمت: 650 دلار

7- سامسونگ گلکسی S9

یک موبایل هوشمند فوق‌العاده محسوب می‌شود. در این مدل اسکنر اثر انگشت در قسمت پایین دوربین قرار گرفته و به همین دلیل کاربران دیگر با مشکل لمس دوربین و کثیف شدن لنز مواجه نمی‌شوند.

پردازش تصویر چندفریمی یکی دیگر از برجسته‌ترین قابلیت‌های خانواده گلکسی اس9 به حساب می‌آید.

قیمت: 620 دلار

6- اپل آیفون ایکس

یکی از مدل‌های 1000 دلاری در این فهرست آیفون ایکس است. در این مدل دکمه فیزیکی هوم و تاچ‌ آی‌دی حدف شده و برای باز کردن قفل گوشی قابلیت دیگری به نام Face ID اضافه شده است. با نگاه کردن به موبایل و اسکن چهره، قفل گوشی باز می‌شود. اگرچه این قابلیت برای برخی جذاب است اما پرداخت هزینه 1000 دلاری برای تنها چنین قابلیتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار نیست.

قیمت: 1000 دلار

5- گوگل پیکسل 2 XL

این مدل شباهت‌های بسیاری با مدل گوگل پیکسل 2 دارد اما طراحی آن زیباتر است و صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد.

قیمت: 850 دلار

4- اپل آیفون 8 پلاس

به جز قابلیت Face ID، اپل آیفون 8 پلاس تمام ویژگی‌های آیفون X را دارد.

قیمت: 800 دلار

3- سامسونگ گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9 بهترین موبایل اندوریدی است که سامسونگ به بازار عرضه کرده است. قلم مجهز به بلوتوث، حافظه 512 گیگابایتی و دوربین کارآمد از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل است.

قیمت: 1000 دلار

2- سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

این مدل نسخه بزرگ‌تر گلکسی اس 9 است.

قیمت: 740 دلار

1- وان پلاس 6

وان پلاس 6 دارای نمایشگر امولد 6.4 اینچی، دوربین اصلی دوگانه 12 و 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی است.

قیمت: 570-530 دلار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.