کد مطلب: ۳۶۰۸۴۱

بهترین گوشی ۲۰۱۹ برای مدیران

بهترین گوشی 2019 برای مدیران

وقتی در مورد مدیران حرف می‌زنیم منظورمان کسی است که برای خرید گوشی محدودیت مالی ندارد، اما می‌خواهد بهترین گزینه برای افزایش کارایی خود را خریداری کند. این مقاله برای پولدارهای تقلبی که می‌خواهند با «گران‌ترین گوشی بازار» فقط ثروتمندتر به نظر برسند نوشته‌نشده است، بلکه برای کسانی است که می‌خواهند با استفاده از گوشی

وقتی در مورد مدیران حرف می‌زنیم منظورمان کسی است که برای خرید گوشی محدودیت مالی ندارد، اما می‌خواهد بهترین گزینه برای افزایش کارایی خود را خریداری کند. این مقاله برای پولدارهای تقلبی که می‌خواهند با «گران‌ترین گوشی بازار» فقط ثروتمندتر به نظر برسند نوشته‌نشده است، بلکه برای کسانی است که می‌خواهند با استفاده از گوشی هوشمند، شیوه مدیریت خود را بهبود بخشند.

برویم سر اصل مطلب

نامزدهای بهترین گوشی برای مدیران شامل موارد زیر هستند.

  • Samsung Galaxy note 9
  • iPhone XS max
  • Google Pixel 3 XL

شاید وقت و حوصله نداشته باشید که تمام دلایل من برای انتخاب بهترین گوشی مدیریتی سال را بشنوید. پس همین‌الان خیالتان را راحت می‌کنم. بهترین گوشی برای مدیران بدون‌شک SAMSUNG NOTE9 است. گوگل پیکسل در بازار ایران موجود نیست و XS با دوبرابر قیمت امکاناتی بیش‌تر از نوت 9 ارائه نمی‌کند.

حالا اگر می‌خواهید بدانید چرا این تلفن هوشمند برای مدیران انتخاب خوبی است، می‌توانید به ادامه مقاله توجه کنید.

بهترین گوشی برای مدیران بدون‌شک SAMSUNG NOTE9 است.

دقت کنید که نوت 9 بهترین موبایل سال نیست. آیفون XS و XR در کنار گوشی‌های فوق‌العاد‌ه‌ای مثل وان‌پلاس و پیکسل انتخاب‌های عالی‌ای هستند، اما نه برای افزایش کارایی یک مدیر.

ویژگی‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم باعث می‌شود که نوت 9 را بهترین گزینه مدیریتی سال بدانیم. برخی از این ویژگی‌ها را می‌توانید در گوشی‌های دیگر (مثل S10+) هم پیدا کنید. اما تمام آن‌ها فقط در نوت 9 جمع شده‌اند.

قلم جادویی سامسونگ

اولین تمایز سری نوت با تمام گوشی‌های موجود در جهان قلم S-Pen است. این قلم صفاتی جادویی دارد که به درد یک مدیر می‌خورد.

این‌که همیشه یک دفترچه یادداشت دارید که می‌توانید از نت‌برداری‌های خود بک‌آپ بگیرید کارایی شما را ارتقا می‌دهد.

قلک اس پن سامسونگ نوت 9

می‌توانید بخشی از یک عکس را ببرید، روی آن نکاتی را یادداشت کنید و درنهایت سرعت برای کارمند یا یک مدیر میانی بفرستید. کاری که با گوشی‌های دیگر خیلی ساده نیست.

نوت 9 از این هم فراتر رفته است. قلم جدید سامسونگ به بلوتوث مجهز است و به شما این امکان را می‌دهد که گوشی خود را با آن کنترل کنید. مثلا می‌توانید یک فایل پاورپوینت را روی گوشی خود باز کنید و با قلم S-Pen ارائه خود را پیش ببرید.

حریم خصوصی در نوت 9

خیلی از مدیران به دلایل متعددی مجبور می‌شوند گوشی خود را به منشی یا یکی از کارمندان خود بدهند. مثلا شاید در جلسه باشید و از کس دیگر بخواهید به یک تماس مهم پاسخ دهد.

در نوت 9 می‌توانید یک فولدر امن به اسم Secure Folder درست کنید که تنها با اسکن عنبیه چشم خودتان باز می‌شود.

اگر اپلیکیشنی در این فولدر نصب شود، به‌هیچ‌عنوان ردی از خود به‌جای نمی‌گذارد. متن گفت‌وگوها، فایل‌های امنیتی و محرمانه و تصاویری از یک محصول جدید در این فولدر در امنیت کامل خواهند بود.

به‌این‌ترتیب اگر کسی گوشی شما را بدزدد، اطلاعات حیاتی شرکت به بیرون درز نخواهد کرد. حتی اگر مدیر شرکت فوت کند، به خاطر تغییر در شکل عنبیه، پوشه امن غیر‌قابل دسترسی خواهد شد.

کامپیوتری در جیب بغل

در سفر هستید اما کامپیوتر خود را همراه ندارید. کار کردن با اکسل روی گوشی کار دشواری است. می‌توانید نوت 9 خود را به یک کامپیوتر شخصی تبدیل کنید.

برای این کار تنها به یک مانیتور (یا تلویزیون) نیاز دارید. می‌توانید گوشی را با کابل USB-C به HDMI به مانیتور متصل کنید. صفحه تصویر به صفحه‌ای شبیه به کروم بوک تغییر می‌کند.

خود گوشی به شکل ترک‌پدِ لپ‌تاپ در می‌آید یا به عنوان کیبورد به کار شما می‌آید.

نوت 9 کامپیوتر

کارهایی مثل کار با Word یا Excel یا ویرایش سایت به‌سادگی روی این کامپیوتر شخصی ممکن می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید ماوس و کیبورد را هم به گوشی خود متصل کنید. اگر به نرم‌افزارهایی قوی‌تر مثل فتوشاپ نیاز ندارید، یک نوت 9 در کنار یک صفحه‌نمایش خوب، تمام نیاز شما به کامپیوتر را برطرف خواهد کرد.

باتری فوق‌العاده

کم‌تر گوشی پرچم‌داری با یک باتری 4000 میلی‌آمپری پیدا می‌شود. لازم نیست شارژر خود را با خود به محل کار ببرید. با وجود صفحه‌نمایش غول‌آسا و کیفیت بی‌نظیر این صفحه، باتری عظیم این گوشی تمام‌روز شما را پر خواهد کرد.

اگر خیلی از گوشی خود استفاده می‌کنید، به‌خصوص با استفاده زیاد از اینترنت گوشی در حرکت، به‌سادگی از ساعت 7 صبح تا 7 شب باتری خواهید داشت.

آخرین فناوری‌های روز در نوت 9

هیچ شرکتی مثل شرکت سامسونگ نمی‌تواند صفحه‌های نمایش فوق‌العاده بسازد. تا آنجا که شرکت اپل (بزرگ‌ترین رقیب سامسونگ) هم وظیفه ساخت صفحه‌های نمایشش را به سامسونگ سپرده‌ است.

در نوت 9 هیچ کمبودی را احساس نخواهید کرد. دوربین فوق‌العاده، پردازنده قوی، امکان استفاده از دو سیم‌کارت، کارت حافظه، شارژر سریع (شارژ کامل در 100 دقیقه) و شارژر وایرلس را خواهید داشت.

این بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش OLED است که می‌توانید در بازار بخرید. یادتان نرود که تا چند سال پیش تبلت‌های 7 اینچی یک گجت خوب برای مدیران بود. حالا نوت 9 فقط کمی از آن تبلت‌ها کوچک‌تر است.

باید منتظر ماند و دید آیا سامسونگ نوت 10 در میانه سال می‌تواند تغییری در لیست ایجاد کند یا خیر؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.