کد مطلب: ۲۷۹۳۷۷

ظاهر دفاتر کمپانی‌های بزرگ چگونه است؟

جایی شبیه رویا

جایی شبیه رویا

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین دفاتر دنیا در سال ۲۰۱۸ می‌پردازیم. کمپانی‌هایی که کارایی و قدرت‌شان از ظاهر دفتر کارشان نمایان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کسب و کار جدید به امکانات و ابزارهای لازم نیازمند است. برای پیشبرد برنامه‌های جدید لازم است که دفتر و امکانات کاری نیز مطابق با نیازها طراحی شده باشد. پیرو همین موضوع در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین دفاتر دنیا در سال ۲۰۱۸ می‌پردازیم. کمپانی‌هایی که کارایی و قدرت‌شان از ظاهر دفتر کارشان نمایان است.

عمارت قدیمی با ایده‌های‌جدید

دفتر Codigo Del Sur در مونته‌ویدیو اروگوئه مستقر است. این کمپانی در زمینه طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت می‌کند. آنها برای فعالیت‌های خود ساختمانی متعلق به دهه ۱۹۲۰ میلادی را به ساختمان اصلی کمپانی تبدیل کرده‌اند. ساختمان کمپانی هم عظمت مدرن و هم پیچیدگی‌های کمپانی را منعکس می‌کند.

codigo del sur office 15 1

ساختمان کمپانی مربوط به دهه ۱۹۲۰ میلادی است

الهام از کندوی عسل

بامبل شبکه اجتماعی در تگزاس آمریکا است. طراحی ساختمان این کمپانی، طراحی جسورانه‌ای است که شباهت زیادی با کندوی زنبور عسل دارد. دفاتر موجود در این ساختمان نیز شباهت زیادی به کندوی عسل دارد. طراحی‌های دیوارها و قفسه‌ها در این مجموعه الهام‌بخش است و مخاطب را راهنمایی می‌کند که به جلو حرکت کند.

کندوی عسل به عنوان نماد انگیزش این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است

طراحی برای خانه‌های نسل جدید

Hutch دفتری مستقر در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا است. کمپانی که اپلیکیشن مخصوص طراحی دکوراسیون خانه را توسعه می‌دهد. با توجه به حوزه فعالیت‌های این کمپانی، مدیران این مجموعه ناچارند یکی از بهترین دفاتر موجود را در اختیار داشته باشند. هدف اصلی از طراحی این کمپانی، ترکیبی از خلاقیت و راحتی است.

hutch LA hq main

دفتری در حد کمپانی طراحی خانه‌های مسکونی

قدم به دنیای تصاویر

اینستاگرام، یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار و معروف است. از این رو دفتر این شبکه که در نیویورک واقع شده است هم باید نسبت به دیگر رقبا متفاوت باشد. در بخش ورودی این کمپانی دیواری مملو از عکس قرار گرفته که تصاویر آن از اینستاگرام گرفته شده است. در بخش کافه این کمپانی کارمندان می‌توانند از آبمیوه‌هایی استفاده کنند که نامشان هم‌نام فیلترهای استفاده شده در اینستاگرام است.

instagram office new york interiors usa dezeen hero

دیوارهای این مجموعه با عکس‌های بیش از ۱ میلیارد کاربر پوشیده شده است

ایستگاه فضایی فناوری

Ideas Lab Offices مرکز تحقیقاتی در حوزه فناوری است. دفتر این مجموعه واقع در شانگهای چین است. طراحی این کمپانی نمادی از عصر فناوری است. طراحی داخلی این مجموعه و دفاتر اصلی آن یادآور طراحی ایستگاه‌های فضایی است. اگر از کارکنان این کمپانی نباشید و برای اولین بار پا به مجموعه بگذارید، مرز واقعیت و دنیای مجازی به نظرتان کم‌رنگ خواهد آمد.

ideaslabpanoNEW2 363935

دفتر چینی‌ها شبیه ایستگاه فضایی است

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.